FORUM.5

01 Jan 1992 - 03 May 1992

Topics

  1. gde.smo (232)
  2. jugoslavija (258)
  3. srbija (851)
  4. svet (685)
  5. mir (15)
  6. politika (8)
  7. bonton (8)
  8. ljudska.prava (270)
  9. novine (463)
  10. trac (694)
  11. devojke (847)
  12. klub (189)
  13. svedocenja (110)
  14. razno (370)

Messages - bonton

bonton.1 mcule,
Uzas!! Juce bio Tamari rodjendan, a ja mislio da je danas :(. Sve jedno, nije tu da me kazni :). Srecan rodjendan, Tamara! :)
bonton.2 ociric,
Šta je ovo? Već petnaestak dana ni reči o "lepom tonu". Svašta! Evo, otvaram (a ako je bila - produžavam;) priču - BONTON NA SEZAMU! 1. B. je kad u chatu tvoj sagovornik, nevičan sez. sintaksi, otkuca res re (sledi tvoj username) a ti se praviš kao da ta poruka nije ni izletela na screen ;)) 2. Kad odeš u VOTE i daš glas za vic svog ljutog konkurenta (kao, npr. Hercog za dete što neće da zagori) ;))) 3. Kad pre ulaska u chat spremiš macro koji ispisuje pozdravnu poruku "Ćao Vesna, a pozdrav i ostalima" - ovo zato što je nemoguće da V. ne bude tamo ;)) 4. Kad te 9. nod pet puta izbaci na pola carriera, a ti onda uletiš u conf. sezam i ostaviš poruku "Izvinjavam se upravi sezama što sam, mimo svih zakona elektronike, provalio u njihov sistem preko noda 9. Obećavam da to, u dogledno vreme, neću ponoviti". 5. Kad pre komande _ignore pperic_ ;) u sezam.problemi postaviš ZZu pitanje "Zašto moj primerak sora odbija da učita poruke pperica?". E, sad neko drugi! ╔╗_ Pozdrav, ╚╝╠╗
bonton.3 hercog,
**> 2. Kad odeš u VOTE i daš glas za vic svog ljutog **> konkurenta (kao, npr. Hercog za dete što neće da zagori) **> ;))) Di bas mene nadje za primer? Hercog
bonton.4 ociric,
> > Di bas mene nadje za primer? > > Hercog Pa, ti si ovde POZITIVAN primer ;) ╔╗_ Pozdrav, ╚╝╠╗
bonton.5 ljubisha,
Zašto je ljudima koji se voze u vozilima gradskog saobraćaja teško da dignu dupe sa stolice i propuste nekog ko treba da ustane ili sedne na sedište do prozora? A stvar postaje grozna kada taj neko još vucara i tonu stvari sa sobom u dve tri kese. I zašto je to svojstveno svim generacijama?
bonton.6 balinda,
>> Pošto sebe shvatam, između ostalog, i delom nacije, ne mogu >> mirno da pređem preko sramote koju istoj toj naciji nanose >> takvi tipovi. Možda sam staromodan, ali još uvek imam osećaj >> časti i odgovornosti i ne mogu (a i neću!) da učinim ništa >> da se toga oslobodim. Opet naše razlike pre svega u nijansi, intezitetu i metodi. Ja bih se veoma "razočarao" u tebe (kao aktivnog diskutanta!) da nisi reagovao. U ostalom, i moja reakcija je bila u tom smislu. Druga je stvar što i ti sâm podvlačiš da te na "čast i odgovornost" inicira i pripadnost naciji, dok se kod mene centar ovakve pobude nalazi malčice pomereno od tvog. No, svako nosi svoj krst. To je naša razlika u nijansi. Intezitet našeg reagovanja različit je i u stepenu emotivnosti koji ulažemo. Sasvim mi je shvatljivo ne zlo reagovati instiktivno. Na primer, uhvatiti ženu u preljubi kod nas je sasvim legitimno sankcionisati na licu mestu. Druga je stvar koliko je to racionalno i daje li ikakav konstruktivan rezultat? Mi ovde releativno lako možemo sprečiti iznošenje takvih mišljenja, ali kako misliš ubediti, recimo, imandica da nije u pravu? Ne verujem da je to moguće odsecanjem jezika. (?) Slažem se da se pokazalo da ima dovoljno nedokazanih koji jednostavno ignorišu sve argumente. (Ne tvrdim da imandic tu spada.) No, odustajanje od "dokazivanja" neshvatanje je da se ne dokazuje samo ovom ili onom pseudonimu na Sezamu nego se utiče i na mnogo širi auditorijum. Zato svoju upornost, sâm pred sobom, branim znatno skromnijim ambicijama. Argumentujući zašto nešto ne stoji postoji nada da je moguće odvratiti *možda nekoga drugog* od ispiranja mozga koji nam lansiraju preko TV-a. Shvati ti to, ako želiš, i kao moj nacionalni doprinos. No, sasvim dozvoljavam (i razumem!) i zalaganja za repsresivnim metodama ali ih ostavljam drugima. Tu je negde i treća naša razlika koju sam gore pomenuo, razlika u metodi.
bonton.7 mkiric,
>> Slažem se da se pokazalo da ima dovoljno nedokazanih koji jednostavno >> ignorišu sve argumente. >> No, odustajanje od "dokazivanja" neshvatanje je da se ne dokazuje samo >> ovom ili onom pseudonimu na Sezamu nego se utiče i na mnogo širi >> auditorijum. Ma nije reč o dokazivanju - možemo mi do besvesti da diskutujemo i da se ne složimo i ne ubedimo jedan drugog, tu nema ničeg lošeg. Stvar je upravo u tome, kako si ti lepo primetio, da je reč o mnogo širem auditorijumu. Sticajem (ne)prilika, "mi" na Sezamu sve više igramo ulogu domaćina a "oni" gostiju. Kakvi smo mi to onda domaćini ako dozvoljavamo da se naši gosti na takav način vređaju? Kakvi god da su nam gosti, neka su još gori nego što ih neki ovde predstavljaju (uostalom, ni ja u globalu nemam baš neko lepo mišljenje o njima), nereagovanjem na takve ispade im samo dajemo bogomdani materijal za dalje olajavanje. A ja neću da me neko smatra zveri samo zato što ima "Srba" koji se i tako ponašaju i učiniću sve što mogu u tom smislu. >> No, sasvim dozvoljavam (i razumem!) i zalaganja za repsresivnim metodama >> ali ih ostavljam drugima. Tu je negde i treća naša razlika koju sam gore >> pomenuo, razlika u metodi. Hm, možda različito doživljavamo termine "represija" i "prevencija"? Pod represijom podrazumevam gušenje i sankcionisanje svakog mišljenja koje se razlikuje od oficijelnog (makar ono bilo i ispravno), a pod prevencijom podrazumevam sprečavanje evidentno malignih pojava (po svim normalnim etičkim sistemima).