AMIGA.2

03 Feb 1995 - 16 Dec 1999

Topics

  1. novosti (389)
  2. hardver (297)
  3. os (110)
  4. tools (263)
  5. virusi (56)
  6. asembler (49)
  7. jezici (36)
  8. grafika (167)
  9. zvuk (96)
  10. igre (226)
  11. komunikacije (527)
  12. demo.scena (107)
  13. razno (437)
  14. unknown (331)

Messages - asembler

asembler.3 sazalakazu,
The Cyberstorm 060 accelorator for the A4000 is now easily available and running at 50mhz is said to perform memory routine's 5time faster than the Pentium 90 and rendering times are up to 30 time faster..!! :-) Heheh...... => KiNg of ### TrOpicO ### <=
asembler.4 rcolic,
Sto se tice SyberStorm-a: Upgrade your A4000 030 or 040 with the new CyberStorm Modular Accelerator, and you'll have "The World Fastest Amiga". With it's new 50 MHz 68060 CPU, it provides up to 10 times the performance of standard A4000/030s (82.2 MIPS compared to 15.4 MIPS!) Cijena mora da je sitnica cim su napisali PHONE FOR PRICE. Izvor: Amiga Format March.
asembler.5 mikis,
+>compared to 15.4 MIPS!) Cijena mora da je sitnica cim su napisali PHONE FOR +>PRICE. Kol'ko ja znam, jo se nije pojavila Motorola 68060 :( Voleo bih da me neko razuveri u tome :)
asembler.6 ljubinko,
> Kol'ko ja znam, jo se nije pojavila Motorola 68060 Reklamiraju je, ali da li se i isporucuje ne znam. Bilo bi dobro da nas neko ko ima preciznije podatke obavesti.
asembler.7 marshall,
+>compared to 15.4 MIPS!) Cijena mora da je sitnica cim su napisali PHONE FOR +>PRICE. => => Kol'ko ja znam, jo se nije pojavila Motorola 68060 :( Voleo bih da me neko => razuveri u tome :) Video sam reklamu za Amigin klon - DRACO, (tower kuciste Zorro II, SCSI II (cini mi se), neka divljacki brza graficka memorija i ko zna sta jos..).. Elem, u reklami pise da radi na 68060. Cena - nije pisalo ;)))
asembler.8 mikis,
+> Video sam reklamu za Amigin klon - DRACO, (tower kuciste Zorro II, SCSI +> II (cini mi se), neka divljacki brza graficka memorija i ko zna sta +> jos..).. +> Elem, u reklami pise da radi na 68060. Eh, osnovno pravilo je: ne veruj reklamama ;) Kol'ko znam, ni Draco se nije pojavio, a isto tako su u Amiga Worldu reklamirali Page Stream 3 skoro godinu dana pre nego što se pojavio :)) (naravno, pored je pisalo Call for price). A reklamu za CyberStorm sam video još u avgustovskom Amiga Formatu (mada, za 060 je pisalo - Comming late '94 :)) Uglavnom, siguran sam da će se čuti kad izađe nova Motorolica :) p.s. Draco će od grafike imati Retinu BLZ 3 :)
asembler.9 dex.dexter,
*> Eh, osnovno pravilo je: ne veruj reklamama ;) Kol'ko znam, ni Draco *>se nije pojavio, a isto tako su u Amiga Worldu reklamirali Page Stream 3 *>skoro godinu dana pre nego sto se pojavio :)) (naravno, pored je pisalo Ali, se ipak pojavio :)))
asembler.10 mikis,
+> *>se nije pojavio, a isto tako su u Amiga Worldu reklamirali Page Stream 3 +> *>skoro godinu dana pre nego sto se pojavio :)) (naravno, pored je pisalo +> +> Ali, se ipak pojavio :))) ...posle godinu dana ;) 9i još uvek ga nisu završili ;)) Nadam se samo da neđemo čekati još godinu dana da se pojavi M68060 :))
asembler.11 marshall,
+> Video sam reklamu za Amigin klon - DRACO, (tower kuciste Zorro II, SCSI +> II (cini mi se), neka divljacki brza graficka memorija i ko zna sta +> jos..).. +> Elem, u reklami pise da radi na 68060. => Eh, osnovno pravilo je: ne veruj reklamama ;) Kol'ko znam, ni Draco => se nije pojavio, a isto tako su u Amiga Worldu reklamirali Page Stream 3 Nije se pojavio, ali ne vidim razlog zbog kojeg bi pisali da radi na 68060 ako u stvari ne radi ? A i u Amiga Report-u su nesto pisali o tome, secas se ? => skoro godinu dana pre nego sto se pojavio :)) (naravno, pored je pisalo => Call for price). A reklamu za CyberStorm sam video jos u avgustovskom > Amiga Formatu (mada, za 060 je pisalo - Comming late '94 :)) Dobro, uzeli su preview verziju... ;))) => Uglavnom, siguran sam da ce se cuti kad izade nova Motorolica :) Valjda ce to da stigne i do nas... => p.s. Draco ce od grafike imati Retinu BLZ 3 :) :))) ovime si mi sve rekao... Sta je Retina sem sto je graficka kartica ?
asembler.12 ilija,
# p.s. Draco ce od grafike imati Retinu BLZ 3 :) Koliko je brza retina od aga cipova na istoj masini? A4000 recimo. nemanja.
asembler.13 mikis,
+> Nije se pojavio, ali ne vidim razlog zbog kojeg bi pisali da radi na +> 68060 ako u stvari ne radi ? Jaooo, bre... :) Ne kažem ja da se Draco neće pojaviti, ili da neće raditi na '060, nego samo kažem da se Motorola 68060 još nije pojavila (bar koliko ja znam), i da to što je pominju u reklami, ne znači da je stvarno u prodaji :)
asembler.14 mikis,
+> Koliko je brza retina od aga cipova na istoj masini? A4000 recimo. Mnoogo :) Nemam sad vremena da prekucam konkretne podatke, ali evo ti samo okvirno - Retina BLT Z3 je u praksi (CED i ProPage) oko 2.25 puta brža od običnih AGA čipova, na A4000/040, u DoublePal modu (640x512) sa 256 boja. Inače, u pojedinim operacijama je i preko 10 puta brža 8)
asembler.15 kangaroo,
=> +> Koliko je brza retina od aga cipova na istoj masini? A4000 recimo. => => Mnoogo :) Nemam sad vremena da prekucam konkretne podatke, ali evo => ti samo okvirno - Retina BLT Z3 je u praksi (CED i ProPage) oko 2.25 => puta brža od običnih AGA čipova, na A4000/040, u DoublePal modu => (640x512) sa 256 boja. Inače, u pojedinim operacijama je i preko 10 puta => brža 8) Al smo načitani..... :))
asembler.16 sazalakazu,
EEE! Novi bbs! Cuo sam da je dobar...... cek da nadjem tel..... Tel:011/472424 (valjda) Sysop je mlogo dobar covek.....
asembler.17 mikis,
+> Al smo načitani..... :)) "Govori tiho, i nosi Amiga Magazin sa sobom" ;)))
asembler.18 kangaroo,
=> +> Al smo načitani..... :)) => => "Govori tiho, i nosi Amiga Magazin sa sobom" ;))) Baci koji vamo :)
asembler.19 sazalakazu,
Sa SDR-a mozete skinuti program za pravljenje Textualnih avantura (znaci sa kucanjem) + ubacivanje slika itd. strasno je dobar..... Arhiva je oko 850Kb......
asembler.20 mikis,
+> => "Govori tiho, i nosi Amiga Magazin sa sobom" ;))) +> +> Baci koji vamo :) Nemo zameriti, ali to će malo teže ići - nije baš jednostavno prekucati časopis od 160 strana, koji je uz to na Nemačkom ;)
asembler.21 ljubinko,
> Nemo zameriti, ali to ce malo teze ici - nije bas jednostavno >rekucati casopis od 160 strana, koji je uz to na Nemackom ;) Predlazem da nam napises naslove programa o kojima pisu u casopisu koji imas! Eventualno nesto najkrace ako je interesantno. Hvala! Pozdrav svima!
asembler.22 kangaroo,
=> +> => "Govori tiho, i nosi Amiga Magazin sa sobom" ;))) => +> => +> Baci koji vamo :) => => Nemo zameriti, ali to će malo teže ići - nije baš jednostavno => prekucati časopis od 160 strana, koji je uz to na Nemačkom ;) Ništa za to, kupiću ti Rečnik na nemačkom :)) A, ma jok bre, mislio sam da svrneš, pa da listamo zajedno :))
asembler.23 mikis,
+> Predlazem da nam napises naslove programa o kojima pisu u +> casopisu koji imas! Eventualno nesto najkrace ako je interesantno. Radi se o brojevima iz aprila i maja '94 - znači, malo bajati :) No, ako vas baš zanima...
asembler.24 eburanj,
Zna li neko kako da odredim koja je od dve  űboje svetlija na osnovu njihovih R, G i B komponenti? MKosanović
asembler.25 vpejovski,
Da li neko mozda ima uputstvo za DEVPAC 3.04 ili 3.02, bio bih mu zahvalan. (ja imam original uputstvo za 2.14, so, ako nekom treba?
asembler.26 mikis,
Special Support Library (ss.library), version 5.1 (c) 1993-1995 Martin Mares, MJSoft System Software The Special Support Library is a small library written to simplify development of small assembly programs. These programs usually contain small routine, which is preceeded by some sort of startup code for argument parsing, WB startup, opening of required libraries and similar actions. With SSLib, you include only a significantly less piece of code for loading of the library (this startup is usually generated by the "start" macro in ssmac.h). But SSLib is very useful not only for small programs, but also for large projects, because it offers a very powerful object tracking mechanism based on ideas of the arp.library. sslib51.lha
asembler.27 vpoznanovic,
>> Zna li neko kako da odredim koja je od dve  űboje svetlija na osnovu >> njihovih R, G i B komponenti? Teško ćeš to odrediti pomoću RGB komponenti, jer one u sebi ne sadrže tu informaciju. Svaka komponenta predstavlja udio jedne od osnovnih boja u boji koja se dobija, a u njima osvijetljenost nije definisana. Ono što tražiš ćeš dobiti pomoću HSV komponenti, konkretno pomoću komponente V (value). Što je vrijednost manja, boja je tamnija; veća vrijednost predstavlja svijetliju boju.
asembler.28 eburanj,
Za dalju raspravu ko koristićemo JOIN pc.prog re 1 i wr 1 MKosanović
asembler.29 eburanj,
Dakle, niko na SEZAM-u ne zna koja kombinacija bitnih ravni koju boju daje (broj).... MKosanović
asembler.30 vpoznanovic,
>> Dakle, niko na SEZAM-u ne zna koja kombinacija bitnih ravni koju boju >> daje (broj).... Na kakvu paletu misliš? Preformuliši/pojasni malo pitanje, uopšte mi nije jasno šta te interesuje.
asembler.31 eburanj,
Evo jos jednog pi űtanja: Falcon paleta ima za svaku R,G i B vrednost vrednosti od 0 to 1000 (na Amigi od 0 do 15). Da li to znaci da ovu paletu ne mogu da snimi u IFF sliku? Mkosanovic
asembler.32 eburanj,
> Na kakvu paletu misliš? > > Preformuliši/pojasni malo pitanje, uopšte mi nije jasno šta te interesuje. Pa ovako: Ekranska memorija se sastoji iz bitnih ravni, pa onda  űnpr. na amigi u rezoluciji sa 5 ravni imam o 32 boje (2^5) Te boje se dobijaju kada se podesi odredjeni raspored bitova ű u ravnima. Dakle, za svaku tacku postoji nekih 5 bitova i onda se njihovom kombinacijom (jedan je 0 , drugi  ű1 itd>ű.) dobija neka od 32 boje. Sigurno postoji neki standard koji govori kojom se kombinacijom koje boje po redu dobijaju (ako su svi bitovi nule boja je definitivno nul ta) Mkosanovic P.S. Mozda sam opet bio konfuzan, ali bio sam on-line
asembler.33 marshall,
=> Dakle, niko na SEZAM-u ne zna koja kombinacija bitnih ravni koju boju => daje (broj).... ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ Kako to mislis ?? Broj boja zavisi od broja bit-ravni i to exponencijalno : racuna se kao 2^n gde je n broj bit-ravni.. Dakle, kad je n=5, imaces 32 boje na ekranu.. E onda poredjas te bit-plejnove sa strane, pa racunas, kao binarne brojeve.. BROJ BIT-RAVNI 5 4 3 2 1 V 0 1 0 1 0 = 0001010 (BIN) = 10 (DEC) R 1 0 1 1 1 = 0010111 (BIN) = 23 (DEC) E D N I T D.... O S T Capito ? :)
asembler.34 eburanj,
Odlično! Ovo sam i ja zaključi o eksperimentalno na svom ATARI Falcon-u , ali su mi u ATARI konferenciji rekli da to ne valja. Sada sam siguran da je to svuda standard. (prenosim neke slike sa Amige na Atari i obrnuto)  űMKosanović P.S. A ono da IFF ne može da pamti paletu koja za R,G i B vrednost ima više od 256 mogućnosti.ďł  D a li je tačno?
asembler.35 armitage,
> Falcon paleta ima za svaku R,G i B vrednost vrednosti od 0 to 1000 > (na Amigi od 0 do 15). Da li to znaci da ovu paletu ne mogu da snimi > u IFF sliku? Neće biti da je od 0 do 1000. ;) -*- Armitage -*-
asembler.36 eburanj,
> Neće biti da je od 0 do 1000. ;) ű;■ Pa,  proveriću... U programu koji je pravio Atari (Control Panel) na falkonu mogu lepo te nijanse da se biraju.
asembler.37 eburanj,
Prostom računicom ;-)) dobio sam da je 64^3 - 262144 (piše da je to falkon paleta :-)) Dakle, 1 bajt je dovoljan i za paletu od 16 miliona boja (256^3) MKosanović
asembler.38 sazalakazu,
DA li neko ovde ima ROMIcons 1,2,3,5,6,7? I predlazem da se sve ikone stave u dir. system kao nadgradnja workbencha.
asembler.39 marshall,
=> Evo jos jednog pi űtanja: => Falcon paleta ima za svaku R,G i B vrednost vrednosti od 0 to 1000 => (na Amigi od 0 do 15). Da li to znaci da ovu paletu ne mogu da snimi => u IFF sliku? 0 do 1000 ?? Cek bre.. Koliko mu dodje 1000^3 ?? Velika nesto cifra.. ;)) Ali je moguce, ma koliko nijansi bilo - dovoljno ti je da napravis proporciju. A sad, za kvalitet konverzije.. Ex, pa to je posebna prica..
asembler.40 marshall,
=> Odlicno! => Ovo sam i ja zakljuci o eksperimentalno na svom ATARI Falcon-u , => ali su mi u ATARI konferenciji rekli da to ne valja. => Sada sam siguran da je to svuda standard. Xmm.. Ja ti samo prenosim kako to stoji u mom ROM-KERNEL-u.. :) => (prenosim neke slike sa Amige na Atari i obrnuto) => P.S. A ono da IFF ne moze da pamti paletu koja za R,G i B vrednost => ima vise od 256 mogucnosti.ďł  => D a li je tacno? Axem.. Pa ne znam.. Gledaj : ranije, na Amigi, sa 16 nijansi, bilo ti je dovoljno pola bajta da odredis vrednost te komponente.. (0x00 do 0x0f) Dakle, da bi definisao sve tri vrednosti, potreban ti je 1.5 (tj u stvari 2) bajta. I posto su neki programeri predpostavili da nece biti promena sto se toga tice u buducnosti, danas ti neki programi lose citaju kolor-paletu.. Ono sto je trebalo uraditi je rezervisati po jedan bajt za svaku komponentu.. Dakle onda imas od 0x00 do 0xFF, tacnije 256 mogucih nijansi.. E, sad - ako ti treba vise nijansi, ti mozes da rezervises recimo dva bajta (word) pa ces onda imati 65 000 (i kusur) nijansi.. Samo ne znam koje cudo moze to da prikaze ;)))
asembler.41 armitage,
> Prostom računicom ;-)) dobio sam da je 64^3 - 262144 > (piše da je to falkon paleta :-)) Dakle, 1 bajt je > dovoljan i za paletu od 16 miliona boja (256^3) Neće biti, again ;) Za true-color paletu su ti potrebna 3 bajta po pikselu (za RGB po jedan), ako si na to mislio. Svaka komponenta može imati 256 nijansi... 256 * 256 * 256 = 2^8 * 2^8 * 2^8 = 2^8+8+8 = 2^24 = 16777216 -*- Armitage -*- P.S.: žini mi se da se baš ne razumemo, ha?! :)
asembler.42 vpoznanovic,
>> P.S. A ono da IFF ne može da pamti paletu koja za R,G i B vrednost >> ima više od 256 mogućnosti. Da li je tačno? Mislim da jeste; IFF format je ograničen na 24-bitnu paletu. A i šta će grafičkim formatima uopšte mogućnost da prikažu veću paletu boja, 16.7 miliona je više nego dovoljno za sve potrebe? To je možda jedna od karakteristika kompjuterskih sistema na čiji se razvoj već sada mirne duše može staviti tačka.
asembler.43 prvul,
>>Dakle, za svaku tacku postoji nekih 5 bitova i onda se >>njihovom kombinacijom (jedan je 0 , drugi  ű1 itd>ű.) dobija neka od >>32 boje. Sigurno postoji neki standard koji govori kojom se >>kombinacijom koje boje po redu dobijaju (ako su svi bitovi nule boja >>je definitivno nul ta) Nije. Za svaku tacku, istina, postoji 5 bitova, ali oni ne odredjuju koju boju ces ti videti na ekranu (crvenu, zelenu...) nego odredjuju koja po redu je to boja u paleti boja. E, u toj paleti pise za svaku od te 32 boje koje su njene RGB komponente, a tek one odredjuju stvarnu boju koju ti vidis. Posto je paleta promenljiva, boja cijih su onih pet bitova svi nule uopste ne mora biti crna, vec je to samo najcesce slucaj. Npr. ako u paleti definisemo da je za boju 00000 RGB vrednost (0,10,0) dobicemo drecavo zelenu boju umesto crne, a da pri tome u samim bitnim ravnima nista ne menjamo.
asembler.44 eburanj,
Ovo isto sam i ja zaključio kada sam u prošloj poruci priznao da sam (gadno) pogrešio ; -)) MK
asembler.45 eburanj,
Ux.....svašta je ovde bilo...neko je čak povezao moja dva odvojena pitanja (u vezi paleteu IFF-u,i koja RGB vrednost je za koju boju). Opet lapsus: PALETA od 16. mil. boja i nema smisla, ali razumeli smo se.... Hvala na odgovorima!
asembler.46 kangaroo,
.▀▀▀▀▀▀▀šdiViDE+▀▀▀▀▀▀▀. | OMA▀Assembler3.01 |? |? Full installation \- \- disks... | `▀.▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀.▀ć | >> diSK o1-o3 << | `▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ć dvd!oma1.dms
asembler.48 kangaroo,
.-------[diViDE]-------. | OMA-Assembler3.01 |_ |_ Full installation \/ \/ disks... | `-.------------------.-' | >> diSK o2/o3 << | `------------------' dvd!oma2.dms
asembler.49 kangaroo,
.▀▀▀▀▀▀▀šdiViDE+▀▀▀▀▀▀▀. | OMA▀Assembler3.01 |? |? Full installation \- \- disks... | `▀.▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀.▀ć | >> diSK o3-o3 << | `▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀▀ć dvd!oma3.dms