MUZIKA.1

24 Oct 1994 - 22 Jan 1996

Topics

  1. rock (657)
  2. klasika (302)
  3. jazz.blues (146)
  4. pop (274)
  5. soundtrack (167)
  6. etno (38)
  7. dance (93)
  8. hard.heavy (502)
  9. punk (209)
  10. alter (790)
  11. yu.folk (241)
  12. subkultura (80)
  13. razno (1043)
  14. yu.zvuk (230)
  15. techno (114)
  16. unknown (62)

Messages - jazz.blues

jazz.blues.1 vcalic,
Kutak za dve slične a istovremeno i vrlo različite vrste muzike. Jazz i Blues. Vlada
jazz.blues.2 mdave,
Subject: FF Ima li neko snimak pesme (koju sam slučajno čuo i ne znam čija je) "Whiskey Drinking Women" ?
jazz.blues.3 alien,
[] Kutak za dve slične a istovremeno i vrlo različite vrste muzike. [] Jazz i Blues. Za one koje zanima: Blues veče ponedeljkom u KSTu više ne postoji. žovek koji ga je organizovao je sa još nekoliko ljudi napravio blues klub (ne znam tačno kako se zove) u prostoru koji je poznat pod imenom Bunker (u Domu Omladine). Klub radi svake večeri sem nedelje, ulaz je 2 din, pivo 2 din, ne prave fajront pre 3 ili 4 ujutro, ima mesta za sedenje (osim ponedeljkom)... Ponedeljkom, sredom i petkom je baš blues, a ostalim danima ima i jazza i nekih drugih stvari.
jazz.blues.4 mdave,
Subject: Re: Blues Klub MD> Klub radi svake večeri sem nedelje, ulaz je 2 din, pivo 2 MD> din, ne prave fajront pre 3 ili 4 ujutro, ima mesta za sedenje MD> (osim ponedeljkom)... Ponedeljkom, sredom i petkom je baš blues, a MD> ostalim danima ima i jazza i nekih drugih stvari. A jel ima reklamne panoe ispred ulaza ?
jazz.blues.5 mchrile,
Ima li neko u ovom gradu prvi album Steely Dan, Can't buy a thrill, izašao 1972g? Samo da mi ne proglasite pitanje za sound pirateriju, kao što se dešava kada se raspitujem za neki program! Ovo mi je vrlo bitno, pa očekujem odgovore na mail McHrile ili na tel. 011/191-297.
jazz.blues.6 spantic,
Da li ima neko potpuni pregled jazz klubova po Beogradu?
jazz.blues.7 kenza,
Hi! Sinoc sam bio u Sava Centru na koncertu Dave-a Liebmana i Lester Bowie-a. Elem, Liebman je dobio dosta aplauza ,pogotovo njegov basista i bubnjar, koji je izmislio neki otkaceni bubanj sastavljen od dve lopte i nekih cevi oko njih.Zvuk tako dobijen je stvarno originalan, lici malo na bucku za somove ;))) A kada je izasao Lester i jos 7 duvaca, u publici je nastao haos. Svirali su cak i "I feel good". Sve u svemu, ko nije bio ne zna sta je propustio, sto je i bolje za njega :) Svirka je trajala od 20:30 do 00:30 , sa pola sata pauze izmedju dve grupe.
jazz.blues.8 peacock,
#### Ima li neko u ovom gradu prvi album Steely Dan, #### Can't buy a thrill, izašao 1972g? Samo da mi ne Imao sam ovo nekada, možda negde još uvek postoji u mom gradu. Raspitaću se. Posle mnogo godina Donald Fagen ima novu ploču. Turn Your Heartbeat Over Again
jazz.blues.9 mchrile,
odgovor Peacock-u, Znam, znam, "Kamakiriad" je stvarno strava urađen. Inače, imao sam priliku da pročitam i intervju koji je Fagen dao časopisu "Keyboard" od avgusta pročle godine (a zna se kako on na to retko pristaje) i gde su mu posvetili jedno 10 strana. Potraga za prvim albumom Steely Dan se nastavlja. McHrile, 191-297.
jazz.blues.10 lavirint,
Lokacija: velika barutana kalemegdan, autobus 24a polazi sa trga republike od 18-01 svakih pola sata, inace za one koji dolaze kolima barutana je preko puta nebojsa kule u cetvrtak 27. x 1994. 23:15 Vojin Draskoci petak 30. x 1994. Jelic - Blam - Potic
jazz.blues.11 dr.grba,
>> Posle mnogo godina Donald Fagen ima novu ploču. Sa zadovoljstvom sam prepoznao čiču čim je zapevao. Takav stil nema niko drugi. Kad je neko majstor, onda ga je lako prepoznati. Nego, govoreći o Fagenu... Opsetio se čile da bi muzika Steely Dan ipak mogla da ide i live, pa makar i sa 20 godina zakašnjenja (:... Prikupio je krdo mračnih faca, sve majstori svog zanata, i snimio hepening u Njujorku pre par godina. Sa dotičnne serije koncerata postoje audio i video zapis. Rado ću platiti neko piće onome ko mi obezbedi šansu da snimim taj materijal. ==================== -----> Rikki, don't lose that number
jazz.blues.12 kcurcic,
Recimo da to moze ovde da se stavi: Tom Waits, tekstovi sa Blue Valentine albuma (1978). Nisam tako cesto nailazio na njih. Ako je neko zainteresovan, ima ih jos. Kosta blue.zip
jazz.blues.13 mr.bagins,
PRODAJEM: 4*1MB u SIPP-ovima 70ns - 60DEM/MB (moze i za SIMM od 1MB) --------- ------------------------- 12*256K u SIMM-ovima 70ns - 60DEM/MB (moze i za SIMM od 1MB) ------------------------- Pozdrav Mr.Bagins.
jazz.blues.14 kenza,
(;> Da li ima neko potpuni pregled jazz klubova po Beogradu? Ovo i mene interesuje, ako moze i sa podacima gde se tacno nalazi, kojim danima radi (ne radi ;),....
jazz.blues.15 mikrom,
▄─ Da li ima neko potpuni pregled jazz klubova po Beogradu? Nije baš potpuni, ali evo za početak: Jazzbina, Đure Daničića 13, tel. 322-43-18 Mr. Sound, Bul. Vojvode Mišića 39/a, tel. 651-187 Tabou, Ivana Milutinovića 28, tel. 446-04-09
jazz.blues.16 skerl,
│ u cetvrtak 27. x 1994. │ │ petak 30. x 1994. └──── Valjda petak 28. x 1994.
jazz.blues.17 mikis,
+> Nije baš potpuni, ali evo za početak: +> +> Jazzbina, Đure Daničića 13, tel. 322-43-18 +> Mr. Sound, Bul. Vojvode Mišića 39/a, tel. 651-187 +> Tabou, Ivana Milutinovića 28, tel. 446-04-09 St. James, I sprat Doma omladine (bivši džez-klub, Bunker), tel. ? Videh juče i reklamu za neki novi džez/bluz klub, negde između Bul. JNA, Vojvode Stepe i Trošarine, ali naziv i adresu sam zaboravio :(
jazz.blues.18 drpr,
-> JNA, Vojvode Stepe i Trošarine, ali naziv i adresu sam -> zaboravio :( Ja znam da se zove Dizzy e sad ulicu ne znam i radno vreme ali mogu da vam nacrtam ako je potrebno gde se nalazi :) cope
jazz.blues.19 z.velj,
Name: What a Wonderful World Words & Music: George David Weiss & Bob Thiele Arranged for solo guitar: John Duarte Tempo: 65-70 what_a_w.zip
jazz.blues.20 z.velj,
Transcription for solo guitar. Name: Manha Do Carnaval Music: Luiz Bonfa Tempo: 120 manha_do.zip
jazz.blues.21 denis,
Jel neko zna ko peva stvar "The man I love". Skoro sam cuo verziju od Kate Bush ali ne mogu da se setim ko je to ranije izvodio.HH
jazz.blues.22 denis,
Jazz i blues klubovi u Beogradu, bar oni za koje ja znam su: Sax (hilandarska 7) Jazzbina (djure danicica 13) Tabou (ivana milutinovica 28) Blue Monday (u KST-u) Most (vajara djoke jovanovica 23, na dedinju) Klub scena Crnjanski (nemanjina 28) Ellingtons (u Hajatu, ali privremeno ne radi) Plato (studentski trg)
jazz.blues.23 inesic,
> Jazz i blues klubovi u Beogradu, bar oni za koje ja znam su: Hvala. U ime mog ortaka.
jazz.blues.24 stefan,
> Jazz i blues klubovi u Beogradu, bar oni za koje ja znam su: Zaboravio si onaj u Domu Omladine, mislim da se zove St. James i da ga vodi tip koji je ranije organizovao bluz veče u KSTu.
jazz.blues.25 z.velj,
Transcription for classical guitar. Name: Maple Leaf Rag Composer: Scott Joplin (1899) Transc: L.H. Drabble Tempo: 104 (Tempo di marcia) MIDI file & PCX slika. maple.zip
jazz.blues.26 ania,
!?! Jel neko zna ko peva stvar "The man I love". Skoro sam cuo !?! verziju od Kate Bush ali ne mogu da se setim ko je to ranije !?! izvodio.HH "The Man I Love" je jazz-standard koji je komponovao George Gershwin, a izvodile su ga razne pevačice. poz, ania
jazz.blues.27 ania,
!?! Jel neko zna ko peva stvar "The man I love". Skoro sam cuo !?! verziju od Kate Bush ali ne mogu da se setim ko je to ranije !?! izvodio.HH "The Man I Love" je jazz-standard koji je komponovao George Gershwin, a izvodile su ga razne pevačice. poz, ania
jazz.blues.28 jpiri,
>> Jel neko zna ko peva stvar "The man I love". > "The Man I Love" je jazz-standard koji je komponovao George H>Gershwin, a izvodile su ga razne pevačice. Ajde da coveku ipak damo neko konkretno ime. Npr. 'najstarija' verzija koju sam ja cuo je od Billie Holiday.
jazz.blues.29 denis,
Hvala za informacije o "The Man I Love". Izvinjavam se sto ne navodim na koju poruku odgovaram ali ova tema nesto i ne obiluje porukama, nazalost :( pa mislim da nema potrebe. Sta mislite o ovoj expanziji jazz-a i blues-a u Beogradu u zadnje vreme, jel se to narod malo prosvetio ili je to trenutno neki fazon, nova moda? Plasim se da je ipak ovo drugo, da je IN ici u jazz klubove i biti vidjen. .{  █÷ű´k ű ű
jazz.blues.30 syd.s,
> Sta mislite o ovoj expanziji jazz-a i blues-a u Beogradu u > zadnje vreme, jel se to narod malo prosvetio ili je to trenutno > neki fazon, nova moda? Plasim se da je ipak ovo drugo, da je IN > ici u jazz klubove i biti vidjen. Ma naravno, barem kad je jazz u pitanju. Dobra vecina jazz publike nema love za skupa mesta & taxi, mnogo njih imaju pametnijeg posla kuci i dobrih snimaka da se naslusaju do mile volje, mnogi trpe oba navedena hendikepa. Ipak je dobro sto tamo zalazi i srednjoskolski svet...to obecava. syd.s
jazz.blues.31 drpr,
-> jel se to narod malo prosvetio ili je to trenutno neki -> fazon, nova moda? Plasim se da je ipak ovo drugo, da je IN -> ici u jazz klubove i biti vidjen. I ja se toga plašim. Ja sam bio svojevremeno , a i sad sam, pasionirani slušalac bluza. Išao sam na koncerte (Bluz trio for ever) ali to mi je dosadilo. Fora je u tome što nema mnogo bendova koji rade svoje stvari, već se kod većine sve svodi na "skidanje" bluz klasika itd... To nije loše ali vremenom sve dosadi. Jedina zvezda u svemu je bio gore pomenuti Bluz trio jer su izvodili ono što najbolje obožavam - delta bluz. Koliko čujem i džez se svodi na to, ja ne znam pošto nisam baš neki džez slušalac, daleko od toga da ne volim tu muziku. Moda ode i prođe ali ipak mislim da polako sve prestaje da bude moda jer nešto što traje u nazad 5-6 godina ne može se više zvati modom. Ostaje nam da se nadamo da će nam polako početi da stižu i stranci kao na prvom Summertime Belgrade festivalu, pa da još više uživamo. cope
jazz.blues.32 inesic,
> Sta mislite o ovoj expanziji jazz-a i blues-a u Beogradu u > zadnje vreme, jel se to narod malo prosvetio ili je to trenutno > neki fazon, nova moda? Znaš, uz jazz se divno cirka a da ipak ne ispadneš svinja. A mi Srbi...
jazz.blues.33 cipelic,
Molio bih postovane kolege iz konf. muzika da ako imaju text,pa cak i akordaciju za staru pesmu Gigolo koju sam ja cuo u izvodjenju Dejvid Li Rota da mi posalju fajl u con. ili na mail .Mlogo se zahvaluvam. Cipelic
jazz.blues.34 dr.grba,
>> akordaciju za staru pesmu Gigolo koju sam ja cuo u izvodjenju Dejvid Li >> Rota da mi posalju fajl u con. ili na mail .Mlogo se zahvaluvam. Ja to ne bih ni pokušao da sviram bez dobre duvačke sekcije u drugom redu (:
jazz.blues.35 denis,
Jel neko bio na koncertu Elizabet Komon u Bitefu? Kako je bilo?
jazz.blues.36 mmirko,
Evo, reko , kolko da vidite da i van Beograda ima onih koji slusaju jazz & blues. ;), mada moram da priznam, manje opskrbljeni klubovima i prostorima gde bi mogli da to slusaju uz cugu itd... Mada, nekada je i u Valjevu to bilo interesantno, ali kada su vlasnici lokala uvideli gde lezi para, znate vec... Sada cekamo prolece, kad ce opet da bude onaj JAZZ fest u nas, pa da vidimo sta je nova u YU (staroj i novoj, ako bog da). E sad da izlozim u cemu je moj problem: 1) Zanima me ima li ko neki album Toma Waits-a koji je radjen za neku predstavu (nije "Black Raider") 2) Zanima me ima li ko onaj album gde on peva sa onim (nemam pojma kako se zove doticna) zenskim vokalom 3) Zamolio bih vas da mi proverite ima li u BLACK DOOR-u jos uvek ploca Thelonius Monk-a iz edicije I LOVE JAZZ ili ma koja druga i po kojoj ceni moze da se nabavi, odnosno, ima li ko ko bi mi presnimio istu ili drugu od istog izvodjaca. Pozdrav Djura!
jazz.blues.37 fancy,
ŮŢ> 1) Zanima me ima li ko neki album Toma Waits-a ŮŢ> koji je radjen za neku predstavu (nije "Black Raider") "Frank's wild years" (zapravo, to je trilogija koju predstavljaju albumi: "Swordfishtrombones" (1983) "Rain Dogs" (1985) "Frank's Wild Years" (1987) ...a bogami i četvrti, živi: "Big Time" (1988) ŮŢ> 2) Zanima me ima li ko onaj album gde on peva sa onim ŮŢ> (nemam pojma kako se zove doticna) zenskim vokalom Tom Waits/Crystal Gayle - "One from the heart" (1982) Ajde, kad sam već u raspoloženju... Imaš i muziku za film "Night on Earth" Da, imam sve to, što pitaš..?
jazz.blues.38 oper,
>> Tom Waits/Crystal Gayle - "One from the heart" (1982) A s kim je 'Nighthawks at the Diner'? Ako se još dobro sećam i tamo se pojavljuje neka žena, a ako grešim zahvalan sam za ispravku.
jazz.blues.39 fancy,
ŮŢ> A s kim je 'Nighthawks at the Diner'? Ako se još dobro sećam i ŮŢ> tamo se pojavljuje neka žena, a ako grešim zahvalan sam za ispravku. Grešiš. Možda te je na grešku naveo pun naziv pesme na albumu "Nighthawks At The Diner" (1975), koji glasi: "EGGS AND SAUSAGE (In A Cadillac With Susan Michelson)" Da, to je pesma koja počinje sa "Nighthawks at the diner, of Emma's 49-er..." Jedini poznatiji duet mu je sa Bette Midler u pesmi "Never Talk To Strangers" sa albuma "Foreign Affairs" (1977 Treba li još nešto..? :)
jazz.blues.40 mmirko,
da, za tu trilogiju znam i posedujem je, no... cuo sam jos par stvari za koje je bilo ocigledno da je muzika za pozoriste, ali je nisam nasao ni na jednom od raspolozivih albuma. A sto se tice muzike za NOE imam i nju ali to nije to sto sam trazio.! No ipak Hvala! A pitas za "One from heart" (mada mislim da se zove "Ones from ..."), zeleo bi da je snimi ponovo, jer snimak koji posedujem je ocajan. (tj. kaseta), pa da vidimo kako to mozemo da izvedemo. prim. mislim da mu je ti jedan od najboljih albuma, ukljucujuci i "Big Time" i poneku stvar sa "Blue Valentine".... pa da cujemo sta vi mislite... i jos nesto... EGGS & Sausage je jedna od njegovih takodje izvrsnih, gotovo najboljih stvari. Ko se ne slaze sa mnom neka .... ..... ! :) :) (to je bilo cisto koliko da otvorim raspravu) Pozdrav Djura!
jazz.blues.41 fancy,
ŮŢ> A pitas za "One from heart" (mada mislim da se zove "Ones from ..."), ŮŢ> Ko se ne slaze sa mnom neka .... ..... ! Ja se ne slažem sa tobom. Album Tom Waits & Crystal Gayle se zove "ONE FROM THE HEART" Što se albuma tiče, mislim da su najjači Swordfishtrombones, Small Change i Rain Dogs.
jazz.blues.42 cipelic,
Prošli put sam izgleda postavio jako teško pitanje(Gigolo-čigolo od Dejvid Li Rota),pa da probam opet možda neko ima? Elem,u pitanju je tekst od Stevie Ray Vaughan-a -Walkin' on tight rope- U obzir dolaze i tekstovi nekih drugih njegovih standarda:Cold shot,Couldn't stand the weather... Ma šaljite bilo šta od bluesa nešto mi je mrtvo ovde!
jazz.blues.43 oper,
>> prim. mislim da mu je ti jedan od najboljih albuma, >> ukljucujuci i "Big Time" i poneku stvar sa "Blue >> Valentine".... pa da cujemo sta vi mislite... Omiljena literatura: 1. 'Rain Dogs' 2. 'Small Change' 3. 'Foreign Affairs' Najdraži momenti: 1. 'je'n, dva, tri, četiri...' iz 'Russian Dance' :) 2. 'Blue Valentine' 3. 'Burma Shave' Jel' ima neko da ga ne mrzi da baci ovde diskografiju.
jazz.blues.44 oper,
>> Treba li još nešto..? :) Tisuću deviza... :)
jazz.blues.45 fancy,
ŮŢ> 1. 'je'n, dva, tri, četiri...' iz 'Russian Dance' :) Adin, dva, tri, štiri... ŮŢ> Jel' ima neko da ga ne mrzi da baci ovde diskografiju. Da ne bi ispalo kao sa nekim ranijim diskografijama, ja ću: * ┌───────────┐ │ TOM WAITS │ └───────────┘ 1. Closing Time (1973) 2. The Heart of Saturday Night (1974) 3. Nighthawks At The Diner (1975) L 4. Small Change (1976) 5. Foeign Affairs (1977) 6. Blue Valentine (1978) 7. Heart Attack And Vine (1980) 8. One From The Heart (1982) * 9. Swordfishtrombones (1983) 10. Bounced Checks (1984) # 11. Rain Dogs (1985) 12. Asylum Years (1986) @ 13. Frank's Wild Years (1987) 14. Big Time (1988) L 15. The Early Years (1991) $ 16. Bone Machine (1992) 17. Black Rider (1993) * L - Live, 3. ima potpuno nov materijal, dok se na 14. _uglavnom_ obrađuju stvari sa 9. 11. i 13. (izuzetak "Ruby's Arms" sa 7. plus dve nove. ("Strange Weather" napisana za Marianne Faithful, kao i jedan studijski snimak - "Falling Down") * - Sa Crystal Gayle @ - Kompilacija, dupli album, 1 CD, nije bog zna kakav izbor, stvari sa 1. 2. 4. 5. 6. 7. albuma... preskočiti. # - Kompilacija, jednostruki album, fantastičan (!) izbor sa 3. 4. 5. 6. i 7. sadrži dve drugačije verzije pesama ("Jersey Girl" sa 7. i "Whistlin' Past The Graveyard" sa 6.) i dve neobjavljene stvari od kojih _spektakularna_ živa verzija "The Piano Has Been Drinking" (inače, na 4.) prosto zahteva da se dočepate ovog bisera po svaku cenu. Druga je prelepa "Mr. Henry". $ - Kao što ime govori, zbirka snimaka iz perioda Jul - Decembar '71. dakle, pre prvog albuma. Tu je i par stvari koje će se kasnije naći na Closing Time. Ugođaj je uglavnom više country nego blues. Moglo bi se preskočiti da nije maestralne "Had Me A Girl" u kojoj negde na sredini zaboravi tekst..:)
jazz.blues.46 cubra,
Da li neko može da skine akorde od domaće pesme koja počinje ovako: Ako me mala vidiš da pušim, Sagnuću mala glavu ko noj, Od danas karakter ću biti I više neću pušiti šećeru moj... I čija je dotična stvar?
jazz.blues.47 janko,
> Ako me mala vidiš da pušim, > Sagnuću mala glavu ko noj, > Od danas karakter ću biti > I više neću pušiti šećeru moj... "Vojvođanski Bluz Bend", ne znam tačno naslov od pesme...
jazz.blues.48 dr.grba,
>> Ako me mala vidiš da pušim, >> ... >> I čija je dotična stvar? "Šećeru moj", Vojvođanski Blues Band.
jazz.blues.49 cipelic,
Tu pesmu svira Vojvođanski blues band,a pesma,brat bratu ima deset godina,možda i više.Akordacija je ja mislim standardni blues krug,nemam nijedan snimak pa ne mogu da se zakunem,ali po sećanju tako nekako bi trebalo da bude. Znači C F C G F C G (sve su durevi) Varijacije na temu(sedmice i ostalo) su dozvoljene i poželjne. Pozdrav Zdravko
jazz.blues.50 cubra,
ĐŠč█ Tu pesmu svira Vojvođanski blues band,a pesma,brat bratu ima ĐŠč█ deset godina,možda i više.Akordacija je ja mislim standardni ĐŠč█ blues krug,nemam nijedan snimak pa ne mogu da se zakunem,ali ĐŠč█ po sećanju tako nekako bi trebalo da bude. Znači C F C G F C ĐŠč█ G (sve su durevi) Varijacije na temu(sedmice i ostalo) su ĐŠč█ dozvoljene i poželjne. Thanks. Probao sam danas opet i mnogo mi je bolje išlo. Dobra je stvar...
jazz.blues.51 fancy,
ŮŢ> ┌───────────┐ ŮŢ> │ TOM WAITS │ ŮŢ> └───────────┘ ŮŢ> 5. Foeign Affairs (1977) 5. Foreign Affairs (1977) ŮŢ> 15. The Early Years (1991) $ Mala dopuna diskografije Tom Waits-a: │ 15.a The Early Years Vol.2 (1992)│ ───────────────────────────────────────┘ Na ploči je nastavak materijala iz doba pre prvog albuma. Ima dosta stvari i sa prvog (ranije verzije) od kojih je zapažena verzija OL' 55, koju su kasnije obradili The Eagles. To bi bilo to, a sad bacite se na nabavku...
jazz.blues.52 vanja.gv,
žekirajte izvanrednu blues CD ponudu u malim oglasima (razno)! Pozdrav svim ljubiteljima bluesa, vanja.gv.
jazz.blues.53 mcule,
Jel' uspeo neko da skine od Stivi Rej Vona stvar "Lenny", album "Texas flood"? Hm, naravno da nema sanse da se sve skine u originalu (mozda neko ima tablature/note za stvar?) al' bi svakako dobro dosao kostur s dobrozvucecim akordima... mc
jazz.blues.54 cipelic,
> > Jel' uspeo neko da skine od Stivi Rej Vona stvar "Lenny", album > "Texas flood"? Hm, naravno da nema sanse da se sve skine u > originalu (mozda neko ima tablature/note za stvar?) al' bi > svakako dobro dosao kostur s dobrozvucecim akordima... > > mc Pošto i mene zanimaju sve stvari oko Stivija reko' ajde da probam da ga skinem. Ne znam da li sam u potpunosti uspeo, ali kada uhvatiš videćeš da li odgovara. U suštini ima samo jedan krug koji se vrti, s tim da je neki put duži, a neki put kraći. Cmaj7,Fmaj7, nekoliko puta pa prelaz sa Fismaj7,na Gmaj7,B(možda je čist dur), Esmaj7,Fismaj7,Fmaj7. Eto to bi bilo sve,ako imaš neke tekstove šalji! Pozdrav Zdravko
jazz.blues.55 mcule,
Pa, ovih dana treba da iskopiram od ortaka tablature, sa sve skupa rečima, jedno 20-30 hitova, sve to na jedno 200-300 strana. Kad uradim, 'ću se javim, pa da vidimo... :) PS. Thanx, probaću ovih dana onaj šablon (crko mi dek ;(( mc
jazz.blues.56 drpr,
Pozdrav svima, vidim da je ovaj topic u konferenciji malo zapostavljen pa reko da pokrenem neke ljude. Mene zanima da li neko ima akorde tj. tablature i način sviranja nekih od Blues standarda. Onda me zanima da mi neko objasni sta to znaci famozna 12-ica u blues-u itd.. Lepa tema za razgovor a i mi neobrazovani da nešto naučimo. cope
jazz.blues.57 mdave,
Subject: Re: Blues - akordi, tablature itd. > vidim da je ovaj topic u konferenciji malo zapostavljen pa > reko da pokrenem neke ljude. Mene zanima da li neko ima akorde > tj. tablature i način sviranja nekih od Blues standarda. Onda > me zanima da mi neko objasni sta to znaci famozna 12-ica u > blues-u itd.. Lepa tema za razgovor a i mi neobrazovani da > nešto naučimo. Stvarno lepa tema. :) Evo ja ću da pripomognem sa tablaturama, a za samo sviranje blues skala mislim da ovde ima većih znalaca od mene. :) A ako niko neće, mogu i ja. :) Za početak, prvo što mi se našlo pri ruci je Still Got The Blues. :)
jazz.blues.58 mdave,
Subject: Gary Moore - Still Got The Blues (tab) Keywords: mdave@hobbiton.co.yu Still Got The Blues by Gary Moore in 6/8 time which is 2 triplets per measure. Intro and verse progression: Dm7 Dm7/G Cmaj7 Fmaj7 |----------1-------|----------1-------|----------0-------|----------0-------| |-------1-----1----|-------1-----1----|-------0-----0----|-------1-----1----| |----2-----------2-|----2-----------2-|----0-----------0-|----2-----------2-| |-0----------------|------------------|------------------|-3----------------| |------------------|------------------|-3----------------|------------------| |------------------|-3----------------|------------------|------------------| |__|__| |__|__| |__|__| |__|__| etc. Bm7b5 E7 Am |----------1-------|----------0-------|------------------|---------------| |-------3-----3----|-------0-----0----|----------1-------|---------------| |----2-----------2-|----1-----------1-|-------2-----2----|---------------| |------------------|------------------|----2-----------2-|---------------| |-2----------------|------------------|-0----------------|-0----------7--| |------------------|-0----------------|------------------|-------5--8----| Chorus: ("So long, it was so long ago......") |Am |Em |Am |D9 |F9 |E7#9 |Am | | Bridge: |Bm7 |Bm/E |Am Am/B |Am/C |Bm7 |Bm7/E |Fmaj7 Em7 |Dm7 |Am | | | Chords Dm7 Dm7/G Cmaj7 Fmaj7 Bm7b5 D9 F9 E7#9 Bm7 Em7 -1------1-------0-------0-------1----------------------2----0 -1------1-------0-------1-------3------5---8------8----3----0 -2------2-------0-------2-------2------5---8------7----2----0 -0------0-------2-------3--------------4---7------6----4----0 ----------------3---------------2------5---8------7----2----2 --------3---------------------------------------------------0 Here is the lead riff you hear for the intro and repeated with slight changes throughout. Listen to the record for the timing. 17b18 means bend the 17th fret to the 18th fret. 18r17 means release the bend from the 18th to the 17th fret. Dm7 Dm7/G Cmaj7 -----------|------------------------|------------------|--------------------| ----15--17-|-17b18--------18r17--17-|-15--------13--15-|-15b17------15b17---| -14--------|------------------------|------------------|--------------------| -----------|------------------------|------------------|--------------------| -----------|------------------------|------------------|--------------------| -----------|------------------------|------------------|--------------------| Fmaj7 Bm7b5 E7 Am |--------------------|--------------------|------------------|---------------| |-13------10--12--13-|-13b15-------13b15--|-12--------10-----|---------------| |--------------------|--------------------|---------------12-|-12b14---------| |--------------------|--------------------|------------------|---------------| |--------------------|--------------------|------------------|---------------| |--------------------|--------------------|------------------|---------------| |--------------| |--------------| |-(12)-----\---| |--------------| |--------------| |--------------| Verse 1 Used to be so easy to give my heart away. But I found out the hard way, there's a price you have to pay. V2 I found out that love, is no friend of mine. But I should've known time after time. Chorus: So long it was so long ago, but I still got the blues for you. V3 Used to be so easy to fall in love again. But I found out the hard way, it's a road that leads to pain. V4 But I found that love was more than just a game, You're playin' to win but you lose just the same. repeat chorus. Bridge: So many years since I've seen your face, but hear in my heart there's an empty space where you used to be. Repeat chorus. ALternate chorus: Though the days come and go, there is one thing I know, I still got the blues for you.
jazz.blues.59 fancy,
ŮŢ> da mi neko objasni sta to znaci famozna 12-ica u blues-u itd.. Evo ti odgovor, kratak jasan i direktan, bez zamajavanja okolo. Kad te neko pita šta znači 12-ica, ti mu reci da je naziv potekao od 12 taktova koliko traje obična rock'n'roll / blues (zavisi od brzine sviranja :) šema. Dakle, uzmeš gitaru u ruke, i sviraš: 4 takta E 2 takta A 2 takta E 1 takt B 1 takt A 2 takta E (ili 1 takt E, 1 takt čuveni prelaz: E-A-Bb-B :) ----------- 12 taktova ukupno, i to ti je to. Zvuči poznato, zar ne..? * Dodatna kreacija ti je da umesto akorada sviraš riff-ove... ma shvatićeš kad jednom prođeš krug.
jazz.blues.60 mdave,
Subject: Re: 12 bar blues and blues scale Keywords: mdave@hobbiton.co.yu > me zanima da mi neko objasni sta to znaci famozna 12-ica u > blues-u itd.. Lepa tema za razgovor a i mi neobrazovani da From: elessar@PHYSICS.UNC.EDU (Shawn Mehan) Subject: MTAB: 12 bar blues and blues scale This may be of use to some people. Some of you also have blues stuff for mando/violin. Bring it on!!!! The open blues scale and 12 bar blues. First you need the open (GM) pentatonic (P) plus the blues notes(*) to add color, tension, what have you. I II III IV V VI VII E-P-||-*-|---|-P-|---|-P-|-*-|-P-| A-P-||-*-|-P-|---|---|-P-|---|---| D-P-||---|-P-|-*-|---|-P-|---|---| G-P-||---|-P-|-*-|-P-|---|---|---| note that VII = Open 1 course above. * = Bb, F here Practice with and without * and you can lay down notes inside most anything in the key of GM. * + P works great with following, the 12 bar blues. G7 (I) C7 (IV) G7 (I) G7 (I) E---||-----------------|-----------------|-----------------|-----------------| A---||-----------------|-----------------|-----------------|-----------------| D---||-----------------|-----------------|-----------------|-----------------| G---||-----------------|-----------------|-----------------|-----------------| ^ . : . : . : . ^ . : . : . : . ^ . : . : . : . ^ . : . : . : . C7 (IV) C7 (IV) G7 (I) G7 (I) E---||-----------------|-----------------|-----------------|-----------------| A---||-----------------|-----------------|-----------------|-----------------| D---||-----------------|-----------------|-----------------|-----------------| G---||-----------------|-----------------|-----------------|-----------------| ^ . : . : . : . ^ . : . : . : . ^ . : . : . : . ^ . : . : . : . D7 (V) D7 or C7 (V, IV) G7 (I) D7 (V) E---||-----------------|-----------------|-----------------|-----------------| A---||-----------------|-----------------|-----------------|-----------------| D---||-----------------|-----------------|-----------------|-----------------| G---||-----------------|-----------------|-----------------|-----------------| ^ . : . : . : . ^ . : . : . : . ^ . : . : . : . ^ . : . : . : . if you are ending, the last V, the turnaround chord, is no longer needed, so findish with some sort of I. You can see this goes to any key easily, just make all major chords 7-chords. In this tuning, here are the open chords. G7 : 0021 C7 : 0210 D7 : 2032
jazz.blues.61 dr.grba,
>> Dodatna kreacija ti je da umesto akorada sviraš riff-ove... ma >> shvatićeš kad jednom prođeš krug. Ima jedna zbirka varijanti dvanaestice na zadnjoj korici zbirke "557 Jazz standarda" (ili kako se već zvaše). Opet mi je daleko, a treba prepisati... Nisam obećao (:O
jazz.blues.62 zqusovac,
Molim Upravu da zaista otvori temu za sviranje gitare u slikama pa da dam resign jer ovako kupim u svim temama stvari koje me ama ic ne interesuju. Hvala. poz, zq
jazz.blues.63 fancy,
ŮŢ> Molim Upravu da zaista otvori temu za sviranje gitare u slikama MUZIKA:mdave ?? Možda je rešenje da mdave šalje tablature kao fajlove uz poruke..?
jazz.blues.64 mdave,
Subject: Bass Chords Keywords: mdave@hobbiton.co.yu DICTIONARY OF BASS CHORDS DISCLAIMER: I can not spell to save my life, I do use Spell-Check but don't hold me accountable for spelling mistakes Thank you O.K. you say, "what is a Bass Chord?" Well, as some of you may know, a bass chord is a chord played on a bass. WOW! If that's not the discovery of the decade. bass
jazz.blues.65 mdave,
Subject: Guitar Lesson 01 Keywords: mdave@hobbiton.co.yu Lesson: 1 Title: BASIC BLUES Level: Beginner (+Intermediate) Style: 12-bar Blues, theory Instructor: Olav Torvund guitar01.zip
jazz.blues.66 drpr,
-> Stvarno lepa tema. :) Evo ja ću da pripomognem sa -> tablaturama, a E sjajno, gledam kako dovlačiš onolike fajlove pa reko red bi bio da i nas malko obraduješ naročito sa nekim starijim stvarima. Šta god da baciš biće u redu. cope
jazz.blues.67 mdave,
Subject: B.B. King - Three O'Clock Blues (tab) Keywords: mdave@hobbiton.co.yu In hopes of bringing the blues back: Here's an old B.B. King classic, Three O'Clock Blues. bb_king
jazz.blues.68 peacock,
Videh sinoć na televiziji reklamu za koncert. čan Lik Ponti svira u Beogradu 3. maja.
jazz.blues.69 mdave,
Subject: Stevie Ray Vaughan - Lenny (tab) Keywords: mdave@hobbiton.co.yu Danas ja častim ! :) ------------------------ "Lenny" by Stevie Ray Vaughan and Double Trouble From the album "Texas Flood" Transcribed by Roger Meech (meech@sfu.ca) lenny.zip
jazz.blues.70 mdave,
Subject: Jeff Beck - Mister You're a Better Man Than I (tab) Keywords: mdave@hobbiton.co.yu MISTER YOU'RE A BETTER MAN THAN I Jeff Beck transcribed by: Chris Fischer fischer@falcons.ent.ohiou.edu mister
jazz.blues.71 mdave,
Subject: Jeff Beck - Pay No Mind (crd) Keywords: mdave@hobbiton.co.yu I saw quite a few requests for this song, so here it is... The guitar on the album is a little bit off standard tuning, so you'll probably have to retune if you want to play along. I think it sounds better to tune the whole guitar down a whole step so you can play the F-Eb-D in open position (as G-F-E). pay
jazz.blues.72 mdave,
Subject: Jeff Beck - You Know What I Mean (tab) Keywords: mdave@hobbiton.co.yu Here is the rhythm guitar part for Jeff Beck's "You Know What I Mean" off of his Blow By Blow record: you
jazz.blues.73 zqusovac,
Hugh Masekela Ima li ko diskografiju gorepomenutog NA KOMPAKT DISKU? poz, zq
jazz.blues.74 dikla,
> Hugh Masekela > Ima li ko diskografiju gorepomenutog NA KOMPAKT DISKU? Ono što sam uspeo da nadjem... JIV63136 + $11.97 MASEKELA*HUGH BEATIN' AROUN DE BUSH JIVE/NOVUS 06/92 ONE22077 $10.01 MASEKELA*HUGH PROMISE OF A FUTURE ONE WAY 02/93 JIV3070 $12.52 MASEKELA*HUGH UPTOWNSHIP JIVE/NOVUS 10/89
jazz.blues.75 zqusovac,
> Ono sto sam uspeo da nadjem... Hvala. poz, zq
jazz.blues.76 mcule,
>> Danas ja častim ! :) >> ------------------------ Pročitavši hvat prvog akorda (II tablature) bilo mi je jasno zašto nisam uspeo da skinem stvar :). PS. Care!
jazz.blues.77 drpr,
-> Subject: Guitar Lesson 01 -> Keywords: mdave@hobbiton.co.yu Je l' ima ovome nastavak ? cope
jazz.blues.78 mdave,
Subject: Re: Guitar Lessons Keywords: mdave@hobbiton.co.yu > -> Subject: Guitar Lesson 01 > -> Keywords: mdave@hobbiton.co.yu > > Je l' ima ovome nastavak ? Naravno, samo sam zaboravio. :) Lesson: 2 Title: THE BLUES MELODY AND BLUES SCALE. Style: Blues, theory Level: Intermediate Instructor: Olav Torvund lesson02.zip
jazz.blues.79 mdave,
Subject: Plato, subota na nedelju Ko nije bio sinoć u Plato-u, propustio je (između ostalog) dvije vrsne izvjedbe: Mambo Calente iz filma "Mambo Kings" i muziku iz serije "Otpisani" - jedan od izvođača bio je sam autor (Mića Marković beše?). Ax, da.. i Bisera je bila sasvim cool sa "I Feel Good". :)
jazz.blues.80 mdave,
Subject: GUitar Keywords: mdave@hobbiton.co.yu Lesson: 3 Title: BLUE NOTES AND PASSING TONES, BENDING. Style: Blues, theory Level: Intermediate Instructor: Olav Torvund guitar03
jazz.blues.81 mdave,
Subject: Guitar Lesson 04 Keywords: mdave@hobbiton.co.yu Lesson: 4 Title: Scale Harmonization and Chord Construction Level: Intermediate Style : Application of music theory Instructor: Dave Good guitar04
jazz.blues.82 kile,
Ima li ko u ovo gradu (sem mene, naravno), da sluša ljude kao što su Pat Metheny, Terje Rypdal ili Keith Jarrett? kile ps. 'Ajmo ljudi malo akcija, vrisnuće nam tema... :(
jazz.blues.83 z.velj,
" Ima li ko u ovo gradu (sem mene, naravno), da sluša " ljude kao što su Pat Metheny, Terje Rypdal ili Keith Jarrett? Naravno da ima :). Uzgred, za mdave, imaš li kakav TAB od, recimo, Pat Metheny, John Mclaughlin, Alan Holdsworth, Tuck Andress, Frank Gambale, Larry Carlton, Al Di Meola, Jason Becker, Tony Macalpine, Vinie Moore... i sl. P.S. Možda ne bi bilo loše da ovde baciš neki spisak tablatura koje imaš.
jazz.blues.84 paki,
­> Ima li ko u ovo gradu (sem mene, naravno), da sluša ­> ljude kao što su Pat Metheny, Terje Rypdal ili Keith Jarrett? Moj drug sluša Peta, dušu bi prodao đavolu za njega ;) Preneću mu apel, možda ispadne nešto zanimljivo.
jazz.blues.85 velicko,
>+ Ima li ko u ovo gradu (sem mene, naravno), da sluša >+ ljude kao što su Pat Metheny, Terje Rypdal ili Keith Jarrett? Evo ja, samo što nisam iz tvog grada :), i što nisam čuo za Terje Rypdal :( . Jel stil kao Metheny-jev? Imaš li slučajno spisak albuma (CD-a) Pat Metheny-a? velicko
jazz.blues.86 velicko,
Jel neko zna gde mogu da nađem CD-e MILES DAVIS-a ? I kolko to zadovoljstvo košta? U Nišu su mi pojedinci tražili i po 60 DEM, što je van pameti. Naročito što sam siguran da su CD-i made in Europe (što znaši štancovani u Bugarskoj). velicko
jazz.blues.87 ridonli,
} Ima li ko u ovo gradu (sem mene, naravno), da slusa } ljude kao sto su Pat Metheny, Terje Rypdal ili Keith Jarrett? Naravno da ima.
jazz.blues.88 mdave,
Subject: Re: Tablature - razno > Naravno da ima :). Uzgred, za mdave, imaš li kakav TAB od, recimo, > Pat Metheny, John Mclaughlin, Alan Holdsworth, Tuck Andress, Frank > Gambale, Larry Carlton, Al Di Meola, Jason Becker, Tony Macalpine, > Vinie Moore... i sl. Imam. :) > P.S. Možda ne bi bilo loše da ovde baciš neki spisak > tablatura koje imaš. Sorry, ali taj megabajt teško da uploadujem. :)
jazz.blues.89 zizic,
(reply na velicko/ miles davis) 60 DEM je stvarno nebulozna cena, osim ako nije japanski import ili nešto tome slično...Ja upravo prodajem neke CD-ove iz svoje kolekcije, pa ako te zanima, od Milesa nudim 2 komada: 1. "Aura" (CBS 463351 2) iz 1984.g (album je dobio nagradu "Grammy" za najbolji Cd za tu godinu u kategoriji "best jazz instrumental performance - solist and big band"). Disk je 'polovan' ali bez ikakvih defekata, cena č 25 DEM. 2. "Miles Davis plays classic ballads" (SONY Music BUK 50255) - ovo je američka kompilacija sa stvarima iz 60-ih godina, dakle iz najklasičnije jazz-faze (sa Coltraneom, hancockom itd.); sjajan kvalitet zvuka, preko 60 minuta muzike, POTPUNO NOV DISK, cena 20 DEM. Ako dolazi u obzir i 'vinil', tj. klasični LP-ovi, prodajem još i "Sketches of Spain"(ne znam koliko si sluŠao, pa izvini ako ti pričam suvišne priče, to je ona muzika koja se čuje na početku "Visokih potpetica" i kroz ceo film "Siesta"), kao i "Amandla" (to je iz kasnije faze, iz 80-i-neke). Obe ploče su "Jugoton" (licencne), cena - koliko daš... Eh, da, ako nekog interesuje, prodajem i par potpuno novih diskova sa C. Byrdom, Laurindo Almeidom, Getz/Gilberto #2 (uživo u Carnegie Hallu), Dave Grusin: The Gershwin Collection (GRP), pa onda za ljubitelje J. Garbareka: "I took up the runes" i "Madar" (sve skroz novo...), ali da ne davim više, koga interesuje kupovina/snimanje/razmena/slušanje (ovo poslednje podleže vrlo strogim kriterijumima) neka mi baci mail ili me potraži na: 011/334-383 (Branko) Imam oko 200 jazz CD-ova, pa ko voli nek izvoli... pozdrav, B.
jazz.blues.90 denis,
CD albumi Pat Metheny: ====================== - 80/81 - american garage - as falls wichita so fall - bright size life - first circle - letter from home - hew chautauqua - offramp - pat metheny group - rejoicing - secret story - still life (talking) - travels - watercolors - works - works II - song x (with Coleman) - question & answer (with Holland & Haynes)
jazz.blues.91 kile,
>> ­> Ima li ko u ovo gradu (sem mene, naravno), da sluša >> ­> ljude kao što su Pat Metheny, Terje Rypdal ili Keith Jarrett? >> >> Moj drug sluša Peta, dušu bi prodao đavolu za njega ;) Reci drugu da se nije sam... ;) Ja bih, boga mi, prodao još štošta :)
jazz.blues.92 kile,
>> CD albumi Pat Metheny: Slažem se, sem što bih dodao i: - I can see your house from here (w/ John Scofield) - Wish (w/ Joshua Redman) - We live here (P.M. Group, izašao nedavno - zvuči šitastično) - The road to you (Live) - Ring (w/ Gary Burton Quartet) - Dreams so real (w/ Gary Burton Quartet) - Passengers (w/ Gary Burton Quartet) Ima još jedan live album iz vremena između Watercolors i Pat Metheny Group, ali su ga izdali neki Italijanski pirati, ne sećam se kako se zove, a i snimak je telefonski :( A ako neko ima nešto od ona prva dva, nek mi se javi. :)
jazz.blues.93 kile,
>> Jel stil kao Metheny-jev? Nije, još je bolji... :)
jazz.blues.94 z.velj,
" nisam čuo za Terje Rypdal :( . Jel stil kao Metheny-jev? Ne. Skandinavac je (Oslo, Norveška 23-08-1947) i potpuno drugačijeg senzibiliteta. Prvo pravo džez iskustvo započinje u grupi Jan Garbareka. 1969. studira kod Norveškog kompozitora Finn Mortensona i neko vreme klasični kompozitori poput Malera su mu glavna influenca. Od džez gitarista najviše su na njega uticali Charlie Christian, Wes Montgomery i Kenny Burrell. 1972. počinje da svira flautu i sopran sax ali gitara ostaje glavni instrument. Većinu kompozicija je snimio za ECM, u kombo sastavu, ali komponuje i za simfonijski orkestar. Neke od ploča: - Terje Rypdal ECM - What comes after ECM - Odyssey ECM - After the rain ECM - Dream Karusell Gold " Imaš li slučajno spisak albuma (CD-a) Pat Metheny-a? Svojevremeno je na starom Osmehu (pre pucanja diska) postojao fajl sa celokupnom diskografijom Pat Metheny-a, sa spiskom svih kompozicija, trajanja numera, muzičara... Ako je neko sačuvao taj fajl neka pošalje.
jazz.blues.95 z.velj,
"> Uzgred, za mdave, imaš li kakav TAB od, recimo, Pat Metheny, John "> Mclaughlin, Alan Holdsworth, Tuck Andress, Frank Gambale, Larry Carlton, "> Al Di Meola, Jason Becker, Tony Macalpine, Vinie Moore... i sl. " " Imam. :) Pa šta čekaš, šalji?!!! :)) "> P.S. Možda ne bi bilo loše da ovde baciš neki spisak "> tablatura koje imaš. " " Sorry, ali taj megabajt teško da uploadujem. :) A šta kažeš da osnuješ _mdave TAB file server_ ;))
jazz.blues.96 mdave,
Subject: Re: Muzički server > "> P.S. Možda ne bi bilo loše da ovde baciš neki spisak > "> tablatura koje imaš. > " > " Sorry, ali taj megabajt teško da uploadujem. :) > > A šta kažeš da osnuješ _mdave TAB file server_ ;)) U osnivanju je mailing server na Hobbiton-u pod nazivom Orpheus'. (originalni naziv je bio mdave's music database :) ) Server trenutno konfiguriše stomic, a ja ću se lično potruditi da namontiram neki browser (lynx najverovatnije) za online pregled. Zainteresovani će moći da pretražuju bazu i da kupe šta ih interesuje preko mail-a i online. Baza se ažurira svakog meseca, a održavamo je dragisha i ja. Trenutni resursi (guitar&lyrics dir) iznose 35 MB tar.gz arhiva. U planu je mirror-ing jednog američkog muzičkog servera (3-4 GB), ali o tom potom. Ovih dana ni dragisha ni ja ne stižemo da dignemo glavu od posla. Koristim priliku da se izvinim onima koji su me zamolili preko maila za textove/tablature a još ih nisu dobili.
jazz.blues.97 vstan,
> ljude kao sto su Pat Metheny, Terje Rypdal ili Keith Jarrett? Uzgred - moze li komentar o "Works II" od prvopomenutog ?
jazz.blues.98 z.velj,
" U osnivanju je mailing server na Hobbiton-u pod nazivom Orpheus'. " (originalni naziv je bio mdave's music database :) ) Sjajno :)) " U planu je mirror-ing jednog američkog muzičkog servera (3-4 GB), " ali o tom potom. Da li znaš imena nekih music servera na InterNet-u (možda, GIT music server ;))), pa da zaposlim neke drugare u Američaniji. U svakom slučaju, dok Orpheus ne krene, šalji nešto od već navedenih likova.
jazz.blues.99 kile,
>>>> CD albumi Pat Metheny: Zaboravio sam još i: - Zero tolerance for silence (sačuvaj me bože!) - The falcon and the snow man - Soundtrack (sa David Bowie) To je valjda sve...
jazz.blues.100 kile,
>> Uzgred - može li komentar o "Works II" od prvopomenutog ? ECM je izdao ovu seriju kompilacija povodom 15-godišnjice postojanja, sa ciljem da u najboljem svetlu predstavi svoje "pulene", i da se malo izvadi iz problema u koje su zapali. Album sam po sebi nije loš, ali ja nešto ne ljubim kompilacije, tako da sam ga zaobišao. Uostalom, i onako imam sve te stvari po regularnim albumima, tako da mi nije bio potreban :) Može ako Metheny-ja slušaš prvi put, pa čisto hoćeš da vidiš o čemu se radi. Inače :( ...
jazz.blues.101 zizic,
ftp.uwp.edu je najveći i najznačajniji server, ima još nekih po USA, Evropi i Aziji koji rade kao njegovi "mirrori", ali sumnjam da tvoji ortaci u USA ne znaju već za to ako imaju računar... B
jazz.blues.102 z.velj,
" ftp.uwp.edu je najveći i najznačajniji server, ima još nekih po USA, " Evropi i Aziji koji rade kao njegovi "mirrori", Hvala :) " ali sumnjam da tvoji ortaci u USA ne znaju već za to ako imaju računar... Eh Branko, ne znaš ti moje drugare. Oni od InterNet-a koriste samo mail i prate neku usko stručnu konferenciju. Nema se vremena a verovatno ni interesovanja :(.
jazz.blues.103 mdave,
Subject: Pat Metheny - Letter From Home (crd) Keywords: mdave@hobbiton.co.yu Letter From Home - Pat Metheny Here's the chords (actually played on piano) for the Pat Metheny title track from Letter From Home. I haven't tabbed out the solo guitar part because it is very easy to work out. Any comments, feel freee to e-mail me at gnaa38@aero.gla.ac.uk Bye. {title:Letter From Home} {st:Pat Metheny} {define: Bbsus2 base-fret 1 frets - 1 3 3 1 1} {define: A#m6 base-fret 5 frets 2 - 1 2 2 2} {define: Eb base-fret 3 frets - 4 3 1 2 1} {define: C# base-fret 4 frets - 1 3 3 3 1} {define: D# base-fret 6 frets - 1 3 3 3 1} {define: C6 base-fret 7 frets 2 - 1 3 2 -} {define: A#/D base-fret 8 frets 3 - 1 3 4 -} {define: C/E base-fret 10 frets 3 - 1 3 4 -} {define: Csus4 base-fret 1 frets - 3 - 0 1 1} {define: Fm7 base-fret 8 frets - 1 3 1 2 1} {define: Fmno5th base-fret 8 frets - 1 - - 2 -} {define: D#mno5th base-fret 6 frets - 1 - - 2 -} {define: A#/D* base-fret 1 frets - - 0 3 3 1} {define: Fm/C base-fret 1 frets - 3 - 1 1 1} {define: C#sus4add9 base-fret 1 frets - 4 - 1 4 1} {define: G#sus4/D# base-fret 1 frets - - 1 1 2 4} [Bbsus2] [F] [G#] [Gm] [Eb] [F#] [F] [Am] [A#m6] [C6] [A#/D] [C/E] [F] [C#] [G#] [Csus4] [C#] [Bb] [F] [C#] [G#] [Csus4] [C#] [D#] [G#] [Fm7] [D#] [Fmno5th] [D#mno5th] [A#/D*] [Fm/C] [Bb] [C#sus4add9] [Bbm7] [G#sus4/D#] [Fm] # # by Paul Porcelli <gnaa38@aero.gla.ac.uk # 23 May 1994
jazz.blues.104 mdave,
Subject: Pat Metheny - Third Wind Break (tab) Keywords: mdave@hobbiton.co.yu Third Wind Break (Pat Metheny) Hello People This Tab contains the unbelievable Metheny's flight over the first break in "Third Wind" ("Still Life - Talking" album), as I was able to figure out. Time is 4/4. Begin with a quaver silence. All tabbed notes are semiquavers. A " ^ " means hammering or pulling down, and a " / " means sliding up. If your ears say there is something wrong, please let me know. pires@meteo.fr | | | | | | | | E |------------------------------------|-------------------------------------| B |------------------------------------|-------------------------------------| G |------------------------------------|---------------------4^3----3-----2^-| D |------------7^6----------6----7^6---|-5---4----3---2-3^-4-----5----4^5----| A |-------6--8-----9--6^7^8----8-----8-|---7---6----5------------------------| E |-x-x-8------------------------------|-------------------------------------| E |------------------------------------|-------6-----------------------------| B |---3^2----3^1------4^2------5^3-----|-6^7^8----9-7^6----6-----------------| G |-3-----3------3/4------4/5------5/8-|----------------8----8^6-------------| D |------------------------------------|-------------------------9^-6---5----| A |------------------------------------|------------------------------7---5--| E |------------------------------------|-------------------------------------| Fm E |------- B |------- G |------- D |-3----- ... A |------- E |-------
jazz.blues.105 mdave,
Subject: Pat Metheny - Travels (tab) Keywords: mdave@hobbiton.co.yu First of all I will try to remedy to a big lack, sending the tabs of one of the best guitarists in the world, i.e. Pat Metheny. Here I tabbed "TRAVELS' one of his easiest titles, but really exciting. This masterpiece is played by Pat using a semi-acustic electric guitar but I think it sounds nice also on an acoustic one. I'm quite sure what I play is exact and corresponding to what Pat does. May be he uses some different positions, but this comes also from personal styles. In any case it is possible that I made some mistakes in writing the TABS. I hope someone will enjoy playing this ... travels
jazz.blues.106 mdave,
Subject: Al Di Meola - Heru Mertar (tab) Keywords: mdave@hobbiton.co.yu Hi!!! This is my transcription of Al Di Meola's ~Heru Mertar~ from World Simfonia/Hearts of the Immigrants heru
jazz.blues.107 mdave,
Subject: Al Di Meola - Mediterranean Sundance (tab) Keywords: mdave@hobbiton.co.yu This is my transcription of Al DiMeola's _Mediterranean Sundance_, an acoustic duet with Paco Delucia off of the album _Elegant Gypsy_. Al plays on the right channel, and Paco plays on the left channel. Paco picks finger-style, while Al uses a pick. medi
jazz.blues.108 mdave,
Subject: Pat Metheny - Secret Story Keywords: mdave@hobbiton.co.yu My relation with Pat Metheny started with the self-titled debut(?) album from Pat Metheny Group, which maybe still is my favourite Metheny album with classics such as "San Lorenzo" and "Phase Dance". The next few albums were less interesting to me with the exception of the mysterious "As falls...". When he came to "Offramp" I was about to give up on him. But the he came to Lund, where I lived at the time, he, Lyle and the others did such a wonderful show that I got out and got "First Circle" which went straight to my heart. Instead of the dreadful synth guitar which plagued "Offramp", they started to use more percussion and not the least vocals. The two successors from the group "Still Life (Talking)" and "Letter From Home" were similar. They were good, but they never got the same amount of identity for me as "First Circle". (Yes, in between Metheny also made more jazz-oriented albums with Ornette Coleman and the boys. I have to admit that I skipped them a priori, I'm not much of a jazz freak and "80/81" is not an album which I play often.) art
jazz.blues.109 z.velj,
> 3.103 jazz.blues mdave 26.05.Pet 17:24 > 3.104 jazz.blues mdave 26.05.Pet 17:24 > 3.105 jazz.blues mdave 26.05.Pet 17:24 travels > 3.106 jazz.blues mdave 26.05.Pet 17:25 heru > 3.107 jazz.blues mdave 26.05.Pet 17:26 medi > 3.108 jazz.blues mdave 26.05.Pet 18:45 art Šta da kažem... Svaka čast majstore :)
jazz.blues.110 alkos,
Subject: Re: Serveri ­­ " ftp.uwp.edu je najveći i najznačajniji server, ima još nekih po ­­ USA, Ima i www.wit.com za ljubitelje lynx-a. Ali strpite se malo, Orpheus će vam uslišiti sve vaše želje :)...
jazz.blues.111 mcule,
Neko je mene pre mesec-dva jurio za neke tablature od SRV. Neka taj neko ne misli da sam ga zaboravio, jednostavno ih još uvek nisam iskopirao od ortaka :((. Elem, biće ovih dana :). Šifra: mama, javi se!
jazz.blues.112 mcule,
Ruka ti se pozlatila! :). Jel' imaš i tablature live albuma: "Friday night in San Francisko"? :). Znam da se ne može odsvirati ;), al' se neke teme i cake mogu povatati... Ajd', kači! :)
jazz.blues.113 mdave,
Subject: Re: Friday night > Jel' imaš i tablature live albuma: "Friday night in San Francisko"? > :). Valjda ću da iskopam... dotle eno ti Mediteraneo (kako li se već piše) Sundance. Ja prob'o, i lepo zvuči ono što može da se odsvira (mislim na onaj jedan Em).
jazz.blues.114 dr.grba,
>> plays on the right channel, and Paco plays on the left channel. Paco >> picks finger-style, while Al uses a pick. A onda dođe Lari Korijel i obojicu ih pojede za doručak (:
jazz.blues.115 kile,
>> A onda dođe Lari Korijel i obojicu ih pojede za doručak (: Pa, skoro...
jazz.blues.116 cipelic,
Ma imam ja strpljenja ništa se ti ne brini.Tablature za SRV su uvek dobro došle,mada se slabo snalazim sa njima.U stvari nisam se baš ni trudio da provalim način na koji se koriste. Nešto mi više leži kada mi neko napiše koji je akord,pa makar bio i G 716-4x2/77maj durmol.Obično se taj jedan može docrtati,bar sam ja tako radio kada sam slao neke akordacije na Setnet(iskreno govoreći nisam ni znao kako se zovu ti akordi). Pozdrav Zdravko
jazz.blues.117 dragisak,
> -> Keywords: mdave@hobbiton.co.yu > > Je l' ima ovome nastavak ? >
jazz.blues.118 mchrile,
Posle mnogo godina raspitivanja, moljakanja, preturanja po gomilama ploca i nama se osmehnula sreca. Danas smo na berzi konacno iskopali prvi LP STEELY DAN i time upotpunili kolekciju.
jazz.blues.119 alkos,
Subject: Miles Davis - All Blues From: tgannon@charlie.usd.edu (spideir) -=> "ALL BLUES" <=- (Miles Davis) *=========* -- comp. Miles Davis & Bill Evans (from _Kind_of_Blue_, 1959) -- guitar arr., tcg, '8?, '94 -- !6/8! // Key of G(7) // Moderately -=>INTRO (and Vamp between each 12-Bar "Verse")-- (G7) ||-------------------------------|| ||-------------------------------|| ||o---0-----0-----0-----0-------o|| ||o---0-----2-----3-----2-------o|| ||-------------------------------|| ||----3---3---3---3---3---3------|| 1 & & 2 & & -=>VERSE (12-Bar Blues)-- @ Measures 1-4:: G7 G13/11 G9 G13/11 [4x] ||-----------------.--------------------.--------|| ||----3------------5------6=======------5--------|| ||o---3h4p3h4p3h4--5------7=======------5-------o|| ||o---3------------5------7=======------5-------o|| ||-----------------------------------------------|| ||----===trill===--------------------------------|| 1 & & 2 & & @ Measures 5-6:: C13/11 C C13/11 CM7[*] C13/11 C C13/11 C |---------------.-----------------.--|---------------.-----------------.--| |---3======-----5-----6======-----8--|---6======-----5-----3======-----5--| |---3======-----5-----7======-----9--|---7======-----5-----3======-----5--| |---3======-----5-----7======-----9--|---7======-----5-----3======-----5--| |------------------------------------|------------------------------------| |------------------------------------|------------------------------------| 1 & & 2 & & 1 & & 2 & & [variation for C measures: ||: --333- --555- --677- --555- :|| 2x (i.e., same as G7 measure, without the major 3rd)] [*sic: whole "C" chordal series better considered as Gm-type chords...] @ Measures 7-8 (G7...): a` la measures 1-4, but only 2ce thru... @ Measures 9-10:: D7#9 Eb7#9 D7#9 |------------------------------------|------------------------------------| |---------------------6============--|---7============-----6============--| |---------------------5============--|---6============-----5============--| |---------------------4============--|---5============-----4============--| |---5=====------5============-----5--|---6============-----5============--| |------------------------------------|------------------------------------| 1 & & 2 & & 1 & & 2 & & @ Measures 11-12:: G7/11 GM6/9[G13] G7/11 G7/6[*] |---1============-----3============--|---1============-----0============--|| |---1============-----3============--|---1============-----0============--|| |---0============-----2============--|---0============--------------------|| |------------------------------------|---------------------3============--|| |------------------------------------|------------------------------------|| |---3======-----3-----3======-----3--|---3======-----3-----3======-----3--|| 1 & & 2 & & 1 & & 2 & & [* or: 3-345-] --SEQUENCE: Intro--||: Verse--Intro :||--Verse(fade out)-- -=>Miles' "head"-ish LEAD over the twelve-bar pretty easy to follow on the guitar, especially if yu' start at the VIIth position, e.g.-- (G7) ||-----|--7============------|--7---8-7========---------------------- ||-----|---------------------|--------------------------------------- ||--/7-|------------------/7-|------------------------------- tcg --- ||-----|---------------------|------------------------------- '94 --- ||-----|---------------------|--------------------------------------- ||-----|---------------------|--------------------------------------- & 1 & & 2 & & 1 & & 2 --but then, this is JAZZ, 'n'you're supPOSED to improvize yourself! . . . (but a final note: if you're playin' as "slow & tasty" as Miles himself does over some sections, Wes-style octaves are awfully nice. . . .) | --:--tcg )
jazz.blues.120 alkos,
Subject: Miles Davis - So What? From: tgannon@charlie.usd.edu (spideir) "So What" (Miles Davis)--opening "theme" ========= -- comp. Miles Davis & Bill Evans (from _Kind_of_Blue_, 1959) -- guitar arr., tcg, '8?, '94 -- 4/4 // Keys: Dm; Ebm // Allegro __3__ -- eighth notes (1 &) are "swing" 8ths: closer to 1 & & . . . . DAH duh -- what follows is the opening of the tune (after some Debussy-esque ad-lib piano diddling by Evans), apparently the only pre-composed part of the song; it's a neat interplay of bluesy bass and quartal piano chords, both integrated into the following guitar "arrangement": Form (32-bar): ||: A (8 measures) - A (8) - B (8) - A (8) :|| {pick-up measure} A:: Em7/11 Dm7/11 Em7/11 Dm7/11 -----------------||----------7==---5--|------------------|----------7==---5-| -----------------||----------8==---6--|------------------|----------8==---6-| -----------------||o---------7==---5--|------------------|----------7==---5-| -----------------||o---------7==---5--|------------------|----------7==---5-| ----------5-/7---||--5==-----7==---5--|----------5-/7----|--5-------7==---5-| --3/5-7-8------8-||-------------------|--3/5-7-8------8--|----5==-----------| 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & Em7/11 Dm7/11 Em7/11 Dm7/11 |------------------|---------7==---5--|------------------|----------7==---5-| |------------------|---------8==---6--|------------------|----------7==---5-| |------------------|---------7==---5--|------------------|----------7==---5-| |------------------|---------7==---5--|------------------|----------7==---5-| |----------5-/7----|-5==-----7==---5--|---5/7--/7--/7-5==|==5==-----7==---5-| |--3/5-7-8------8--|------------------|------------------|------------------| 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & __________________ __________________ | 1. [repeat A]| 2. [to B->] |-----------------||------------------|- |-----------------||------------------|- |----------------o||------------------|- |----------------o||------------------|- |----------5-/7---||----------6-/8----|- |--3/5-7-8------8-||--4/6-8-9------9--|- 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & B:: Fm7/11 Ebm7/11 Fm7/11 Ebm7/11 |---------8==---6--|------------------|----------8==---6-|------------------| |---------9==---7--|------------------|----------9==---7-|------------------| |---------8==---6--|------------------|----------8==---6-|------------------| |---------8==---6--|------------------|----------8==---6-|------------------| |-6==-----8==---6--|----------6-/8----|--6-------8==---6-|----------6-/8----| |------------------|--4/6-8-9------9--|----6==-----------|--4/6-8-9------9--| 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & Fm7/11 Ebm7/11 Fm7/11 Ebm7/11 [to A->] |---------8==---6--|------------------|----------8==---6-|-----------------|| |---------9==---7--|------------------|----------9==---7-|-----------------|| |---------8==---6--|------------------|----------8==---6-|----------------o|| |---------8==---6--|------------------|----------8==---6-|----------------o|| |-6==-----8==---6--|----------6-/8----|--6-------8==---6-|----------5-/7---|| |------------------|--4/6-8-9------9--|----6==-----------|--3/5-7-8------8-|| 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & ---------------- ... rest of tune a free-form improv over the same A-A-B-A 32-bar form: two 8-bar sections ("A-A") of Dm dorian, 8 bars of Ebm dorian ("B"), and 8 more bars ("A") of Dm dorian. The bass starts "walking," the piano comps/ ad-libs quartal-modal chord voicings, and Miles & the other horn players take leads in Dm & Ebm Dorian. (Dorian in Dm: d-e-f-g-a-b-c-d; Eb Dorian a half-step higher). . . . Here's the start of Miles' lead, to give you a better idea (note that the D dorian scale "fits" whether the chord is Dm7/11 or Em7/11: both consist of notes from this very scale)-- {pick-up} A:: -10=====-||------------------|------------------|------> ---------||------------------|------10-8----10--|------- ---------||--7============---|--10--------------|--7-7=== ---------||------------------|------------------|--------- ---------||------------------|------------------|---------- ---------||------------------|------------------|-----------> 3 & 4 & 1 2 3 4 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & | --:--tcg )
jazz.blues.121 alkos,
Subject: Janis Joplin - Summertime (Tab) Artist: Janice Joplin and Big Brother and the Holding Company Song: Summertime Album: Cheap Thrills Trans: mrr intro: guitar 1 (starts solo, without guitar 2) e-|-------------------------------------------------14-17----15-14-15--------- B-|-------------------------------------13-15----16-------------------15------ G-|-------------------------12-14----15--------------------------------------- D-|----------------------12--------------------------------------------------- A-|----------------12-13------------------------------------------------------ E-|--3-----1----15------------------------------------------------------------ e-|-15-14-15-------15-14-15--------------------------------------------------- B-|----------16----------------15h16p15----------------------------------16-15 G-|-------------------------------------17-15-14-15-14----------14-15-17------ D-|----------------------------------------------------17-16-17--------------- A-|--------------------------------------------------------------------------- E-|--------------------------------------------------------------------------- e-|--------------------------------------------------------------------------- B-|-15-------------------------15--------------------------------------------- G-|----17-15-17----17-15-14-15-------17----15----14--------------------------- D-|-------------------------------------------------17-16--------------------- A-|--------------------------------------------------------------------------- E-|--------------------------------------------------------------------------- guitar 1 continued, duet with guitar 2 (notated below) e-|--------------------------------------------------------------------------- B-|-------------------------15----16-15--------------------------------------- G-|-------14----15----17----------------17-15-14-15-14-------14--------------- D-|-17-------------------------------------------------17-16----17------------ A-|--------------------------------------------------------------------------- E-|--------------------------------------------------------------------------- e-|-------------------------------------14-15--------------------------------- B-|----------------------------15--------------------------------------------- G-|-14-------15-------17------------------------------------------------------ D-|--------------------------------------------------------------------------- A-|--------------------------------------------------------------------------- E-|--------------------------------------------------------------------------- (end intro) guitar 2 (enters where indicated above) e-|--------------------------------------------------------------------------- B-|-----------------------------------4-----3-----------3--------3------------ G-|-----------------------------3--5--------------5--------5--------3--5------ D-|--------------------3--5--7------------------------------------------------ A-|-----------3--5--6--------------------------------------------------------- E-|--3--5--6------------------------------------------------------------------ e-|--------------------------------------------------------------------------- B-|--------------------------------------------------------------------------- G-|--3------------------------------------------------------------------------ D-|-----7--5--3--5--7--5--3-----------------3--5------------------------------ A-|--------------------------6--5--3--5--6--------5--3------------------------ E-|-----------------------------------------------------6--5--6--5--3--------- (end intro) first few arpeggios after Janis enters singing "Summertime ..." Gm Gm/F# Gm7 e-|-----------------------------------3--------------------------------------- B-|--------3-----------3-----------3-----3------------------------------------ G-|-----3-----------3-----------3-----------3--------------------------------- D-|--5-----------4-----------3------------------------------------------------ A-|--------------------------------------------------------------------------- E-|--------------------------------------------------------------------------- Gdim Cm7 e-|-----------3--------------------3------------------------------------------ B-|--------2-----2--------------1-----1--------------------------------------- G-|-----3-----------3--------3-----------3------------------------------------ D-|--2--------------------1--------------------------------------------------- A-|--------------------------------------------------------------------------- E-|---------------------------------------------------------------------------
jazz.blues.122 alkos,
Subject: Janis Joplin - Me And Bobby McGee (Chords) ME AND BOBBY McGEE (Kris Kristofferson) --------------------------------------- [each chord is the same length; that's either one measure or half a measure, depending on how you look at it.] [For the intro, strum 2 whole-beat G chords, then 4 half-beat C chords.] G - C G - C G - C G - C [intro] G G G G Busted flat in Baton Rouge, waitin' for a train G G D7 D7 When I's feelin' near as faded as my jeans D7 D7 D7 D7 Bobby thumbed a diesel down just before it rained D7 D7 G - C G And rode us all the way into New Orleans G G G G I pulled my harpoon out of my dirty red bandana G G7 C C I's playin' soft while Bobby sang the blues C C G G Windshield wipers slappin' time, I was holdin' Bobby's hand in mine D7 D7 D7 D7 We sang every song that driver knew C C G G Freedom's just another word for nothin' left to lose D7 D7 G G Nothin', it ain't nothin' honey, if it ain't free C C G G And feelin' good was easy, lord, oh, when he sang the blues D7 D7 D7 D7 You know feelin' good was good enough for me D7 D7 G G A A Good enough for me and my Bobby McGee A A A A From the Kentucky coal mines to the California sun A A E7 E7 Yeah Bobby shared the secrets of my soul E7 E7 E7 E7 Through all kinds of weather, through everything we done E7 E7 A A Yeah Bobby baby kept me from the cold A A A A One day up near Salinas, lo-ord, I let him slip away A A7 D D He's lookin' for that home and I hope he finds it D D A A Well I'd trade all my tomorrows for one single yesterday E7 E7 E7 E7 To be holdin' Bobby's body next to mine D D A A Freedom's just another word for nothin' left to lose E7 E7 A A Nothin', and that's all that Bobby left me D D A A Well, feelin' good was easy, lo-o-ord, when he sang the blues E7 E7 E7 E7 And feelin' good was good enough for me E7 E7 A A Good enough for me and my Bobby McGee yeah A A A A La da da, la da daa, la da daa da daa da daa A A E7 E7 La da da da daa dadada Bobby McGee-ah E7 E7 E7 E7 Laa li daa da daa daa, la da daa da daa E7 E7 A A Laa la laa la daada Bobby McGee-ah yeah A A A A La di da, ladida LA dida LA di daa, ladida LA dida LA di daa A A E7 E7 Hey now Bobby now now Bobby McGee yeah E7 E7 E7 E7 Lo lo LO lolo LO lo laa, lololo LO lolo LO lolo LO lolo LO la laa E7 E7 A A Hey now Bobby now now Bobby McGee yeah A A Lord, I called him my lover, I called him my man A A I said I called him my lover, did the best I can A A E7 E7 C'mon, hey now Bobby now, hey now Bobby McGee, yeah E7 E7 E7 E7 Lo lo lord, a lord, a lord, a lord, a lord, a lord, a lord oh E7 E7 A A Hey, hey, hey, Bobby McGee, lord A A A A A A E7 E7 E7 E7 E7 E7 E7 E7 A A [instrumental; piano solo] A A A A A A E7 E7 E7 E7 E7 E7 E7 E7 A A [instrumental] A A A A A A E7 E7 E7 E7 E7 E7 E7 E7 A A A. [instrumental; guitar solo & a few more "la-di-da"s] [end] ----------------------
jazz.blues.123 alkos,
Subject: Janis Joplin - Ball and Chain (Lyrics) Ball and Chain by Janis Joplin (Please take the accuracy of these lyrics with a grain of salt. Janis is a pretty hard chic to understand.) Sitting down by my window Looking at the rain Send a bomb in my world of night air All around I felt it All I could see was the rain Something grabbed a hold of me honey Felt to me, honey like a ball and chain You know what I mean Say whoah...honey, this can't be Just because I got to want your love, please...leave me be Whoah...honey, this can't be Just because I got to need ya daddy Please don't ya let me down now Honey, I wanted to love ya Whoah...honey, just can't be I wonder if someone...if they could tell me Tell me why Just because I got to want your love Honey, just because I got to need, need, need your love I say, I don't understand Honey, when I wanna try and say hi Try, try, try, try, try, try, try... Honey, when everybody in the world wants the same damn thing When everybody in the world, who needs the same lone thing When I wanna work for your love daddy When I wanna try for you love daddy I don't understand, how come, your gone, man I don't understand why half the world is still crying, man When the other half the world is still crying too, man I mean, if you gotta care for one day, man Say, maybe, you wanna care for 365 days, right? You ain't got it for 365 days, man You got it for one day, man Well, I'll tell you that one day, man, better be your life, man Because you know, you can say Oh Man, you can cry about the other 364 But your gonna lose that one day, man And that's all you got You gotta call that love, man. That's what it is. If you got it today, you don't wear it tomorrow Cause you don't need it As a matter of fact, as we discovered on the train, tomorrow never happens. It's all the same fucking day, man. So you gotta, when you wanna hold somebody You gotta hold em like it's the last minute of your life You gotta hold......................... Holy...Cause some day some weight gonna come on your shoulders babe Ball and Chain.
jazz.blues.124 alkos,
Subject: Janis Joplin - Turtle Blues (Lyrics) Turtle Blues by Janis Joplin I'm a mean, mean woman I don't mean no one mean, no good I'm a mean, mean woman I don't mean no one mean, no good I just treats em like I wants to I never treats em, honey like I should Oh lord, I once had a daddy He said he'd give me everything in sight Once had a daddy Said he'd give me everything in sight So I said, hon I want the sunshine And take the stars out of the night (Come on and give em to me, cause I want em right now) I ain't the kind of woman Who'd make your life a bed of ease No, no, no, no, no, no, no, no, no I'm not the kind of woman...no To make your life a bed of ease Yeah...but if you just wanna go out drinkin honey Won't you invite me along please (Oh I'd be so good to ya babe...yeah.) I guess I'm just like a turtle That's hidin underneath its horny shell Whoah...I'm like a turtle Hidin underneath its horny shell But ya know I'm very well protected Ya can call me evil...yeah I've been called much of some things around Call me mean Or call me evil I've been called much of some things around Yeah...but I'm gonna take good care of Janis Yeah! Honey no one gonna talk me down.
jazz.blues.125 velicko,
>+ Subject: Janis Joplin - Summertime (Tab) Imaš piće od mene. Svaka čast i za Janice i za Davis-a.
jazz.blues.126 alkos,
Subject: Thelonious Monk - 'Blue Monk' Here's ``Blue Monk'' by Thelonious Monk. It's a pretty bare-bones arrangement, especially the bass line. I'd like to see any additions anyone wants to make. As always, if there are mistakes of whatever, please email or post. ``Blue Monk'' by Thelonious Monk arr. by Bo Parker (parker_b%aplvax.span@fedex.msfc.nasa.gov) slow blues A7 D7 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & E---------------------------------2---3---4---5------------------ B-----3---4---5-------------------3---5---6---7------------------ G-6---4---5---6-------------------------------------------------- D-7-------------------------------0---------------0-------------- A-0---------------0---------------------------------------------- E---------------------------------------------------------------- A7 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & E---------------------------------------------------------------- B-5---7---5---4---3---------------------------------------------- G-6---7---6---5---4-------5---6-------5---4---------------------- D-------------------------6---7-------6---5---------------------- A-0-------------------------------0---------------0-------------- E-----------------0---------------------------------------------- D7 D7b9 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & E-2---3---4---5-------------------5---6---7---8------------------ B-3---5---6---7-------------------7---8---9---10----------------- G---------------------------------------------------------------- D-0---------------0---------------0------------------------------ A---------------------------------------------------------------- E-------------------------------------------------11------------- A7 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & E---------------------------------------------------------------- B-5---7---5---4---3---------------------------------4/5-4/5-4/5-- G-6---7---6---5---4-------5---6---------------------------------- D-------------------------6---7---------------------------------- A-0-------------------------------0---------------0-------------- E-----------------0-----------------------0---------------------- E7 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & E----------------------------------------------------------------- B-4/5-------------------------------5---7---5---4---3------------- G-----------------------------------6---7---6---5---4-------5---6- D-----------------------------------------------------------6---7- A------7---------------------------------------------------------- E-----------0-----------------------0---------------0------------- A7 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & E---------------------------------------------------------------- B---------5---7---5---4---3-------------------------------------- G---------6---7---6---5---4-------5---6-------------------------- D---------------------------------6---7-------------------------- A-0-------------------------------0------------------------------ E-----------------0-------------------------------0-------------- Enjoy -Bo Parker parker_b%aplvax.span@fedex.msfc.nasa.gov
jazz.blues.127 alkos,
Subject: Thelonious Monk - 'Straight, No Chaser' This is a 12-bar blues. The indicated chords are simple, but you can alter or spice them up any way you wish. This tune is pretty typical of Monk's melodic sense: it's simple, but wry and not obvious. Straight, No Chaser by Thelonious Monk TAB by Bo Parker (parker_b%aplvax.span@fedex.msfc.nasa.gov) >>> A7 D7 & 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & E--------7--8--9-----------7--8--9--10-8--------------- B-----10----------------10----------------------------- G--9-----------------9-----------------------------9--- D------------------------------------------------------ A------------------------------------------------------ E------------------------------------------------------ A7 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & E----7--8--9-----------7--8--9-----------7--8------ B-10----------------10----------------10----------- G----------------9-----------------9--------------- D-------------------------------------------------- A-------------------------------------------------- E-------------------------------------------------- D7 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & E----------7--8--9--10-8--------------------------- B-------10----------------------------------------- G----9--------------------------------------------- D-------------------------------------------------- A-------------------------------------------------- E-------------------------------------------------- A7 C#m7 F#7 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & E----------7--8--9-----------7--8--9-----------7--- B-------10----------------10----------------10----- G----9-----------------9-----------------9--------- D-------------------------------------------------- A-------------------------------------------------- E-------------------------------------------------- Bm7 E7 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & E-8--9--10-------------------------7--8--9--10----- B-------------------8--9-----10-11----------------- G----------9--10-11----------------------------9--- D-------------------------------------------------- A-------------------------------------------------- E-------------------------------------------------- A7 Bm7 E7 1 & 2 & 3 & 4 & 1 & 2 & 3 & 4 & E----7--8--9--------------------------------------- repeat from >>> B-10----------------------------------------------- G----------------------------------------------9--- D-------------------------------------------------- A-------------------------------------------------- E-------------------------------------------------- Enjoy -Bo Parker parker_b%aplvax.span@fedex.msfc.nasa.gov
jazz.blues.128 alkos,
Subject: Gershwin - Summertime (crd&lyrics) SUMMERTIME (Gershwin) Em Am7 Em Am7 Em Am7 Em Summertime, and the livin' is easy Am7 B7 C7 B7 Fish are jumpin' and the cotton is high Em Am7 Em Am7 Em Am7 Em Your daddy's rich, and your momma's good lookin' G A7 B7 Em Am7 Em So hush little baby, don't you cry Em Am7 Em Am7 Em Am7 Em One of these mornings, you're gonna rise up singing Am7 B7 C7 B7 Then you'll spread your wings and you'll take to the sky Em Am7 Em Am7 Em Am7 Em But till that morning, there's a nothin' can harm you G A7 B7 Em Am7 Em With daddy and mammy standing by
jazz.blues.129 dr.grba,
>> Subject: Gershwin - Summertime (crd&lyrics) >> >> Em Am7 Em Am7 Em Am7 Em >> Summertime, and the livin' is easy Kad već potpisujete Geršvina, onda i akordujte kako je akordovao Geršvin: Bbm7 B6 Bbm7 B6 Bbm7 .... Summertime, and the livin' is easy Geršvin je to uradio hromatski, a onda se dočepali crnci i rekli "To tako ne valja"...
jazz.blues.130 denis,
Cuo sam pre par godina na 202 (all that jazz), jedan album blues pianiste Charles Browna i odusevio sam se. Ne znam nista o coveku sem da je prosle (ili pretprosle) godine dobio neko priznanje casopisa Down Beat, cini mi se za najbolji album. Nigde nisam mogao da pronadjem nista o njemu, ni neki podatak, ni album.
jazz.blues.131 z.velj,
" 3.119 jazz.blues alkos 06.06.Uto 10:02 " 3.120 jazz.blues alkos 06.06.Uto 10:02 " 3.126 jazz.blues alkos 07.06.Sre 16:20 " 3.127 jazz.blues alkos 07.06.Sre 16:20 " " Subject: Miles Davis - All Blues " Subject: Miles Davis - So What? " Subject: Thelonious Monk - 'Blue Monk' " Subject: Thelonious Monk - 'Straight, No Chaser' Svaka čast :). Ima li toga još?
jazz.blues.132 alkos,
Subject: Re: jazz&blues ­­ Svaka čast :). Ima li toga još? Reci šta ti treba, pa ću da vidim :)
jazz.blues.133 z.velj,
" Reci šta ti treba, pa ću da vidim :) Pa, recimo, Joe Pass, Herb Elis, Tal Farlow, Barney Kessel, Pat Martino, Wes Montgomery, Howard Roberts, Johnny Smith, Jim Hall, Joe Diorio, Jimmy Raney, Kenny Barrell, Django Reinhardt, Laurindo Almeida, Luiz Bonfa, Charlie Byrd... John Coltrane, Bill Evans, Charlie Parker, Oscar Peterson, Sonny Rollins Stan Getz, Stephane Grappelli, Keith Jarrett... Chick Corea, Jean-Luc Ponty, Weather Report, Mahavishnu Orchestra... Eto spiska mjih lepih želja, a koliko i mogućih, videćemo... P.S. Baš bih voleo da imam tablaturu Oscara Petersona ;))
jazz.blues.134 maksa,
>> P.S. Baš bih voleo da imam tablaturu Oscara Petersona ;)) Teško da bi to pomoglo, sem ako pustio da ti izraste još nekih 7-8 prstiju. ;))
jazz.blues.135 z.velj,
">> P.S. Baš bih voleo da imam tablaturu Oscara Petersona ;)) " " Teško da bi to pomoglo, sem ako pustio da ti izraste još " nekih 7-8 prstiju. ;)) Ceniš da bi to pomoglo? :)) No, šalu na stranu. Ako se ne varam, svojevremeno je Oscar reklamirao Synclavier, uz komentar: "Od kada koristim Synclavier komponovao sam više no za cijeloga života" o;), pa rekoh, čudo jedno taj InterNet, možda je Oscar poslao neki svoj MIDI file, a onda eto i tablature, doduše, ne ASCII, ali ipak... :)))
jazz.blues.136 dr.grba,
>>>> P.S. Baš bih voleo da imam tablaturu Oscara Petersona ;)) >> >> Teško da bi to pomoglo, sem ako pustio da ti izraste još >> nekih 7-8 prstiju. ;)) Onda da vidimo neku tablaturu Majlsa Dejvisa (e, baš bih voleo da vidim tablaturu za trubu...). (:
jazz.blues.137 velicko,
>+ Bbm7 B6 Bbm7 B6 Bbm7 .... >+ Summertime, and the livin' is easy A dalje? Jel Bbm7 znači B dur pa onda B mol7 ili nešto drugo? velicko
jazz.blues.138 fancy,
ŮŢ> Jel Bbm7 znači ŮŢ> B dur pa onda B mol7 ili nešto drugo? Koliko se ja razumem u note ;) ovde ti piše da se radi o sniženoj H (naša oznaka za internacionalno "B") molskoj sedmici. (ili ti po _naški_ "be mol sedam") * Dakle, poenta je u tome što vani B označava ono što mi ovde zovemo H, dok je naše "B" internacionalno Bb. Jasno sad :) ?
jazz.blues.139 dr.grba,
>> A dalje? Nije mi gitara blizu, a ni ne znam ceo koloplet napamet. >> Jel Bbm7 znači >> B dur pa onda B mol7 ili nešto drugo? Ovo je anglo oznaka: dakle (po naški): Bm7 H6
jazz.blues.140 velicko,
>+ Jasno sad :) ? thanks
jazz.blues.141 kile,
žuo sam da u nekom starom broju lista "Vreme Zabave", ima text o izdavačkoj kući ECM, pa bih zamolio prisutne da ukoliko o ovome bilo šta znaju, da mi jave u kom se broju text nalazi. Vel'ko fala!
jazz.blues.142 mdave,
Subject: Re: Crnac (u gaćama?) > Kad već potpisujete Geršvina, onda i akordujte kako je akordovao > Geršvin: > > Bbm7 B6 Bbm7 B6 Bbm7 .... > Summertime, and the livin' is easy > > Geršvin je to uradio hromatski, a onda se dočepali crnci i rekli "To > tako ne valja"... Alkos crnac ??? Kumovi smo godinama i on mi to još nikad nije rekao. :((
jazz.blues.143 mdave,
Subject: Re: jazz&blues > ­­ Svaka čast :). Ima li toga još? > > Reci šta ti treba, pa ću da vidim :) I meni bi trebalo jedno 1000 $. ;) PS. Da kupim odma' 1000 DM.
jazz.blues.144 eburanj,
> > The open blues scale and 12 bar blues. > > First you need the open (GM) pentatonic (P) plus the blues notes(*) > to add color, tension, what have you. > > > I II III IV V VI VII > E-P-||-*-|---|-P-|---|-P-|-*-|-P-| > A-P-||-*-|-P-|---|---|-P-|---|---| Ja sam mnogo neobrazovan (i glup) pa mi trebaju dodatna objašnjenja: Šta je "the open (GM) pentatonic"? > ---||-----------------|-----------------|-----------------|----------- ------| > ^ . : . : . : . ^ . : . : . : . ^ . : . : . : . ^ . : . : . : .# Šta znče ove kuke i kvake? (^ . :) P.S. Možda i naučim ponešto da sviram...
jazz.blues.145 fancy,
Bluz braćo & sestre! Ajde da se ovde nacrta tekst Raw Hide ali u roku od odmah..:)
jazz.blues.146 eburanj,
> > The open blues scale and 12 bar blues. > > First you need the open (GM) pentatonic (P) plus the blues notes(*) > to add color, tension, what have you. > > > I II III IV V VI VII > E-P-||-*-|---|-P-|---|-P-|-*-|-P-| > A-P-||-*-|-P-|---|---|-P-|---|---| Ja sam mnogo neobrazovan (i glup) pa mi trebaju dodatna objašnjenja: Šta je "the open (GM) pentatonic"? > ---||-----------------|-----------------|-----------------|----------- ------| > ^ . : . : . : . ^ . : . : . : . ^ . : . : . : . ^ . : . : . : .# Šta znče ove kuke i kvake? (^ . :) P.S. Možda i naučim ponešto da sviram...