disk.cache.1snemcev,
Apropo priŽe o PC-CACHE-u: jel neko primetio da od prethodno
uŽitanih rezidentnih programa (tako bar izgleda) zavisi koliki
ęe deo PC-CACHE-a ostati rezidentan? Menjao sam neke stvari u
autoexec.bat tj. izbacio sam jedan, a ubacio drugi TRS program i
mem /c sveŽano izjavljuje da je umesto 6800 bajtova sa koliko se
do sada zadovoljavao, PC-CACHE ovaj put pojeo "Žak" 7152 bajta.
Ima li neko logiŽno objaźnjenje za ovo? InaŽe, iz autoexec.bat
sam izbacio CTRLALT.COM, a ubacio MIRROR.COM iz DOS 5.0.
disk.cache.2drakce,
│ Menjao sam neke stvari u autoexec.bat tj. izbacio sam jedan, a ubacio drugi
│ TRS program i mem /c sveŽano izjavljuje da je umesto 6800 bajtova sa koliko
└───────
A da nisi menjao i redosled uŽitavanje enviroment promenljivih. Naime, svaki
TSR program sa sobom pokupi i enviroment. Zato ih je bolje ostavljati za kraj
autoexeca. MoČ' da bidne to u pitanje, a i ne mora ...
Pozdrav
disk.cache.3snemcev,
NaČalost, enviroment nije diran. Samo je umesto jednog
lh ctrlalt ubaŽeno lh mirror. Niźta drugo. Btw. Kad sam ubacio i
Foggs ispred keźa, sad je 7052 bytes. Any comments?
disk.cache.4jtitov,
Odavno nije bilo nikakvnog testa cash-programa. Moglo bi da se napravi
poredjenje novopristiglih. U igri su: smartdrive (Win 3.1), Norton cache 2
(Norton Desktop for DOS 1.0), stari Hyper (4.32), PCKWIK 4.1 (Paket PCKWIK
2.1), eventualno pccache (Central Point). Pojavio se, takodje i PCKWIK 5.0,
ali mislim da ga jos nema kod nas. Takodje nisam naisao ni na PCKWIK paket
2.1, a u reklamama se vrti jos od prosle godine.
Testiranje bih i ja mogao da izvrsim, ali samo mi recite kojim test-programima
i sta da radim da bi svi bili zadovoljni.
disk.cache.6ilazarevic,
█ Testiranje bih i ja mogao da izvrsim, ali samo mi recite kojim
█ test-programima i sta da radim da bi svi bili zadovoljni.
Meni je sasvim OK kada se radi cache test-om CT42. «ini mi se da ga
ima ovde negde, na Sezamu.
disk.cache.7bojanp,
Stigla je nova verzija programa za testiranje disk keźera.
*** r:\ibmpc\test
*** ct43c.zip
Evo źta je novo u odnosu na prethodnu verziju 4.2.
----------------------------------------------------------------------------
v4.3c 07/09/92 pm
Heck ... I can't win for losing. I have spent several hours now
debugging the variable overflow problem. I believe that they
have all been eliminated now.
To say "sorry," you can have VT 1.1 also if you choose to register
(or are already registered to) Cache Test - this just applies to
people registering 4.3 or who are already registered now.
v4.3b 07/09/92 am
Ooops, I switched to explicit variable typing and ran
into a problem when file sizes exceeded the limit of an
integer variable (32,767) and the program bombed. It's all
set now.
v4.3 07/06/92
All screens can now be logged to a file or device. This
logging no longer requires that the pass count (/P:) be
greater than 1.
Every second data screen (excluding the final summary) has
a form feed added to it to prevent printing across paper
perforations when logging to a printer.
The summary screen now displays the command line that was used.
** Due to the volume of mail that I am receiving, I am forced to
stop responding to every piece of mail unless you have questions.
I'm really sorry for that one folks, but it is seriously taking
time away from me when I could otherwise be coding.
----------------------------------------------------------------------------
Pozdrav, Bojan
disk.cache.8bearboy,
║ Testiranje bih i ja mogao da izvrsim, ali samo mi recite kojim
test-programima
Uzmi Cache-Test 4.2, moČe da posluČi...
disk.cache.9redhot,
Da li neko moze da mi kaze kako se upotrbljava PCKwik-ov ramdrive,
tj. koje sve opcije postoje.
Cuo sam da on radi na istom principu dodele memorije 'po potrebi' kao
PCKwik-ov cache program, pa mi za to treba.
Hvala.
disk.cache.10jtitov,
> Da li neko moze da mi kaze kako se upotrbljava PCKwik-ov
> ramdrive, tj. koje sve opcije postoje.
Reci cu ti, ali samo se malo strpi...
disk.cache.11jtitov,
Testirajuci PC-CACHE iz paketa PCT V8.0 dosao sam do zakljucka da je novi keser
pod dos-om odlican (cak i brzi od ncache2-a), ali pod Windows-ima malo davi i
puno brlja po disku. Tu je Ncache2 neprikosnoven, bar po mom misljenju. S
obzirom da je PC-Cache (cini mi se) licenciran od PC KWIK-a, onda je velika
steta sto kod nas ne moze da se nadje PC KWIK paket 2.1... A da ne
spominjem da je PC KWIK (ranije Multisoft) izbacio verziju 5.0 svog
kesera u okviru nekog paketa za Win... Za cepidlake, izvor je PC Magazine,
oktobar, AD.
disk.cache.12.rhinoceros.,
│║ misljenju. S obzirom da je PC-Cache (cini mi se) licenciran od PC KWIK-a,
│║ onda je velika steta sto kod nas ne moze da se nadje PC KWIK paket 2.1...
Kraci test PC-Kwik(R) Power Pak
Version 2.10
Copyright 1986-1991 Multisoft Corporation
Test sam uradio sa CheckIt 3.0, posto nisam imao nista drugo pri ruci, a
CT43C.ZIP jos nisam uspeo da "skinem" zbog CPS 68 - 103.
CheckIt 3.0 Activity Log
With PCKWIK v2.1
Serial Number: XX-XXXXXX
11/17/1992 16:28:47
=== CONFIGURATION INFORMATION ===
DOS Version: 5.00 EMS Version: 4.0
ROM BIOS: (Standard) BIOS Date: 03/03/89
Processor Type: 80386 AT Machine (Protected)
Math Coprocessor: Not Present
Base Memory: 704K Available: 642K
Extended Memory: 7168K Available: 0K
EXPANDed Memory: 7648K at segment EC00h Available: 3408K
(640K of EMS memory is allocated as Base Memory)
Video Adapter: MDA
Video Address: B000h Video RAM Size: 4K
Hard Drive(s): Drive 0 (C:) = 160M
Floppy Drive(s): A:1.2M(5Č")
Clock/Calendar: CMOS Clock
Parallel Port(s): LPT1=3BCh, LPT2=378h
Serial Port(s): COM1=3F8h
Mouse: 2 Button(s) Joystick(s): None
=== MAIN SYSTEM BENCHMARK ===
[ High Performance System Board ]
┌─ CPU SPEED ──────────────────────────────────────────────────┐
IBM PC-XT Ů▄ │
Current Ů▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ │
├───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┘
0 2K 4K 6K 8K 10K 12K 14K
Rating: 14.60 times IBM PC-XT
┌─ MATH SPEED ─────────────────────────────────────────────────┐
IBM PC-XT Ů▄▄ │
Current Ů▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ │
├───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┘
0 20K 40K 60K 80K 100K 120K 140K
Rating: 12.57 times IBM PC-XT
┌─┐
5023 Dhrystones │ű│ Determine CPU Speed (80386, 24.99 MHz)
├─┤
83.0K Whetstones │ű│ Determine Math Speed (no NPU)
└─┘
=== VIDEO ADAPTER BENCHMARK ===
[ Entry Level Display Adapter ]
┌─ BIOS VIDEO CPS ─────────────────────────────────────────────┐
IBM PC-XT Ů▄▄▄▄ │
Current Ů▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ │
├───────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┼──┘
0 2K 4K 6K 8K 10K
Rating: 3.89 times IBM PC-XT
┌─ DIRECT VIDEO CPS ───────────────────────────────────────────┐
IBM PC-XT Ů▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ │
Current Ů▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ │
├───────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┼──┘
0 4K 8K 12K 16K 20K
Rating: 3.64 times IBM PC-XT
┌─┐
2634 Characters/Second │ű│ Determine BIOS Video Speed (MDA)
├─┤
18221 Characters/Second │ű│ Determine Direct Video Speed (MDA)
└─┘
=== HARD DISK BENCHMARK ===
[ High Performance Hard Drive ]
┌─ TRANSFER SPEED ─────────────────────────────────────────────┐
IBM PC-XT Ů▄▄ │
Current Ů▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄>
├───────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┼──┘
0 400K 800K 1200K 1600K 2000K
Rating: 66.51 times IBM PC-XT
┌─ AVERAGE SEEK ───────────────────────────────────────────────┐
IBM PC-XT Ů▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ │
Current Ů▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ │
├─ TRACK SEEK ──────────┴───────────┴───────────┴───────────┴──┤
IBM PC-XT Ů▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ │
Current Ů▄▄ │
├───────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┼──┘
0 20ms 40ms 60ms 80ms 100ms
┌─┐
!>>> 5653.3K/Second │ű│ Determine Transfer Speed (C: 165K blocks)
├─┤
17.6ms, 3.9ms │ű│ Determine Average and Track Seek Times
└─┘
2
CheckIt 3.0 Activity Log
Without PCKWIK v2.1
Serial Number: 00-084055
11/17/1992 16:34:26
Napomena: Saved na grafikonu je test sa PCKWIK
Current je test bez PCKWIK
=== MAIN SYSTEM BENCHMARK ===
[ Intermediate Performance System Board ]
┌─ CPU SPEED ──────────────────────────────────────────────────┐
Saved Ů▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ │
Current Ů▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ │
├───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┘
0 2K 4K 6K 8K 10K 12K 14K
Rating: 0.96 times Saved
┌─ MATH SPEED ─────────────────────────────────────────────────┐
Saved Ů▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ │
Current Ů▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ │
├───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼───────┼──────┘
0 20K 40K 60K 80K 100K 120K 140K
Rating: 1.00 times Saved
┌─┐
4804 Dhrystones │ű│ Determine CPU Speed (80386, 24.99 MHz)
├─┤
83.0K Whetstones │ű│ Determine Math Speed (no NPU)
└─┘
=== VIDEO ADAPTER BENCHMARK ===
[ Entry Level Display Adapter ]
┌─ BIOS VIDEO CPS ─────────────────────────────────────────────┐
Saved Ů▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ │
Current Ů▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ │
├───────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┼──┘
0 2K 4K 6K 8K 10K
Rating: 0.98 times Saved
┌─ DIRECT VIDEO CPS ───────────────────────────────────────────┐
Saved Ů▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ │
Current Ů▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ │
├───────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┼──┘
0 4K 8K 12K 16K 20K
Rating: 1.00 times Saved
┌─┐
2573 Characters/Second │ű│ Determine BIOS Video Speed (MDA)
├─┤
18221 Characters/Second │ű│ Determine Direct Video Speed (MDA)
└─┘
=== HARD DISK BENCHMARK ===
[ Intermediate Performance Hard Drive ]
┌─ TRANSFER SPEED ─────────────────────────────────────────────┐
Saved Ů▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄>
Current Ů▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ │
├───────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┼──┘
0 400K 800K 1200K 1600K 2000K
Rating: 0.10 times Saved
┌─ AVERAGE SEEK ───────────────────────────────────────────────┐
Saved Ů▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ │
Current Ů▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄ │
├─ TRACK SEEK ──────────┴───────────┴───────────┴───────────┴──┤
Saved Ů▄▄ │
Current Ů▄▄ │
├───────────┼───────────┼───────────┼───────────┼───────────┼──┘
0 20ms 40ms 60ms 80ms 100ms
┌─┐
587.3K/Second │ű│ Determine Transfer Speed (C: 165K blocks)
├─┤
17.6ms, 3.9ms │ű│ Determine Average and Track Seek Times
└─┘
CONFIG.SYS:
----------
DEVICE=D:\QEMM\QEMM386.SYS R:4 RAM ST:M
FILES=30
BUFFERS=1
REM DEVICE=D:\QEMM\LOADHI.SYS /R:4 /RES=2496 /SQT=F700-F7FF C:\MEI2PANA.SYS
/Va1
REM DEVICE=D:\QEMM\LOADHI.SYS /R:2 C:\DOS\ANSI.SYS
REM DEVICE=D:\QEMM\LOADHI.SYS /R:3 D:\WINDOWS\SMARTDRV.SYS 2048 1024
DEVICE=C:\PCKWIK\PCKRAMD.SYS
DEVICE=C:\PCKWIK\PCKWIN.SYS
.rhinoceros.
P.S. Ako rezultati dobijeni sa CheckIt 3.0 ne odgovaraju, ocekujem predloge
za neki drugi test program.
■ Novell NetWare ■ .rhinoceros.bbs. ■ 021/350-751 ■ 2400/1200 8N1 ■ non.stop ■
disk.cache.13dsoskic,
Ovo je moČda pitanje za sve koji znaju ili imaju neźto
sliŽno, naime o Žemu se radi.
Hard disk je 2.5-inch-ni 85Mb koji ima auto-park kao i
power-saving i write-protect osobine (za Notebook).
Kako disk-cash-er korisriti/setovati (instaliran je win i sa
njim smartdrive) jer pri totalnom praČnjenju Nicad ili samo
gaźenjem kompjutera HD se auto-parkira i sistem se ceo gasi, i
nisam siguran da se keźirani podatci snime u tom trenutku.
Da li moČe nekako da se preprogramiraju CTRL-ALT-DEL (kao u
win-u) al da pre reseta odradi "smartdrv/c"?
U uputstvu WIN-a 3.1 za smartdrive piźe da "smartdrv /c" ęe
da snimi na disk sve źto je ostalo u cash-u. Da li postoji naŽin
da se pri izlasku iz svakog programa aktivira komanda "smartdrv /c"
a da se ne pravi na desetine xyz.bat-ova?
Pozdrav, Danko
p.s. na kuęnom raŽunaru nisam ni obraęao paČnju na to, i nisam
imao potrebu za diskfix-om, verovatno zato źto nisam nikad gasio
maźinu "odmah" (momentalno) po izlasku iz programa.
disk.cache.14.rhinoceros.,
Uporedni test:
PC-CACHE, Version 6 vs PC-Kwik(R) Power Pak Version 2.10
--------------------------------------------------------
je u prilozenoj datoteci. PC-CACHE V8 i NCACHE2 na zalost nemam, ali
se nadam da ce i ovo posluziti.
.rhinoceros.
hd_cache.zipdisk.cache.15.rhinoceros.,
???????????????????????????????
===============================
4.14 PC.UTIL:disk.cache
.rhinoceros., 19.11.92. 02:38, 259 chr
Odgovor na 4.11, jtitov, 17.11.Uto 09:34
---------------------------------------------------------
Uporedni test:
PC-CACHE, Version 6 vs PC-Kwik(R) Power Pak Version 2.10
--------------------------------------------------------
je u prilozenoj datoteci. PC-CACHE V8 i NCACHE2 na zalost nemam, ali
se nadam da ce i ovo posluziti.
.rhinoceros.
----------------------------------------------- 4.14 ---
** Uz poruku 'hd_cache.zip' (508 bytes)
-----------
Cudno. Uz poruku sam poslao datoteku HD_CACHE.ZIP duzine 2016 bytes.
R:\>
R:\>CONF JOIN PC.UTIL
R:\>CONF REPLY 4.11 HD_CACHE.ZIP
...
...
Poruku (Snimi/Ponisti/Listaj/Nastavi)?
Prijem datoteke 'hd_cache.zip' uz poruku:
Protokol Zmodem. Slobodan prostor 61096k.
Spremni za slanje (Da/Ne)?Prenos uspesan. <- ???
Datoteka vezana uz poruku.
.rhinoceros.
hd_cache.zipdisk.cache.16dejanr,
>> Cudno. Uz poruku sam poslao datoteku HD_CACHE.ZIP duzine 2016 bytes.
Ta pojava je primeęena, a izgleda da je u pitanju loź ZModem u nekim
verzijama komunikacionih programa. Kada se koristi "pravi" ZModem
(DSZ/GSZ), ne deźava se nikad (bar se meni nije desilo).
Dakle, nema druge nego da poźaljeź ponovo :(
disk.cache.17iboris,
Molim te da sledaęi put ovo priloČiź kao datoteku.
disk.cache.18iboris,
Ł Prijem datoteke 'hd_cache.zip' uz poruku:
Ł Protokol Zmodem. Slobodan prostor 61096k.
Ł Spremni za slanje (Da/Ne)?Prenos uspesan.
100% ne valja Zmodem u Telemateu (verovatno verzija 2.xx).
Uzmi GSZ ili noviju verziju telematea. Isto se deźavalo i Dikli.
disk.cache.19snemcev,
>> Serial Number: XX-XXXXXX
>> Serial Number: 00-084055
A bre budi bar dosledan! ;)
disk.cache.20bearboy,
║ P.S. Ako rezultati dobijeni sa CheckIt 3.0 ne odgovaraju, ocekujem predloge
║ za neki drugi test program.
Ovo i nije test :) Pa ovde zapravo meriź prvo brzinu diska, pa brzinu
memorije ;) Uzmi lepo Cache Test, pa cimaj (tj. testaj ;)
disk.cache.21bearboy,
║ Da li moČe nekako da se preprogramiraju CTRL-ALT-DEL (kao u
║ win-u) al da pre reseta odradi "smartdrv/c"?
Najjednostavnije & najelegantnije reźanje je da pre¬eź na Hyperdisk. On ima
UGRA░ENU funkciju blokiranja CTRL-ALT-DEL u sluŽaju da bafer nije prazan.
disk.cache.22ivans,
Zna li neko kako se "registruje" ;) Hyper disk cache & utilities? Mene
zanima kako se mogu skinuti ona dva uvodna ekrana, pa ako neko zna kako
- neka me prosvetli :).
Hvala unapred!
Pozdrav,
Ivans.
disk.cache.23dj.rainovic,
Ţ Zna li neko kako se "registruje" ;) Hyper disk cache &
Ţ utilities? Mene zanima kako se mogu skinuti ona dva uvodna
Ţ ekrana, pa ako neko zna kako
hyper**** ...... ok:- or:+ >nul
^^^^^^^^^^^^^^ ovo skida ispis garantovano
vreme koje inaŽe troźi za testiranje memorije (?) se ovim ne smanjuje,
mrzelo me da gledam moČe li to da se izbaci. MoČe li ?
disk.cache.25ivans,
* hyper**** ...... ok:- or:+ >nul
* «««««««««««««« ovo skida ispis garantovano
Naravno da skida, ali ako se poziva iz autoexec.bat... Za pozive iz config.sys
(kao źto je kod mene podeźeno) ne radi redirekcija, pa se dotiŽne poruke
pojavljuju... źto i nije toliko straźno... ;)
* vreme koje inaŽe troźi za testiranje memorije (?) se ovim
* ne smanjuje, mrzelo me da gledam moČe li to da se izbaci.
* MoČe li ?
Nije to vreme koje otpada na testiranje memorije, nego vreme koje te zadrČava
uz raŽunar da bi ti pritisnuo neki taster. Jednostavno smiźljeno, podlo
izvedeno ;), ali tako je. Nego, da ne tupim: to vreme se skida, s tim da ipak
ostaje ona pauza pre onog teksta (valjda "Press any key or wait 90 seconds")...
Pod uslovom, naravno, da mislimo na ista vremena :).
No, pitanje je koliko ęe to sve moęi da se "majstoriźe" u ovoj novoj verziji
Hypera (pogledaj Bulajinu poruku PC.UTIL:9.117, ili opali dir /a/n na Sezamu).
Trebalo bi da sviŽevi ostanu isti, uz dodatke (naravno :), ali ko zna...
U svakom sluŽaju, hvala!
Pozdrav,
Ivans.
disk.cache.26petrovics,
Moze li neko da mi kaze ima li boljeg kes programa od PC Kwik-a?
Ja koristim njega i nisam imao prilike da eksperimentisem sa drugima
(osim norton cache i slicne sice).
Koja je zadnja verzija paketa PC Kwik?
pozdrav, PACA
disk.cache.27dj.rainovic,
Ţ Hypera (pogledaj Bulajinu poruku PC.UTIL:9.117, ili opali
Ţ dir /a/n na Sezamu). Trebalo bi da sviŽevi ostanu isti, uz
Ţ dodatke (naravno :), ali ko zna...
Nadam se da ęe ostati, zar da opet Žitam uputstvo :(
disk.cache.28bearboy,
║ hyper**** ...... ok:- or:+ >nul
║ «««««««««««««« ovo skida ispis garantovano
E vala neęe :) Ako je Hyper 4.31 ili stariji, ima ad ogleda dva ekrana :)
disk.cache.29bulaja,
Prva iskustva sa Hyper Cache 4.51 - sve radi kao i pre :). Ja sam samo
prepisao nove .EXE preko starih, a sintaksa prekidaca nije promenjena.
Isto vazi i za Ctrl-Alt kombinacije, a Key & Screen jos nisam probao.
Povodom price o tome kako se ukida shareware poruka u Hyper-u, za
poruku ne znam regularno resenje, ali se potreba za pritiskom na taster
vrlo elegantno :) resava (nedokumentovanom) opcijom ORF . Ukoliko je
stavite, HC samo ispise shareware poruke i vozi dalje, a same poruke i
ne smetaju previse.
disk.cache.30jtitov,
> (osim norton cache i slicne sice).
NCACHE2 nije "sica". Po mojim testovima, to je trenutno NAJBRZI keser (opet
se ogradjujem, na mojoj ploci, mom disku, mom...). Treba ovih dana ba bacim
jedan tekstic sa par tebelica...
> Koja je zadnja verzija paketa PC Kwik?
PCKWIK Pover Pack 2.12 (kod nas) inace 3.0 (kod njih)
Trenutno koristim PC Kwik jedino iz razloga njegove "inteligencije" tj.
mogucnosti "pozajmice" cash memorije ostalim pc kwik (a i ostalim
aplikacijama). Vrlo je lepo imati cash od 4M, pa ram-disk od 7M, a u stvari
cash od 11M ako je ram-disk prazan... Naravno i prateci programi nisu za
bacanje...
disk.cache.31beast,
>> Povodom price o tome kako se ukida shareware poruka u Hyper-u, za
>> poruku ne znam regularno resenje, ali se potreba za pritiskom na
>> taster vrlo elegantno :) resava (nedokumentovanom) opcijom ORF .
Ili dokumentovanom KW ( stavi se KW:- ).
disk.cache.32jtitov,
> vrlo elegantno :) resava (nedokumentovanom) opcijom ORF .
> Ukoliko je
Ko kaze da je nedokumentovana????
OR Override report page 21
Mozda nije dokumentovana ta ORF, ali OR jeste. Isti rezultati se postizu i
sa OX:+, tj. nema cekanja za pritiskanjem tastera. Mozda nije bila
dokumentovana u glavnom uputstvu za predhodne verzije Hyper-a (mogla se
naci u raznim read.me-ima), ali u 4.51...
disk.cache.33petrovics,
Pitanje je za nekog ko je probao vise vrsta raznih kes programa.
Koji mi disk kes predlazete ako za kesiranje mogu da odvojim do
750 KB memorije ?
Ja duze vreme koristim PC Kwik i zadovoljan sam njime ali bih 'teo
da stavim nesto brze ako postoji.
Koja je zadnja verzija PC Kwik-a?
popzdrav, PACA
disk.cache.34dj.rainovic,
Ţ E vala neęe :) Ako je Hyper 4.31 ili stariji, ima ad
Ţ ogleda dva ekrana :)
Nije mi jasno, verzija 4.32 radi. Probaj joź jednom.
disk.cache.35dj.rainovic,
Ţ Nije mi jasno, verzija 4.32 radi. Probaj joź jednom.
Sad videh u Žemu je problem. Za staru verziju 4.30 mislim da je
ok:- >nul
mislim da sam to ranije ostavio u ovoj temi.
disk.cache.36bearboy,
║ Ţ E vala neęe :) Ako je Hyper 4.31 ili stariji, ima ad
║ Ţ ogleda dva ekrana :)
║
║ Nije mi jasno, verzija 4.32 radi. Probaj joź jednom.
Eeeeeee :) Da radi :) Ako ne koristite raŽunar tako Žesto kao ja ;), ni ne
primeęujete. 4.31 NE»E preskoŽiti ono press any key... i dodaęe PLUS screen
na kome pięe da ęe dotiŽna verzija Hypera da prestane da funkcioniźe u
Januaru '93.
PS. Ja sam rekao za 4.31 ili STARIJI, a ne noviji. InaŽe i 4.32 ęe poŽeti
uskoro da se buni...
disk.cache.37dnikolic,
>> Ja duze vreme koristim PC Kwik i zadovoljan sam njime ali bih 'teo
>> da stavim nesto brze ako postoji.
Najbolji kes na svetu i okolini :) HyperDisk.
dn
disk.cache.38jtitov,
> Najbolji kes na svetu i okolini :) HyperDisk.
Ma jok! Ncache2 iz Norton Desktop-a for Dos je za sada ubedljivo najbolji.
Ako ne verujes, poslacu ti svoje rezultate testiranja svih boljih kesera...
disk.cache.39dnikolic,
>> Ako ne verujes, poslacu ti svoje rezultate testiranja svih boljih kesera...
Pa posalji to vec jednom! Ovde!
dn
disk.cache.40jtitov,
PC KWIK je namesten da bude 10M, a od toga 6M RAM-disk. Testiranje je
izvrseno sa najnovijim CT-om. Prvo testiranje je izvrseno sa default
parametrima, a drugo sa CT /f:1000 /N:10000. Vreme je u sec. i to su ona
3 vremena koja CT na kraju ispise...
PC KWIK HYPER 4.51 NCACHE2
10M RAM-disk 10M RAM-disk 10M 4M 10M 4M
prazan pun
11.78 12.28 11.61 11.61 11.00 11.00
47.06 49.72 46.33 46.39 41.94 42.56
58.83 62.03 57.94 58.00 52.94 53.56
CT /f:1000 /N:10000
242.06 258.17 166.00 293.67 129.61 158.11
430.67 936.44 612.11 1075.28 270.83 1018.56
672.72 1194.61 778.11 1368.94 400.44 1176.67
disk.cache.41nikolas,
Ko zna gde, kada i kako moČe da se, hm, do¬e do Stackera?
Zahvalan,
nikolas
disk.cache.42bdm.,
## Zahvalan,
Neces biti kad ti cvrkne... :)
BDM.
disk.cache.43nikolas,
>## Zahvalan,
>
> Neces biti kad ti cvrkne... :)
I nije za mene... :))))
disk.cache.44leonardo,
:))))
disk.cache.45vitez.koja,
#=> Neces biti kad ti cvrkne... :)
E stereotipni covece ;) stacker uopste nije tako los ko sto oce
da ga predstave...
Koliko sam ja video, 'crkavanje' stacker diska se uglavnom
sastoji u tome sto disk postane read-only, da bi se zastitio od daljih
ostecenja do popravke. Popravka se vrsi prilozenim programom. Medjutim,
kad im disk postane odjednom ReadOnly, puno ljudi (uglavnom malo do
umereno iskusnih) se uhvati za glavu i uz reci 'Nee ! Sve je unisteno !
Propalo ! Crklo !' obavi jedan LL format, pa onda lesinari okolo i prica
kako stacker nista ne valja...
Licno sam imao jedno vreme kombinaciju qemm+stacker+windows i
sve je lepo radilo. Stacker sam skinuo iskljucivo zarad dobitka u
performansama, i ostala su mi relativno dobra iskustva...
herojska dela za male pare:vitez.koja
disk.cache.46bdm.,
## Licno sam imao jedno vreme kombinaciju qemm+stacker+windows i
Ocigledno ne dovoljno dugo... :)
Moja poruka je bila samo posalica, nisam koristio STACKER, niti
nameravam, ali znam ljude kojima disk nije postao Read Only vec
se pretvorio u froncle.
I mogao bi se ljutnuti na prve recenice tvoje poruka, ali obzirom
na tvoja velika herojska dela u crtacima, necu... :)
BDM.
disk.cache.47nikolas,
> Licno sam imao jedno vreme kombinaciju qemm+stacker+windows i
> sve je lepo radilo. Stacker sam skinuo iskljucivo zarad dobitka
> u performansama, i ostala su mi relativno dobra iskustva...
>
> herojska dela za male pare:vitez.koja
Hajde, 'leba ti, uradi jedno herojsko delo za male pare i
baci neki koristan savet: treba da na jednoj 286/40Mb
maźini strpam Windows 3.1, Winword 2.0, jedno 5 Mb TrueType
fontova i Corel 3... (Ne pitaj źta i kako, molim te... :( )
Recimo: Koliko prostora i źta mora da ostane van Stackera?
Koliko Stacker usporava sistem? itd.
Zahvalan,
nikolas
disk.cache.48dusanp,
=> Moja poruka je bila samo posalica, nisam koristio
=> STACKER, niti nameravam, ali znam ljude kojima disk nije
=> postao Read Only vec se pretvorio u froncle.
Apsolutno netaŽno. TipiŽan komentar nekoga ko ne koristi
neki program ali zna "sve njegove nedostatke". Stacker koristim
veę dugo, u kombinaciji sa velikim brojem programa, QEMMom i
pod Windowsima, i mogu samo da tvrdim da je jako pouzdan i da se
sa svim programima slaČe. Cak i toliko pominjano proglaźavanje
read-only diska je sjajan nacin zaźtite podataka. Pre bi trebali
da se pitamo zasto dos nema Žvrźęu kontrolu podataka, tako da sam
signalizira greske na disku, a ne da za njih saznamo tek po startu
chkdsk-a, ndd-a i sliŽnih programa.
I ja znam nekoliko ljudi kojima je drajver za tastaturu terao
tastere da iskacu iz lezista, baź kao kokice kada se prČe.
disk.cache.49ssokorac,
─┼┤ maźini strpam Windows 3.1, Winword 2.0, jedno 5 Mb TrueType
Neęu da se bunim ali ako stvarno misliź da koristiź na 286-ici corel 3 i
W4W 2 onda si nepopravljivi optimista. Svejedno:
─┼┤ Recimo: Koliko prostora i źta mora da ostane van Stackera?
Oko 1.5Mb, sam ęe ga stacker odvojiti i na njega staviti sistemske
fajlove. Ako hoęeź moČeź napraviti sam mali c boot drajv a stakerisati 35 Mb
d: drajv, pri Žemu niźta ne ostaje van stackera.
─┼┤ Koliko Stacker usporava sistem? itd.
Windowsi se oko 2 puta brČe startuju. Fenomen, valjda :). Ali, da rade
brČe to baź i ne. S obzirom da hoęeź da koristiź Windowse, svaki bajt ram-a
ti je dragocen pa ęe stacker malko da uspori stvar, ali kako je sve to
ultra-sporo i bez njega - neęeź ptimetiti razliku. Dakle, slobodno stavljaj.
disk.cache.50bbaja,
>|| Hajde, 'leba ti, uradi jedno herojsko delo za male pare i
>|| baci neki koristan savet: treba da na jednoj 286/40Mb
>|| masini strpam Windows 3.1, Winword 2.0, jedno 5 Mb TrueType
>|| fontova i Corel 3... (Ne pitaj sta i kako, molim te... :( )
>|| Recimo: Koliko prostora i sta mora da ostane van Stackera?
>|| Koliko Stacker usporava sistem? itd.
Slobodno idi sa Stakerom. Meni se nekoliko puta desilo da
mi staker proglasi HD za read only. Medjutim, to se desava kada je
vec popunjen sa 95 i vise odsto. Uradi se jedan sdefrag i sve ide
ko po loju. Ja na mojoj 386-ici vozim sve programe koje i Ti zelis
da instaliras. Problem kod tebe je samo koliko je brza masina, pre
svega zbog Corela a i WinWorda.
Ostavi mimo stakera 3-4 MB i zadaj kroz Windowse da tamo
swapuje. Na mom sistemu usporenje je minimalno, cak bih rekao da ga
uopste ne osecam.
disk.cache.51nikolas,
Hvala na savetu! Reźio si mi problem/dilemu... :))
> Neęu da se bunim ali ako stvarno misliź da koristiź na 286-ici
> corel 3 i W4W 2 onda si nepopravljivi optimista. Svejedno:
Nije za mene. :) A dotiŽna osoba veę koristi W4WIN...
Brzina? Vidi to pa umri!
Hvala joź jednom, pozdrav,
nikolas
P.S.: Kako se slaČu LapLink i Stacker?
disk.cache.52zkrstic,
> baci neki koristan savet: treba da na jednoj 286/40Mb
> maźini strpam Windows 3.1, Winword 2.0, jedno 5 Mb TrueType
> fontova i Corel 3... (Ne pitaj źta i kako, molim te... :( )
Kukuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu :(((( Ako ti ipak uspe... javi mi
se za moj sledeęi tajni projekat. Pretvaram staru Hartiju u nove,
originalne NemaŽke marke! ZnaŽi ne falsifikat - original! Sjajna
zarada.
Pozdrav, Zkr ;))))))
disk.cache.53ilazarevic,
> ostecenja do popravke. Popravka se vrsi prilozenim programom. Medjutim,
Koji je priloČeni program?
disk.cache.54bdm.,
## Apsolutno netacno. Tipican komentar nekoga ko ne koristi
## neki program ali zna "sve njegove nedostatke". Stacker koristim
Prvo nije bilo komentar vec sala, drugo je bilo tudje iskustvo,
a ovo tvoje trece je bespotrebni, svadjalacki napad...
Je li Vama STACKER toliko vazan, omiljen, jedini, naj-naj kad se
toliko uzbudjujete zbog sale? Niste valjda deca da se tako ponasate...
## I ja znam nekoliko ljudi kojima je drajver za tastaturu terao
## tastere da iskacu iz lezista, bas kao kokice kada se prze.
Mozes li mi dobaviti isti, treba tastere da zaronim u alkohol
radi ciscenja. ;)
BDM.
disk.cache.55dkuki,
> Licno sam imao jedno vreme kombinaciju
> qemm+stacker+windows i sve je lepo radilo. Stacker sam
> skinuo iskljucivo zarad dobitka u performansama, i ostala
> su mi relativno dobra iskustva...
Da li mozes da opises svoja iskustva sa optimize(qemm)+stacker, posto nikako ne
mogu da ih uskladim, a stakerisao sam obe particije diska? U stvari, kako
naterati optimize(qemm) da prepoznaje logicko od fizickog.
Napominjem da jos nikad nisam imao pad sistema i ne vidim razloga za to, a ako
je neko i imao lose neka prizna sta je uradio?
Pozdrav,
Djordje.
disk.cache.56dusanp,
=>> herojska dela za male pare:vitez.koja
=>
=> Hajde, 'leba ti, uradi jedno herojsko delo za male pare i
=> baci neki koristan savet: treba da na jednoj 286/40Mb
=> maźini strpam Windows 3.1, Winword 2.0, jedno 5 Mb
=> TrueType fontova i Corel 3... (Ne pitaj źta i kako,
Nisam pozvan, al reko' moČda mogu da pomognem Koji kao Mlata, a?
Na mom disku od 42mb se nalazi instaliran stacker, i od programa:
¨ceo tvoj spisak
+excel3.0
+borland c
+clipper
+visual basic
+unicom+sor
+mnogo sitnijih programa
Disk sam podelio na 3 i 39mb, a disk D (onaj od 39 mb) mi je
stackerovan, pa sada 'vredi' oko 75-78. Naravno, programi iz spiska
nisu kompletne verzije, nego delovi dovoljni za rad, celi programi
bi ipak malo teČe stali...
Ako Bog da, i zdravlje nas posluČi, ocekuj uskoro i neki text o
Stackeru u R.
POKREEEEEEEEET....
disk.cache.57vitez.koja,
#=>## Licno sam imao jedno vreme kombinaciju
#=>## qemm+stacker+windows i
#=>
#=> Ocigledno ne dovoljno dugo... :)
Pa, od kad se pojavila dvojka pa do pre mesec ipo dana... ne znam sta
smatras za dugo
#=> I mogao bi se ljutnuti na prve recenice tvoje poruka,
#=> ali obzirom na tvoja velika herojska dela u crtacima,
#=> necu... :)
Nemoj da se ljutis :) ako sam te uvredio, izvinjavam se...
hrojska dela za male pare:vitez.koja
disk.cache.58vitez.koja,
#=> Na mom sistemu usporenje je minimalno, cak bih
#=> rekao da ga uopste ne osecam.
Pa nije bas tako... Imam racunar slican tvom, i kada sam skinuo stacker,
osetio sam ubrzanje...
disk.cache.59nikolas,
> Problem kod tebe je samo koliko je brza masina,
> pre svega zbog Corela a i WinWorda.
> Ostavi mimo stakera 3-4 MB i zadaj kroz Windowse da tamo
> swapuje.
Hvala ti mnogo na savetima!
Brzina (ni)je problem...
disk.cache.60vitez.koja,
#=> Koji je prilozeni program?
ZaboraviJo sam ... verovatno se zove SCHECK, sa parametrom /f
disk.cache.61vitez.koja,
#=> Da li mozes da opises svoja iskustva sa
#=> optimize(qemm)+stacker, posto nikako ne mogu da ih
#=> uskladim, a stakerisao sam obe particije diska? U
Nisam imao nekih preteranih problema... Kad mi se prohte da uradim
optimize, a to je bilo jako retko jer imam boot.sys sa 8-9 stavki,
iskopiram sve drajvere sa stacker diska u neki C:\DUMMY, tako ih napisem
i u config.sys-u, pa uradim optimizaciju, pa izbrisem onaj dummy i
uredim config... Na taj nacin petljas se iskljucivo sa fizickim diskom.
disk.cache.62michelle,
> nameravam, ali znam ljude kojima disk nije postao Read
> Only vec se pretvorio u froncle.
Ali ti ljudi nisu imali registrovanu verziju źtekera.
mp
disk.cache.63zorani,
## Hajde, 'leba ti, uradi jedno herojsko delo za male pare i
## baci neki koristan savet: treba da na jednoj 286/40Mb
## maźini strpam Windows 3.1, Winword 2.0, jedno 5 Mb TrueType
## fontova i Corel 3... (Ne pitaj źta i kako, molim te... :( )
## Recimo: Koliko prostora i źta mora da ostane van Stackera?
## Koliko Stacker usporava sistem? itd.
Evo kako je kod mene:
Imam C i D particije. C sluČi za DOS (4.5 MB) i ostale sitnice a na D sam
instalirao Norton Utilities i joź poneźto. D mi je host za stacker ali sam
pri instalaciji ostavio 3MB nekompresovano (pored onih oko 2.5MB za NU).
Stacker pri instalaciji napravi jedan veliki fajl (kod mene 32MB) i smesti
ga u root na hostu. Pri instalaciji Windowsa izabrao sam custom install-
ation, za Winword i Corel tako¬e. Oba programa mi zauzimaju po 7-8 MB
źto je daleko manje od kompletne instalacije ali sve najvaČnije je tu.
Potrebno je da TEMP od Windowsa preusmeriź na D. ▒to se brzine tiŽe
gotovo da i nema razlike. Ionako je 286 toliko spor da se ne moČe nikako
usporiti. ;)
disk.cache.64ssokorac,
─┼┤ Je li Vama STACKER toliko vazan, omiljen, jedini, naj-naj kad se
─┼┤ toliko uzbudjujete zbog sale? Niste valjda deca da se tako ponasate...
Baź po tome je stacker vrlo Žudan. Valjda onaj ko ga koristi Čivi pod
velikim pritiskom da mu ne ode disk (al' ęe sad da mi repliciraju;), ni ne
primeęujuęi, da se źtrecaju na svaki spomen diskova sa stackerom :). Joź
zanimljivije je da sam i ja isto tako reagovao dok sam ga koristio (bog da
mu duźu prosti;) a sad mi ti izlivi besa izgledaju preterano... Jeste li
znali da je stackeru puno ime Psiho-Stacker? ;)
disk.cache.65ssokorac,
─┼┤ Nije za mene. :) A dotiŽna osoba veę koristi W4WIN...
─┼┤ Brzina? Vidi to pa umri!
Neka, ipak ne bih. Mislim, da umrem :). Veę sam video, i to kod sebe :).
Naravno, brzo sam odustao :).
─┼┤ P.S.: Kako se slaČu LapLink i Stacker?
Nemam pojma, nisam nikad probao a ni Žuo za njihovu vezu. Kad se niko nije
Čalio - valjda rade dobro. Ili se niko nije usudio da proba? ;)
disk.cache.66ssokorac,
─┼┤ Koji je priloČeni program?
»uti, sve źto je trebao da poźalje zaboravlja :). Daj da ja dobijem moj
.ypu pa se posle buni! ;)
disk.cache.67broker,
>> Koja je zadnja verzija paketa PC Kwik?
>
> PCKWIK Pover Pack 2.12 (kod nas) inace 3.0 (kod njih)
Ovaj źto ga ja koristim je 4.02
disk.cache.68bdm.,
## Pa, od kad se pojavila dvojka pa do pre mesec ipo dana... ne znam sta
## smatras za dugo
Dovoljno dugo-dok ne crkne. (Za nerazumne to je sala-ne odnosi se
na vitez.koja-u)
## Nemoj da se ljutis :) ako sam te uvredio, izvinjavam se...
Nisi, inace bi bila grdna replika. :)
BDM.
disk.cache.69ilazarevic,
> ZaboraviJo sam ... verovatno se zove SCHECK, sa parametrom /f
Eh... To meni nije pomoglo, kao ni sdefrag uostalom :) Moj disk je
bio ube¬en da je on read-only, i da tako treba i da ostane ;(
disk.cache.70jtitov,
>>> Koja je zadnja verzija paketa PC Kwik?
>>
>> PCKWIK Pover Pack 2.12 (kod nas) inace 3.0 (kod njih)
>
> Ovaj sto ga ja koristim je 4.02
Tacno, ali to tvoje se odnosi SAMO NA CASH program, a ja govorim o PC KWIK
Power Pack-u, znaci kompletnom PC KWIK paketu koji je stigao do verzije
2.12 na ovim prostorima, odnosno do verzije 3.0 na Americkom trzistu, tj.
SAM CASH program je vec verzija 5.0.
I po tvom odgovoru se vidi (izvini) da nemas pojma o cemu govoris i sa cime
radis.
disk.cache.71dusanp,
Nisam imao nameru da se sva¬am i napadam, ali se tvoja _źala_
teźko moČe shvatiti dobronamerno. «ovek koji razmiźlja da li da
pocne sa instalacijom ovog programa (pa joź ako nije siguran u
sebe), a pri tome proŽita źalu, moČe samo da zakljuŽi da je imao
sreęe źto nije instalirao ¬ubre od programa na svoj hd...
Nije mi program baź toliko prirastao srcu koliko misliź, ali
trenutno ne postoji bolje reźenje za te pare, pa ga preporuŽujem
svima koji se premiźljaju.
I na kraju, naravno da mi odgovara da źto viźe ljudi koristi
programe koje i ja koristim - time se stvara baza korisnika,tako
potrebna u nekim trenucima.
Verovatno postoji i program kome bi ti skoŽio u odbranu, samo
ti treba naęi Čivac;)
disk.cache.72ssokorac,
─┼┤ teźko moČe shvatiti dobronamerno. «ovek koji razmiźlja da li da
─┼┤ pocne sa instalacijom ovog programa (pa joź ako nije siguran u
─┼┤ sebe), a pri tome proŽita źalu, moČe samo da zakljuŽi da je imao
─┼┤ sreęe źto nije instalirao ¬ubre od programa na svoj hd...
MoČda kada proŽita źalu odluŽi da ipak _dobro_ razmisli da li da ga stavi
na disk. Ne moČe se shvatiti dobronamerno ni tvoje 'stavite ga na disk, da
bi vas źto viźe imalo' (nisi zavrźio - '...i da bi i vama crkao kad meni
crkne.' Naravno, źala :) jer źta je sa onim koji na disku drČe veooma vaČne
stvari i sve propadne zbog stackera? Ako je sve źto imaź na disku igre, dos
i windowsi, onda je stacker prava stvar, u svakom drugom sluŽaju treba dobro
razmisliti. U najgorem sluŽaju, i to je reźenje.
disk.cache.73bearboy,
║ Baź po tome je stacker vrlo Žudan. Valjda onaj ko ga koristi Čivi pod
║ velikim pritiskom da mu ne ode disk (al' ęe sad da mi repliciraju;), ni ne
Jes' vala, baź tako. No sad sa ovih 210M nemam nameru da skoro stavim ▒teker
il' Sstor & Co, tako da sam miran neko vreme...
disk.cache.74bearboy,
║ P.S.: Kako se slaČu LapLink i Stacker?
Super, rade obojica bez problema. Bar je to bilo tako kod mene :)
disk.cache.75bdm.,
## tesko moze shvatiti dobronamerno. Covek koji razmislja da li da
Steta sto nisi procitao njegovu repliku, video bi da se nije ljutio,
da STACKER nije za njega i da mu je bilo simpaticno.
## Verovatno postoji i program kome bi ti skocio u odbranu, samo
## ti treba naci zivac;)
Tesko, napad i odbrana nekog programa nisu moja mana jer svako koristi
ono sto moze ili ono sto mu odgovara. Mozda neka mala replika ali da
se "bijem" nikako, jedino ako se ne radi o mome programu. :)
BDM.
disk.cache.76korvin,
>> Licno sam imao jedno vreme kombinaciju qemm+stacker+windows i
>> sve je lepo radilo. Stacker sam skinuo iskljucivo zarad dobitka u
>> performansama, i ostala su mi relativno dobra iskustva...
U Stacker mi ne dirajte. Dvojka (2.0) je imala neke bagove ali je se zato
3.0 standardno isporuŽuje uz Seagate-ove manje diskove. Ja sam upravo sada
sa diska od 44 mb (▒tekerovanog na 75) preźao na Kavijar (203 MB).
Naravski, odma' sam ga podelio na dve particije (130 i 73 MB) i ovu drugu
źtekerovao.
disk.cache.77korvin,
>> Eh... To meni nije pomoglo, kao ni sdefrag uostalom :) Moj disk je
>> bio ube¬en da je on read-only, i da tako treba i da ostane ;(
Pa jesi li mu ruŽno promenio atribut ? Posle toga bi trebao da źljaka
OK!
disk.cache.78ndragan,
/ na tvoja velika herojska dela u crtacima, necu... :)
Lako ęemo za to. ▒to ne ispriŽa kako je bilo na prijemnom za nindČa
kornjaŽe?
disk.cache.79ndragan,
/ Brzina? Vidi to pa umri!
Tako dugo ima da se gleda?
disk.cache.80ilazarevic,
> Pa jesi li mu ruŽno promenio atribut ? Posle toga bi trebao da źljaka
> OK!
Jock. Totalno je pobrljavio :)
disk.cache.81nikolas,
> / Brzina? Vidi to pa umri!
>
> Tako dugo ima da se gleda?
Ti bi da se naČiviź kao Metuzalem, a? ;)))
disk.cache.82melev,
║ U Stacker mi ne dirajte. Dvojka (2.0) je imala neke bagove ali je se zato
║ 3.0 standardno isporuŽuje uz Seagate-ove manje diskove.
Reci mi da li je moguęa nadogradnja (instaliranje bez brisanja podataka
źtekerovanih pod 2.0)?
P.S. Gde moČe da se potrazi ta verzija 3.0 sa obzirom da nije PD ?
disk.cache.83vitez.koja,
#=> Eh... To meni nije pomoglo, kao ni sdefrag uostalom :)
#=> Moj disk je bio ubeden da je on read-only, i da tako
#=> treba i da ostane ;(
Nisi u pravu... I mene je hvatala panika nekoliok puta, ali sve se
resavalo... Valjda prvo ide chkdsk /f, pa onda scheck /f, i gotova
juhica :)
disk.cache.84ndragan,
/ na tvoja velika herojska dela u crtacima, necu... :)
Lako ęemo za to. ▒to ne ispriŽa kako je bilo na prijemnom za nindČa
kornjaŽe?
disk.cache.85ndragan,
/ Brzina? Vidi to pa umri!
Tako dugo ima da se gleda?
disk.cache.86ilazarevic,
> resavalo... Valjda prvo ide chkdsk /f, pa onda scheck /f, i gotova
> juhica :)
ProbaLo sam i ovo - nije pomoglo :) Nema veze, instaliraęu ja sad ▒teker 3.0
pa idemo iz poŽetka sa muŽenjem...
disk.cache.87vitez.koja,
#=> Jes' vala, bas tako. No sad sa ovih 210M nemam nameru da
#=> skoro stavim Steker il' Sstor & Co, tako da sam miran
#=> neko vreme...
Konstruktivan odgovor.
disk.cache.88ssokorac,
─┼┤ ProbaLo sam i ovo - nije pomoglo :) Nema veze, instaliraęu ja sad ▒teker
─┼┤ 3.0 pa idemo iz poŽetka sa muŽenjem...
Neki ljudi se nikad ne nauŽe ;).
disk.cache.89ilazarevic,
> ─┼┤ ProbaLo sam i ovo - nije pomoglo :) Nema veze, instaliraęu ja sad
> ▒teker ─┼┤ 3.0 pa idemo iz poŽetka sa muŽenjem...
>
> Neki ljudi se nikad ne nauŽe ;).
To bejaźe ironija, samo nisam stavio nikakav ;) ili ;>
disk.cache.90korvin,
>> Reci mi da li je moguęa nadogradnja (instaliranje bez brisanja
>> podataka źtekerovanih pod 2.0)?
▒teker tvrdi da moze.
disk.cache.91bojanp,
>>> Reci mi da li je moguęa nadogradnja (instaliranje bez brisanja
>>> podataka źtekerovanih pod 2.0)?
>
> ▒teker tvrdi da moze.
MoČe i to bez ikakvih problema. Stacker 3.0 pri instalaciji
utvridi da veę postoji verzija 2.0 i onda se instalira preko nje,
a potom uradi jedan reboot ukoliko je instalacija proźla ok.
PoČeljno je potom startovati jedna check koji ęe onda prepoznati
da svi Stacker drive-ovi koriste 2.0 tip zapisa i ponuditi da taj
zapisi prebaci u 3.0. Porcedura sve u svemu netraje preterano
dugo, a prema nekim mojim iskustvima verzija 3.0 je bolja od 2.0
(nema problema s programom za defragmentacijom kao u verziji 2.0)
Izme¬u ostalog verzija 3.0 sadrČi interesantnu novost u
odnosu na prethodnu verziju. Moguęe je optimizovati rad stackera u
odnosu na to da li Čelite brČi rad ili bolji stepen kompresije.
Da li to znaŽi poŽetak kraja programa za off-line kompresovanje
podataka? ;)
Pozdrav, Bojan
disk.cache.92nikolas,
Hvaaaaaala svima koje udavih svojim pitanjima u vezi Stackera i
koji mi pomogoźe. Disk je uspeźno Stackerisan i joź nije
umreo, a ka' ęe ne znamo. (Pomerih se s mesta... :)))) )
Hvala svima, joź jednom,
Pozdrav,
nikolas
disk.cache.93bcetina,
Evo da kaČem i ja neźto o źtekeru. Koristim ver 2.0 veę 8 meseci, i
sve je ok. Neki dan menjao Hercules u VGA i imao nekih problema - viźe
puta otvarao, tumbao maźinu i svaźta joj radio pa sam kao posledicu toga
dobio poruku da ima greźaka u CONFIG.SYS-u u nekoliko linija (sve one
źtekerove, kao ne postoji taj file) i blokira se. Kad dignem sys. sa
diskete filovi ipak postoje i to R/O, ja im promenim atribut - opet isto
probam sa źteker-sys disketom, isto. Onda sa źteker-liŽno diskete ponovo
iskopiram te fajlove za koje je tvrdio da ih ne prepoznaje i onda je
proradilo. Podigao sam sistem normalno, onda sam CHKDSK/f i tu je neźto
naźao pogubljeno i posle kod SCHECK/f kaČe uradi CHKDSK/f źto je veę
uradjeno i sad je ok. Osim toga nije hteo da radi defragmentaciju.
Pitanje da li sme da se radi defragmentacija iz recimo PCTOOLS 6,
ne verujem, ali da pitam.
disk.cache.94broker,
>## I ja znam nekoliko ljudi kojima je drajver za tastaturu
>## terao tastere da iskacu iz lezista, bas kao kokice kada
> se prze.
>
> Mozes li mi dobaviti isti, treba tastere da zaronim u
> alkohol radi ciscenja. ;)
I meni. I ja treba da ih oŽistim, ali mi se Žine mnogo Žvrsto
prikaŽenim, pa ne bih hteo neźto da slomijem.
disk.cache.95broker,
>> nameravam, ali znam ljude kojima disk nije postao Read
>> Only vec se pretvorio u froncle.
>
> Ali ti ljudi nisu imali registrovanu verziju źtekera.
Pa taj program je odliŽan! Idealan! Najsavrźeniji naŽin
zaźtite od kopiranja! Ako ne platiź zna se źta te Žeka.....froncle.
disk.cache.96broker,
> I po tvom odgovoru se vidi (izvini) da nemas pojma o cemu
> govoris i sa cime radis.
Ova ti reŽenica stvarno nije trebala.
Bolje da si rekao: 'Ajde da se bijemo da ti dokaČem da sam u pravu!'
Izvinjenje ne mogu da prihvatim. «ak ni iz saČaljenja źto si
takav kakav si. Jadan li si kad svoje znanje dokazujeź
blateęi tu¬e.
A koliko da ne ostaneź uskraęen, PC Kwik Power Pack sam dobio
u arhivi na kojoj je pisalo da je to verzija 4.02, i nisam
obraęao paČnju da li su svi delovi ta verzija, kao źto
nisam ni obratio paČnju koji ti je username, ali ęu pogledati
Žim se vratim u SOR. Neęu ti davati ignore, niti ęu te Žekati
na nekom ęoźku da ti uzvratim, to mi nije stil. Samo da znam
ko si.
A napomenu da imam tu verziju sam stavio samo zato sto sam
mislio da pomognem, tj. da ti je dam ako je nemaź.
Izvini źto sam hteo da ti uŽinim, neęu nikad viźe.
disk.cache.97dusanp,
=> Pitanje da li sme da se radi defragmentacija iz recimo
=> PCTOOLS 6, ne verujem, ali da pitam.
Ja baź tako radim - Žeźęe compressV6, a mozda jednom meseŽno
i sdefrag. Compress iz PCTa je brz i radi ok, ali sdefrag posle
njega nadje 1-2% nekompresovanog diska. Tako da je odgovor SME
DA SE KORISTI.
disk.cache.98adzem,
> Compress iz PCTa je brz i radi ok, ali sdefrag posle
> njega nadje 1-2% nekompresovanog diska.
Jok brate, kod mene se podaci iz PCT-a i Sdefrag-a slaČu, tj.
posle rada sa Compress-om i Sdefrag konstatuje 0% fragmentaciju.
InaŽe radi se o Compress v7.0 .
disk.cache.99dusanp,
=> Pa taj program je odliŽan! Idealan! Najsavrźeniji naŽin
=> zaźtite od kopiranja! Ako ne platiź zna se źta te
=> Žeka.....froncle.
??? Izvini na pitanju, ali da li znas o cemu je rec?
disk.cache.100dusanp,
=> InaŽe radi se o Compress v7.0 .
Ima logike da je novija verzija bolja. Kad je nabavim
uporedicu podatke.
disk.cache.101michelle,
>> Ali ti ljudi nisu imali registrovanu verziju źtekera.
> Pa taj program je odliŽan! Idealan! Najsavrźeniji naŽin
> zaźtite od kopiranja! Ako ne platiź zna se źta te
> Žeka.....froncle.
Predpostavljam da u neregistrovanoj verziji postoji upozorenje o posledicama
neovlaźęenog koriźęenja. Ne smem da tvrdim, jer koristim registrovan źteker,
pa me "boli uvo". ;)
mp
disk.cache.102jtitov,
> A koliko da ne ostanes uskracen, PC Kwik Power Pack sam
> dobio u arhivi na kojoj je pisalo da je to verzija 4.02, i
> nisam
Prema tome, program koji si dobio je 'skinut' nekome sa diska. Sto bi se
reklo, ako vec krades softver, kradi ga komplet SA INSTALACIONIH disketa a
ne nekakve bezvezne arhive.
> Izvini sto sam hteo da ti ucinim, necu nikad vise.
Nemoj, ja uglavnom imam najsveziji softver u gradu i meni je cilj da
pomognem ljudima a usijane glave da spustim na zemlju.
disk.cache.103broker,
>## I ja znam nekoliko ljudi kojima je drajver za tastaturu
>## terao tastere da iskacu iz lezista, bas kao kokice kada
> se prze.
>
> Mozes li mi dobaviti isti, treba tastere da zaronim u
> alkohol radi ciscenja. ;)
I meni. I ja treba da ih oŽistim, ali mi se Žine mnogo Žvrsto
prikaŽenim, pa ne bih hteo neźto da slomijem.
disk.cache.104broker,
>> nameravam, ali znam ljude kojima disk nije postao Read
>> Only vec se pretvorio u froncle.
>
> Ali ti ljudi nisu imali registrovanu verziju źtekera.
Pa taj program je odliŽan! Idealan! Najsavrźeniji naŽin
zaźtite od kopiranja! Ako ne platiź zna se źta te Žeka.....froncle.
disk.cache.105broker,
> I po tvom odgovoru se vidi (izvini) da nemas pojma o cemu
> govoris i sa cime radis.
Ova ti reŽenica stvarno nije trebala.
Bolje da si rekao: 'Ajde da se bijemo da ti dokaČem da sam u pravu!'
Izvinjenje ne mogu da prihvatim. «ak ni iz saČaljenja źto si
takav kakav si. Jadan li si kad svoje znanje dokazujeź
blateęi tu¬e.
A koliko da ne ostaneź uskraęen, PC Kwik Power Pack sam dobio
u arhivi na kojoj je pisalo da je to verzija 4.02, i nisam
obraęao paČnju da li su svi delovi ta verzija, kao źto
nisam ni obratio paČnju koji ti je username, ali ęu pogledati
Žim se vratim u SOR. Neęu ti davati ignore, niti ęu te Žekati
na nekom ęoźku da ti uzvratim, to mi nije stil. Samo da znam
ko si.
A napomenu da imam tu verziju sam stavio samo zato sto sam
mislio da pomognem, tj. da ti je dam ako je nemaź.
Izvini źto sam hteo da ti uŽinim, neęu nikad viźe.
disk.cache.106broker,
> Prema tome, program koji si dobio je 'skinut' nekome sa
> diska. Sto bi se reklo, ako vec krades softver, kradi ga
> komplet SA INSTALACIONIH disketa a ne nekakve bezvezne
> arhive.
Skinut je sa BBS-a...
>> Izvini sto sam hteo da ti ucinim, necu nikad vise.
>
> Nemoj, ja uglavnom imam najsveziji softver u gradu i meni
> je cilj da pomognem ljudima a usijane glave da spustim na
> zemlju.
Jos ispadoh i usijana glava? Pa ko ovde nastupa po sistemu "ja
sve znam"?
disk.cache.107iobrovacki,
rz
B00000000000000
rz
B00000000000000
Imao sam iskustva sa dva popularna programa sa "dvostruko
uveęanje
kapaciteta hard dika". Evo źta mi se desilo...
Super Stor (mislim 2.0 ili niČi) bio je na mom disku Žitavih
pola
sata - desilo se, ne ponovilo se. Instalirao sam ga sa originalnih
instalacionih disketa i sve je, naizgled, bilo OK (odvojio sam 8 MB
za
njega). PoŽeo sam da stvaljam igre na njega, snimio tek dve-tri,
otkucao
NCD i KRRRRRR! Da, zaista se Žulo KRRRRR iz hard diska!!! (Virus 100%
nije.) Viźe mu nisam mogao pristupiti, a NDD je izjavljivao da je
veliki
450 MB (?). Ni Super Stor ga nije prepoznavao. Odmah sam uklonio
njegove
sramne ostatke.
Sa Stacker-om (2.0) je veę druga priŽa. Skinut iz kojekakve
arhive,
on, da kucnem u tastaturu, i dalje radi (vise od pola godine)
uspeźno. Na
svom disku od 8 MB drČim samo igre i ne usu¬ujem se da mu ponudim
niźta
vrednije. Zaźto? Videęete iz sledeęe poruke...
Ivan
disk.cache.108iobrovacki,
Evo koji su moji argumenti ZA i PROTIV Stacker-a:
Najpre, za vreme svog boravka kod mene (v2.0) pokazao se
korisnim i
pouzdanim (ne u potpunosti). Stacker-ovan disk je koristan ako se na
njemu
Žuvaju podaci od manje vaČnosti (npr. igre). U sluŽaju gubitka istih,
lako
se sve moČe ponovo vratiti na svoje mesto. Koristan je i ako se tu
smeźtaju
programi koji se dobro mogu kompresovati (npr. ChiWriter - skoro 2:1)
i
Žije eventualno brisanje ne bi mnogo pogodilo korisnika.
Medjutim, drugo je ako se Stacker-u poveri disk od 60-tak MB,
sa
Windows-om, Corel-om, nekim vaČnim aplikacijama i podacima za
korisnika. Ne
moČe se uvek raŽunati na BACKUP diska. Ipak, sa Stacker-om je veęa
źansa da
ostanete bez svojih programa.
Sa Stacker-om ste i bez alata za popravku. NDD ne moČe ni da
prona¬e lost clasters. Ni drugi popularni i pouzdani alati se u
najveęem
broju sluŽajeva ne mogu koristiti. Dakle, ostajete samo sa alatom
koji
dobijete uz Stacker (koji nije loź, ali se ovaj disk i Žeźęe kvari).
Takav
moj disk (samo sa igrama) dobije lost clusters svake dve nedelje,
iako se
na njega upisuje samo Hi Score i sl. Sada, koliko samo Windows ili
CorelDraw "kopaju" po disku - ne zaustavljaju se. Shodno tome, disk
ęe se
viźe i kvariti, a, opet, NDD je ipak bolji od SCHECK-a (a ne moČe da
pomogne). Tu nema diskusije.
ZakljuŽak: Stacker ostaje kod mene i dajem mu na Žuvanje
manje
bitne i lako nadoknadive materijale. VaČnije stvari drČim podalje od
njega.
Bar me neęe oźtetiti.
Ivan
disk.cache.109iobrovacki,
Vredi li preęi sa Stacker-a 2.x na novu verziju (3.0)? Meni
stara zauzima oko 500 KB na disku, źto nije mnogo. ▒to je joź
znaŽajno - nisam izgubio do sada nijedan jedini podatak. «uo sam da
je Stacker 3.0 dosta duČi, ali i da nudi viźe. ▒ta je tu traŽ, a
źta istina (hvala Bogu, ovde ne moram da popunim kupon iz TV
Novosti).
Ovde se uglavnom govori o Stacker-u. Kakva su vaźa iskustva
sa SuperStor-om?
Ivan
disk.cache.111fancy,
Hi!
Evo vam ovde okaŽen jedan zanimljiv program za testiranje keźera...
Testirao sam PC-CACHE v8, i Smartdrv, i dobio zanimljive rezultate...
Smartdrv brČe upisuje, dok pc-cache ima prdnost kod iźŽitavanja. Sve u
svemu, krajnji rezultat je ipak na strani pc-cache...Zabavljajte se...
Fancy
ct50.zipdisk.cache.112darone,
>> krajnji rezultat je ipak na strani pc-cache...
A zavisi i od maźine.
darone
disk.cache.113fancy,
ŮŢ> A zavisi i od maźine.
Jes' vala nije da nije...dakle, ono prethodno vaČi za
486/33/8/240...
Fancy
disk.cache.114darone,
>> ŮŢ> A zavisi i od maźine.
>>
>> Jes' vala nije da nije...dakle, ono prethodno
>> vaČi za 486/33/8/240...
Preformulisanje moje prethodne poruke:
A zavisi i od ploŽe, kada se porede iste platforme
(sa istim procesorom, da budem precizniji).
darone
disk.cache.115jtitov,
Da li neko koristi PC Kwik Power Pack? Imam jedno pitanjce koje me muci,
ali da ne davim ako nema korisnika. (Ne ne treba mi, imam najsvezije
verzije).
disk.cache.116dejanr,
>> Da li neko koristi PC Kwik Power Pack? Imam jedno pitanjce koje me muci,
>> ali da ne davim ako nema korisnika. (Ne ne treba mi, imam najsvezije
>> verzije).
Koristim ja, samo ne znam da li ęu znati odgovor na neko suviźe suptilno
pitanje, osim ako odgovor piźe u uputstvu. Ja "to" instaliram tako źto
kaČem INSTALL, pa źta on uradi ja zadovoljan, jedino postavim duČinu
keźa na 4 M i dodam /-a /-b
disk.cache.117fancy,
ŮŢ>>> Da li neko koristi PC Kwik Power Pack? Imam jedno pitanjce koje me muci,
ŮŢ> Koristim ja, samo ne znam da li ęu znati odgovor na neko suviźe suptilno
ŮŢ> pitanje, osim ako odgovor piźe u uputstvu. Ja "to" instaliram tako źto
Da pitam ja u me¬uvremenu..:)
▒ta da radim da mi superpck radi i u win?
Naime, po startovanju istih, preseŽe mi logo i maźina se zaglavi...
InaŽe u dosu radi ludo (stvarno je moęan)... imam verziju 4.02
kol'ko se seęam...
Fancy
disk.cache.118dejanr,
>> ▒ta da radim da mi superpck radi i u win?
>> Naime, po startovanju istih, preseŽe mi logo i maźina se zaglavi...
Nisi ga ispravno instalirao. Trebalo bi da ti je u CONFIG.SYS ugra¬en
red koji liŽi na:
device=c:\util\kwik\pckwin.sys
Naravno, tu okolo je obiŽno i nekakav loaghi itd, zavisno koji od
"QEMM-ova" koristiź.
Ako ovo nemaź, moraęeź da uzmeź instalacionu verziju PCKWIK-a i
pro¬eź kompletnu instalaciju. Onda ęe raditi sa Windows-om, Žak vrlo
lepo.
disk.cache.119fancy,
ŮŢ> Ako ovo nemaź, moraęeź da uzmeź instalacionu verziju PCKWIK-a i
ŮŢ> pro¬eź kompletnu instalaciju. Onda ęe raditi sa Windows-om, Žak vrlo
ŮŢ> lepo.
O.K. Thanx...Ako nije tajna, kako si podesio one silne
parametre...konkretno /b /o /v /q ...?
I joź neźto O:).. Jel' treba i za dos pored onoga u
autoegzeku da se piźe device=......sys u configu?
Fancy
disk.cache.120milan,
> O.K. Thanx...Ako nije tajna, kako si podesio one silne
> parametre...konkretno /b /o /v /q ...?
> I joź neźto O:).. Jel' treba i za dos pored onoga u
> autoegzeku da se piźe device=......sys u configu?
Uzmi verziju 5.x (5.01 ili 5.02) ona ima konfiguracioni fajl
u kome se sve lepo reŽima piźe (kaogod win.ini ili system.ini) a
ima i priloČeni (>100KB) fajl super501.txt u kome su svi
parametri objaźnjeni a osim toga ne potrebuje viźe pckwik.sys!
Pl poz M
disk.cache.121vitez.koja,
#=> Ako ovo nemaź, moraęeź da uzmeź instalacionu verziju
#=> PCKWIK-a i pro¬eź kompletnu instalaciju. Onda ęe raditi
#=> sa Windows-om, Žak vrlo lepo.
Da li HyperDisk ima ovakvu opciju ?
disk.cache.122kuki,
># => Ako ovo nemaź, moraęeź da uzmeź instalacionu verziju
># => PCKWIK-a i pro¬eź kompletnu instalaciju. Onda ęe raditi
># => sa Windows-om, Žak vrlo lepo.
> Da li HyperDisk ima ovakvu opciju ?
HyperDisk bez problema radi pod windowsima, bar kod mene :)) Ima i
opciju kojom se reguliźe veliŽina keźa pod win-om, dv-om i sliŽnim
zezalicama :)
disk.cache.123fancy,
ŮŢ> Uzmi verziju 5.x (5.01 ili 5.02) ona ima konfiguracioni fajl
ŮŢ> u kome se sve lepo reŽima piźe (kaogod win.ini ili system.ini) a
Uzeo bih ja, samo gde da na¬em 5.0x verziju? :)
Fancy
disk.cache.124milan,
> Uzeo bih ja, samo gde da na¬em 5.0x verziju? :)
Javi se na mail ili meni na fakultet.
Pl poz M
P.S. «itaj ovo brzo pre nego źto moderator ukoka! ;))
disk.cache.125fancy,
ŮŢ> P.S. «itaj ovo brzo pre nego źto moderator ukoka! ;))
ProŽitao. :X + X) = :)
PP -> Fancy
disk.cache.126jerry,
> Da li HyperDisk ima ovakvu opciju ?
Koristi hyper386. Ja ga koristim i nemam problema.
disk.cache.127jtitov,
> Koristim ja, samo ne znam da li cu znati odgovor na neko suvise suptilno
Nije suptilno pitanje, a odgovor nisam nasao cak ni u originalnom uputstvu
a ni u masi read.me fajlova: lepo pise u uputstvu da ram-disk saradjuje sa
keserom i da mu daje svu memoriju kada je prazan. Takodje napominju da
kada se sa ram diska izbrise nesto to nije moguce 'povratiti' sa undel i
sl. jer je ram disk dealocirao svoju memoriju u 'suzio se'. Medjutim kod
mene ram disk ne vrsi to 'pulsiranje' i cak mogu da sa undel 'vratim'
izbrisane fajlove. Opet, u uputstvu napominju da ako se zeli bas to
(vracanje sa undel..) treba staviti neki prekidac (valjda /r* ili tako
nesto). Naravno nista od toga mi ne stoji u device=... samo velicina i
broj direktorijuma na ram-disku.
Prema tome pitanje: da li je i kako moguce naterati pckwik i ram disk da
saradjuju kako treba, a ne da mi ram-disk 'zapece' deo kesa?
disk.cache.128dejanr,
>> Prema tome pitanje: da li je i kako moguce naterati pckwik i ram disk da
>> saradjuju kako treba, a ne da mi ram-disk 'zapece' deo kesa?
Meni to, koliko sam primetio, radi (tj. sada ne koristim RAM disk, ali sam
svojevremeno probao sa ranijom verzijom PC Kwik-a pa je valjda (?) i sada
tako). Princip je bio sledeęi - RAM disk se ne "vraęa" keźu dok keźu ne
zatreba memorija. Dakle, obriźem neźto sa RAM diska, par puta dir itd,
i dalje je tu i moČe undelete. Me¬utim, Žim par puta uŽitam neki veęi
program (kad imaź 8 mega memorije, onda taj program mora da je MNOGO
veliki :), sadrČaj RAM diska je nepovratno izgubljen.
disk.cache.129vitez.koja,
#=> HyperDisk bez problema radi pod windowsima, bar kod mene
Odlicno :) Ja sam se, naime, poveo za porukama windows-ovog setapa da mu
hyperdisk nikako ne odgovara :)
disk.cache.130nbatocanin,
Ja sam dugo koristio PC-Kwik, pa sam preźao na Hyper disk pre
nekoliko meseci, pre svega zbog performansi. Nedavno sam ponovo
pokuźao da se "vratim" na novu verziju PC-Kwik-a (5.01), ali moram da
kaČem da i pored najbolje volje nisam uspeo da postignem ni blizu
performanse Hyper-a i da sam imao more problema oko koriźęenja
DESQView-a. Kwik ima neke lepe osobine (pre svega dinamiŽko
alociranje memorije za keźiranje), ali mislim da je Hyper znaŽajno
bolji. Veleo bih da me neko ispravi: kada se u Hyper-u ukljuŽi opcija
za odloČeno pisanje, sve Write operacije se obavljaju trenutno, dok se
upis na disk vrźi kad nije aktivna tastatura. SliŽna opcija kod
Kwik-a radi tako źto vrati prompt, ali zaglavi raŽunar dok ne zavrźi
posao. Iz dokumentacije nisam uspeo da na¬em reźenje ovog problema.
disk.cache.131mjova,
> bolji. Veleo bih da me neko ispravi: kada se u Hyper-u
> ukljuŽi opcija za odloČeno pisanje, sve Write operacije se
> obavljaju trenutno, dok se upis na disk vrźi kad nije
> aktivna tastatura.
sumnjam da ęe neko moęi da te ispravi ;). naime, i ja sam iz tog
razloga preźao na Hyper (a pc kwik zaboravio ;). elem, kako je
prevo¬enje posao koji radi dosta stvari sa datotekama, onda se moČe
primetiti osetno ubrzanje posla pri konfiguracijama: niźta, PcKwik,
Hyper.
3 put ura za Hyper!
disk.cache.132wizard,
> Ja sam dugo koristio PC-Kwik, pa sam preźao na Hyper disk pre
> nekoliko meseci, pre svega zbog performansi.
Ja sam dugo koristio Hyper, pa sam preźao na novi Norton CACHE, ne zbog
performansi, veę zbog sigurnosti. :) Peroformanse su iste.
disk.cache.133mazi,
Nego, evo imam par pitanja povodom raznih programa za keźiranje...
Pre nekog vremena (otprilike 6 meseci) sam seo i ceo dan testirao
razne programe za keźiranje. Ovo sam radio iskljuŽivo da bih sebi
naźao optimalni keźer. U svim tim testovima sam dobio otprilike
sledeęe rezultate:
- U DOS-u najbolji se pokazao Norton cache 6.0, pa zatim
Smartdrive, pa PC kwik, pa onda na kraju Hyper disk.
- U Windows-ima Smartdrv je bio najbolji, za malo slabiji
je bio Norton Cache, pa tek onda PcKwik i HyperDisk.
- Keź je uvek i u oba sluŽaja bio 4Mb, toliko mi je trebalo.
E, sad meni nije jasno u Žemu je kvaka, kad svi ovde samo priŽaju
o Kwik-u i Hyper-u, a oni na mojim testovima proźli ko bos po trnju.
Testirao sam sledeęe stvari:
- Pakovanje arhive sa ZIP i ARJ (6Mb).
- Raspakivanje iste.
- Compress diska (jes da ne preporuŽuju keźere, al ko ima herca,
nek startuje NCACHE sa 4Mb i odloČenim snimanjem
bar 3 sek. i nek se divi)
- U Win-u Rotiranje slika od 5Mb u styler-u, Otvaranje i snimanje
CDR fajlova u korelu, vreme potrebno za startovanje Windows-a.
Ajd sad, recite mi u Žemu je fora?!?
Ivan.
disk.cache.134dejanr,
>> E, sad meni nije jasno u Žemu je kvaka, kad svi ovde samo priŽaju
>> o Kwik-u i Hyper-u, a oni na mojim testovima proźli ko bos po trnju.
«ini mi se da testovi koje si primenio nisu baź reprezentativni za
procenu cache programa. Ono źto keź baziŽno radi jeste da podatak koji
si proŽitao sa diska smesti i u memoriju u nadi da ęe uskoro biti
ponovo potreban, pa da ęe se uźtedeti njegovo novo Žitanje sa diska.
Doduźe, ima tu joź "sitnica", na primer da ako je proŽitan jedan
sektor, odma krene sa Žitanjem sledeęeg u nadi da ęe i on biti potreban
itd, ali ipak, spektakularni rezultati se dobijaju kada viźe puta
Žitaź isti podatak. Tvoji testovi (zip-ujeź niz fajlova itd) samo
redom Žitaju podatke, i to po jednom. Dakle, keź ne dolazi do izraČaja.
Jedino gde moČda dolazi do izraČaja je ona kompresija diska, opet zavisno
od algoritma koji je primenjen za kompresiju. No, takve eksperimente
(kompresija diska uz ukljuŽen cache) ne preporuŽujem jer mogu dovesti
do oźteęenja podataka.
disk.cache.135bojt,
>> «ini mi se da testovi koje si primenio nisu baź reprezentativni
>> za procenu cache programa...
>> Jedino gde moČda dolazi do izraČaja je ona kompresija diska,
>> opet zavisno od algoritma koji je primenjen za kompresiju. No,
>> takve eksperimente (kompresija diska uz ukljuŽen cache) ne
>> preporuŽujem jer mogu dovesti do oźteęenja podataka.
Mada ni to nije reprenzetativno, jer se radi jednom u mesec -
dva.
disk.cache.136jtitov,
> Ja sam dugo koristio Hyper, pa sam presao na novi Norton CACHE, ne zbog
> performansi, vec zbog sigurnosti. :) Peroformanse su iste.
Ja sam do skoro koristio iskljucivo kombinaciju Ncache2+srdisk. Norton
Cache je po mom misljenju ubedljivo najbolji. E sad, zasto sam ga
napustio: dolaskom verzije NU 7.0 i nove verzije NCache2 dogadjaju mi se
neverovatne stvari; udjem lepo u Win, promuljam nesto, izadjem kad ono
Internal error <neki broj>. I to pred svedocima. To mi se dasava i kuci i
na poslu a masine su apsolutno razlicite. Po svemu. Opet, svedok (PBojan)
kaze kod njega se to ne manifestuje. Na kraju sam malo 'oladio' ncache (sa
velikim zaljenjem) i presao na hyper jer i on ima bolje performanse od
PCKwik-a. Sta se zbiva sa ncache2 iz paketa 7.0 apsolutno ne znam! I dizao
sam 'praznu' masinu, i ovo i ono i opet Internal error <..>.
disk.cache.137dcolak,
│ 3 put ura za Hyper!
Zna li neko da li se kod registrovanog HyperDiska i dalje pravi
pauza po uŽitavanju iz configa. Tj. interesuje me koliko traje
testiranje memory buffer-a, kako on to prijavljuje..
Sledge DAMMIR!
disk.cache.138pavbok,
B> - U DOS-u najbolji se pokazao Norton cache 6.0, pa zatim
B> Smartdrive, pa PC kwik, pa onda na kraju Hyper disk.
E, kada smo veę kod Norton cache 6.0, imam jedno pitanje i ujedno
jedan problem.
Startujem ja Norton Utilities 6.01 i iz menija izaberem Norton cache, kad ono:
═══════════════════════════════════════════════════════════════════════════════
Norton Cache, Norton Utilities 6.01, Copyright 1991 by Symante Corporation
Norton Cache does NOT support DOS version 6.0.
Norton Cache has NOT been tested with this version of DOS.
Contact Symantec Corporation for update information.
- PAUSED FOR ERROR - Press any key to continue...
═══════════════════════════════════════════════════════════════════════════════
═
I źta sada, samo nemojte da mi kaČete da uzmem Norton Utilities 7.0
disk.cache.139viktor,
> I źta sada, samo nemojte da mi kaČete da uzmem Norton Utilities 7.0
c:░>c:░...░setver c:░...░ncache(kako se veę zove) 5.00
na taj naŽin je setver zapamtio da taj program "voli" da mu se laČe i da mu
valja reęi da je to DOS 5.0. No, postoji moguęnost da do¬e do problema koje je
JTITOV veę signalizirao. A kada on ima primedbi na Ncache onda je to for real
... :))
▒config.sys»
device=c:░...░setver.exe
zauzimaęe memorije ali .. nema niŽega za dČabe ... :))
i ... valjalo bi da radi ... :)) probao sam ...
disk.cache.140jerry,
> na taj nacin je setver zapamtio da taj program "voli" da mu se laze i da mu
> valja reci da je to DOS 5.0. No, postoji mogucnost da dode do problema koje j
> i ... valjalo bi da radi ... :)) probao sam ...
Ja se ipak nebih zezao sa keserima na taj nacin. Moze da ga slaze ali sta
ako se stvarno u necemu ne slazu pa ti pise podatke ko zna gde po disku i
ko zna po cemu??? Ipak su moji podaci meni naj drazi.
disk.cache.141wizard,
> Norton Cache does NOT support DOS version 6.0.
> I źta sada, samo nemojte da mi kaČete da uzmem Norton Utilities 7.0
Uzmi DOS verziju 5. ;)
Ozbiljno, zaźto ne bi uzeo NU 7.0?
disk.cache.142pedjak,
> Ja sam dugo koristio Hyper, pa sam preźao na novi Norton CACHE, ne
> zbog performansi, veę zbog sigurnosti. :) Peroformanse su iste.
▒to zbog sigurnosti ? Meni Hyper joź nijednom nije zaglavio maźinu.
disk.cache.143mazi,
<O-O> PCKwik-a. Sta se zbiva sa ncache2 iz paketa 7.0 apsolutno
<O-O> ne znam! I dizao sam 'praznu' masinu, i ovo i ono i opet
<O-O> Internal error <..>.
A ja joj se baź obradivao. Onaj Ncache iz źestice mi je blokirao
posle formatiranja diskete?!? Sa ovim novim se to ne deźava, a
i radi savrźeno.
Ivan.
disk.cache.144mazi,
<O-O> Žitaź isti podatak. Tvoji testovi (zip-ujeź niz fajlova
<O-O> itd) samo redom Žitaju podatke, i to po jednom. Dakle, keź
<O-O> ne dolazi do izraČaja.
Jeste, a zaźto mi onda bila razlika izmedju Ncache-a i Smartdrv-a
pri pakovanju ARJ-om 21 sekunda?!?.
Ivan.
disk.cache.145dejanr,
>> > Tvoji testovi (zip-ujeź niz fajlova itd) samo redom Žitaju
>> > podatke, i to po jednom. Dakle, keź ne dolazi do izraČaja.
>>
>> Jeste, a zaźto mi onda bila razlika izmedju Ncache-a i Smartdrv-a
>> pri pakovanju ARJ-om 21 sekunda?!?.
Pretpostavljam da si pre svakog arhiviranja resetovao raŽunar ili
bar ispraznio cache?
Moguęe je da neki keźer loźije radi u uslovima sekvencijalnog Žitanja
ali zato bolje u pravim uslovima, tj. kada se viźe puta Žita isti
podatak. Uopźte, merenje performansi programa (i raŽunara) nije uopźte
jednostavan posao i ne moČe se mnogo zakljuŽiti iz jednog - dva testa.
Pogotovu źto, kaČem, tvoji testovi nisu bili reprezentativni za problem
koji se testira.
disk.cache.146dcolak,
│ Ozbiljno, zaźto ne bi uzeo NU 7.0?
Ma nek uzme HyperDisk! On je najbolji O;)
BTW, HyperDisk sa staged write pravi probleme sa PWB (integrisana
okolina u C600). Tj. uvek puca ako hoęete npr. da u¬ete u CodeView
iz PWB-a. Kompjuter baź lepo "zastane"...
To i bi jedan od razloga da odustanem od PWB-a :)
Sledge DAMMIR!
disk.cache.147ssokorac,
─┼┤ Ozbiljno, zaźto ne bi uzeo NU 7.0?
Zato źto je 3x veęi od 6.0 a ne pruČa niźta zbog Žega bih menjao 6.0.
disk.cache.148nbatocanin,
> Ja sam dugo koristio Hyper, pa sam preźao na novi Norton
> CACHE, ne zbog performansi, veę zbog sigurnosti. :)
> Peroformanse su iste.
Ajde kaČi neku reŽ o tom Norton Cache-u? «uo sam lepih stvari, ali
nisam probao.
disk.cache.149wizard,
> > Ja sam dugo koristio Hyper, pa sam preźao na novi Norton CACHE, ne
> > zbog performansi, veę zbog sigurnosti. :) Peroformanse su iste.
>
> ▒to zbog sigurnosti ? Meni Hyper joź nijednom nije zaglavio maźinu.
Ni meni, ali nekako imam viźe poverenja u softver koji dolazi od velike
softverske kompanije nego u SW programe. Osim toga, ovaj novi NCACHE je
izaźao skorije na trČiźte, dosta nakon Win-a 3.1, tako da je veęa
verovatnoęa da su neki eventualni problemi izbegnuti.
A poźto su im performanse praktiŽno iste, odluŽio sam se za NCACHE.
disk.cache.150d.petrovic,
Ă> Ajde kaČi neku reŽ o tom Norton Cache-u? «uo sam lepih stvari,
Ă> ali nisam probao.
Meni je odokativnim merenjem O:) najbolji. Zauzme 27K u memoriji,
moČeź (moraź) da mu podesiź koju ęe memoriju koristiti (moČe i
osnovnu) svaki disk posebno R/W, Žini mi se da ima i zabranu upisa na
specificirani disk i joź źtoźta, ali nisam toliko zalazio u njegove
egzotiŽne moguęnosti. 'ajde neko opźirnije neka ga opiźe...
disk.cache.151pedjak,
> Zna li neko da li se kod registrovanog HyperDiska i dalje pravi
> pauza po uŽitavanju iz configa. Tj. interesuje me koliko traje
Potpuno je isto kao i kod neregistrovanog, samo źto nema one poruke
o registraciji.
disk.cache.152spantic,
> Zato źto je 3x veęi od 6.0 a ne pruČa niźta zbog Žega bih
> menjao 6.0.
Nisi u pravu. Tu su po veliŽini, a Norton 7.0 je ipak prijatno
iznena¬enje. Osim NCDa, tu sam stao na 4.5 :)
disk.cache.153jerry,
> Ni meni, ali nekako imam vise poverenja u softver koji dolazi od velike
> softverske kompanije nego u SW programe. Osim toga, ovaj novi NCACHE je
Bolje nemoj. Ja sam sve od Norton-a izbacio kad mi je unistio ROOT
direktorijum.
Sa Hyper imam najbolje rezultate. Izgleda da se neki keseri bolje slazu sa
jednom grupom diskova a neki sa drugom.
disk.cache.154jerry,
> okolina u C600). Tj. uvek puca ako hocete npr. da udete u CodeView
> iz PWB-a. Kompjuter bas lepo "zastane"...
To je i receno u dokumentaciji za HYPER. Postoji i resenje u
dokumentaciji al' me mrzi da ga sad trazim. Ako nekom treba nek
se javi.
disk.cache.155fancy,
Samo dve reŽi :)
Nedelju dana furam PC-KWIK i moram reęi da su rezultati fascinantni.
Koristim sve budČevine, (delay write, power write, advanced...) Žak
i standardno keźiranje flopija, ne gasim maźinu (bukvalno) taŽno
7 dana, iČivljavam se maximalno ( :) i radi kao sat.. pardon, od
danas se kaČe "radi kao pc-kwik" :)
Maźina je i486, 8Mb, od kojih 4 odvajam za cache s'tim da 2 uzajmi
prozorima kad treba... Hard disk - Seagate ST 3283 A.
Ne bih da ruČim ostale keźere, probao sam hyper, smartdrv, ncache i
pc-cache, svaki radi dobro na svoj naŽin, ali ipak je _meni_ kwik
ostavio najbolji utisak. (konfiguracija sa QEMM-om)
NeoŽekivano dobro "drugo mesto" u Žistom dos okruČenju zauzeo je
smartdrv, te sam ga zadrČao u dos-only konfiguraciji.
Pitanje za teoretski bolje potkovane: Kad sam instalirao pc-kwik
u roku od 5 min. mi je javio "...stack overflow" pod WIN...
Poźto sam iz zezanja (a po staroj preporuci QEMM-a) stavio u config
.sys da je STACKS=0,0 viźe mi nije nikad javio datu poruku... (a
zaista sam mu SVA▒TA radio...otvarao silne grafike pod win, textove
i komunikacije...)
Ima li neko objaźnjenje za to, buduęi da se tu negde moja logika
kosi sa uŽinjenim... i rezultatom :)
Jes' da mi je Žudno pitanje - "sve mi radi o.k. - zaźto?" , ali baź
sam rad saznati..:)
- Dejrane?
Fancy
p.s. alal mi "dve reŽi" ...
disk.cache.156vlad,
-> Nisi u pravu. Tu su po velicini, a Norton 7.0 je ipak prijatno
-> iznenadenje. Osim NCDa, tu sam stao na 4.5 :)
Interesantno je da u naporu da naprave nesto novo cak i u Symantec-u
podlegnu porivu da samo naprave sarenije. Kada sam presao na NU 6.0 ostavio
sam Dirsort iz verzije 4.5 jer za njega ne moram da koristim misa. Ovaj
novi je taman toliko nezgodniji za rad koliko lepse izgleda.
disk.cache.157dcolak,
│ To je i receno u dokumentaciji za HYPER. Postoji i resenje u
│ dokumentaciji al' me mrzi da ga sad trazim. Ako nekom treba nek
│ se javi.
Zbog mene ne moraź da traČiź jer sam definitivno odustao od
PWB-a.. BTW, i NCache pravi iste probleme...
Sledge DAMMIR!
disk.cache.158viktor,
> p.s. alal mi "dve reŽi" ...
Pa upravo "dve reŽi" i nedostaju :). Koja je verzija u pitanju?
disk.cache.159fancy,
ŮŢ> Pa upravo "dve reŽi" i nedostaju :). Koja je verzija u pitanju?
5.01 :)
disk.cache.160wizard,
> ─┼┤ Ozbiljno, zaźto ne bi uzeo NU 7.0?
>
> Zato źto je 3x veęi od 6.0 a ne pruČa niźta zbog Žega bih menjao 6.0.
Greźiź. Uopźte nije veęi, moČda neznatno tek toliko da ne bude isti. :)
A źto se tiŽe toga da nema niŽeg novog: Norton Disk Doctor, Speed Disk i
ostali disk-utility prepoznaju i podrČavaju specifiŽnosti vezane za
njih.
Meni bi samo to bilo dovoljno da pre¬em na njega, a ti sad vidi. :)
disk.cache.161mazi,
<O-O> Pogotovu źto, kaČem, tvoji testovi nisu bili
<O-O> reprezentativni za problem koji se testira.
A jel reprezentativno to da sa Ncache-om po izlasku iz Windows-a,
zezanjem sa neŽim sitnim jedno 3-4 minuta i ponovnim startovanjem
istih, disk se ne upali? (laČem, jednom, posle uŽitanog Desktop-a)
Sa svim ostalim sa kojima sam probao disk se pali Žeźęe i Čeźęe.
Ivan.
disk.cache.162peacock,
#### Nisi u pravu. Tu su po velicini, a Norton 7.0 je ipak
#### prijatno iznenadenje. Osim NCDa, tu sam stao na 4.5 :)
Plus brzi i pametniji.
disk.cache.163vitez.koja,
#=> Bolje nemoj. Ja sam sve od Norton-a izbacio kad mi je
#=> unistio ROOT direktorijum.
Kako li se to desilo ? ZvuŽi _neverovatno_, je'l moČeź malo opźirnije ?
disk.cache.164jerry,
> Kako li se to desilo ? Zvuci _neverovatno_, je'l mozes malo opsirnije ?
Moze. Startovao sam compress iz Norton paketa i nakon zavrsenog posla
u root direktorijum sam imao sve fajlove sa IZMENJENIM PRVIM SLOVOM.
Kao da je sve bilo obrisano pa vraceno sa random prvim slovom.
fommand.com = command.com
kutoexec.bat = autoexec.bat
ionfig.sys = config.sys
wemm.sys = qemm.sys
w.t.d. = i.t.d.
DOS je bio 4.01. Nikakvi perverzni programi nisu bili ucitani.
Kozdrav Zerry.
disk.cache.165mjova,
> Zna li neko da li se kod registrovanog HyperDiska i dalje
> pravi pauza po uŽitavanju iz configa. Tj. interesuje me
> koliko traje testiranje memory buffer-a, kako on to
> prijavljuje..
vrlo malo ;), moČda neki delię sekunde.
disk.cache.166corto,
> Moze. Startovao sam compress iz Norton paketa i nakon
> zavrsenog posla
Startovao si Compress od PcShella iz Nortona????? E, onda je to, jer se
meni desila ista stvar sa PcTools 4.3 i NU ne-secam-se-broja.
dJOLE
disk.cache.167jerry,
> Startovao si Compress od PcShella iz Nortona????? E, onda je to, jer se
> meni desila ista stvar sa PcTools 4.3 i NU ne-secam-se-broja.
Ne, startovao sam compress od Nortona iz DOS-a. Neka starija verzija od
pre 3 godine. Nezgodno je sto je taj komp bio zaduzen za klimatizaciju
u hotelu Hyatt, a ja sam bio zaduzen za njega. Mozda je caka bila sto je
radio pod nekim dodatkom na DOS koji se zove CONCURENT DOS a bez kojeg
sistem za klimatizaciju nece da radi. Mada mi nije pravio problem ni sa
jednim drugim softverom.
disk.cache.168lokko,
Da li je opasno PC-Kwikom kesirati dblspace-ovanu particiju? Da li je
neko probao sa novijom verzijom (>=4.2)?
Raniji PC-Kwik mi je unistio cak i normalnu particiju (pod DOS-om 5.0).
disk.cache.169goranr,
>>Raniji PC-Kwik mi je unistio cak i normalnu particiju
Koja verzija? 1.xx, 3.xx ili 4.0x?
ÔOPAH
disk.cache.170lokko,
LO> >>Raniji PC-Kwik mi je unistio cak i normalnu particiju
LO> Koja verzija? 1.xx, 3.xx ili 4.0x?
Nisam siguran. Mislim da je 2.xx (2.02 ili tako nesto, ako uopste postoji)...
Ona iz 1991... Sigurno nije 4.0x, a to me u stvari najvise interesuje, da li
ova nova verzija radi bez problema?
disk.cache.171kriss,
>> Ona iz 1991... Sigurno nije 4.0x, a to me u stvari najvise
>> interesuje, da li ova nova verzija radi bez problema?
Ne znam da li ęe ti pomoęi Žinjenica da taj novi radi sasvim ok
veę 8 meseci, a muŽen je najrazliŽitijim mukama. :) InaŽe, źto se
tiŽe "pucanja" programa (u najopźtijem smislu), za to je u 95%
sluŽajeva kriv sam korisnik, jer ne Žita uputstvo. Iz iskustva
znam da je Žoveku dovoljno reęi samo par reŽi da bi on to
instalirao, apsolutno ne vodeęi raŽuna da li ęe se neźto desiti
ili ne. Dakle, ako neko intalira keź program sa raznim egzotiŽnim
parametrima, i posle opali compress, nek mu ne bude Čao. ZnaŽi,
nisu krivi programi (jesu, ali *veoma* retko, naroŽito oni
komercijalni), veę ljudski faktor.
PS Jes da nije imalo veze sa prvobitnim, ali sam smatrao za
korisno da napomenem da je bolje da se prvo proŽita uputstvo, pa
tek onda da se pita za problem.
disk.cache.172fancy,
ŮŢ> Dakle, ako neko instalira keź program sa raznim egzotiŽnim
ŮŢ> parametrima, i posle opali compress, nek mu ne bude Čao. ZnaŽi,
ŮŢ> nisu krivi programi (jesu, ali *veoma* retko, naroŽito oni
ŮŢ> komercijalni), veę ljudski faktor.
Instalirao, a zatim opalio, i... nije mi bilo Čao..;)
Naravno, bio je to svestan rizik (ludost?) koji je pao
kao deo svojedobnog viźednevnog maltretiranja maźine
po instalaciji pc-kwika...
Nekoliko puta sam to uradio uz najegzotiŽnije parametre
pckw-a, i nije me nikad izneverio... Doduźe, sada koristim
batch file u kome u prvoj liniji iskljuŽim kwik, a zatim
compressujem... Ionako posle ide (scsi ;) boot..:)
Dobar keźer!
Fancy
disk.cache.173goranr,
Meni PC-KWIK verzija 4.00 vrlo lepo radi zadnjih godinu
dana otkad ga imadem, mada mi je pravio sitne problemcice,
kao npr. prijavljuje da je disketa write-protected iako
nije.
ÔOPAH
disk.cache.174todorp,
HI!
Da li neko ima ideju zasto mi pckwik (ver.4 i nesto) napise:
Advanced support request ignored for Drive C
kad ukljucim stealth u qemm-u (nema veze da li je M ili F)? Kakve to ima veze?
Pozdrav od Todora.
ps. Ah da, to mi napise i kad ga ucitam u prvih 640k.
disk.cache.175goranr,
>>kad ukljucim stealth u qemm-u (nema veze da li je M ili F)? Kakve to ima
veze?
Pa, i meni je to radio. To Advanced Support je kao neko
pisanje sa zadrskom, i ja ga se nisam hteo odreci, pa
sam iskljucio stealth.
ÔOPAH
disk.cache.176viktor,
Pokusaj sa VHI:N (u qemm-ovoj liniji).
disk.cache.177mark,
Kako da poguram Smartdrive na Stackerisanom disku ( 3.0 ) ????????
Marko
---------------------------------------------------
disk.cache.178peacock,
#### Kako da poguram Smartdrive na Stackerisanom disku ( 3.0 )
Cini mi se da se ne preporucuje kesiranje komprimovanih diskova.
disk.cache.179cnenad,
ŁŁŁ Cini mi se da se ne preporucuje kesiranje komprimovanih
ŁŁŁ diskova.
Mislim da keser ni ne vrsi kesiranje komp.diska vec samo glavnog, barem
je meni tako ispisao SMARTDRV. za DBLSPACE disk.
disk.cache.180jasicp,
> Kako da poguram Smartdrive na Stackerisanom disku ( 3.0 ) ????????
Evo ti mog CONFIG.SYS :
FILES = 30
BREAK = on
BUFFERS = 15
STACKS = 9,256
DOS = HIGH
DOS = UMB
SHELL=C:\NORTON\PROGRAM\NDOS.COM
DEVICE = c:\dos50\himem.sys
DEVICE = c:\norton\program\keystack.sys
DEVICE = C:\STACKER\STACKER.COM D:\STACVOL.000 A:
A evo ti i AUTOEXEC.BAT :
prompt Current directorium = $p$_Command :$s
SET comspec=C:\NORTON\PROGRAM\NDOS.COM
SET shezcfg=C:\TOOLS\ARHIVERI\SHEZ\SHEZ.CFG
SET shezex=C:\TEMP
SET temp=C:\TEMP
SET tmcfg=C:\MODEM\TM\PROGRAM\TM.CFG
SET pgppath=C:\CRIPTING
SET tz=GMT0BST
SET path=C:\CRIPTING;%PATH%
path
C:\;C:\DOS50;C:\VIRUS\EXE;C:\STACKER;E:\WINDOWS;C:\PCTOOLS;C:\BAT;C:\TOOLS\ALAT
KE;C:\NORTON\PROGRAM;C:\TOOLS\ARHIVERI\SHEZ;C:\BAT;C:\SOR
c:\pctools\mirror C:
c:\norton\program\image C:
c:\dos50\smartdrv.exe A+ B- C+ D+ <------ OVO ZA SMARTDRIVE !
c:\dos50\fastopen c:=30
c:\mousefls\amouse/R10
c:\tools\alatke\sky 3
c:\tools\alatke\adjclock a
alias /r aliasfil.nor
disk.cache.181dr.grba,
>> c:░dos50░smartdrv.exe A+ B- C+ D+ <------ OVO ZA SMARTDRIVE !
Iskreni savet : iskljuŽi i A drajv.
disk.cache.182mark,
Da li je moguce sa stackerom izvuci 610Kb Conventional memory?
Martko
P.S. Ustvari , Marko
disk.cache.183peacock,
#### Da li je moguce sa stackerom izvuci 610Kb Conventional
#### memory?
I viźe :)
disk.cache.184dens,
>> Da li je moguce sa stackerom izvuci 610Kb Conventional memory?
Sa QEMM-om moČe. instalirao sam ga na jednoj maźini na poslu i
dobio 635KB. To bi ti valjda bilo dovoljno ? ;) Postoje Žak 2
stacker particije ...
disk.cache.185jasicp,
> Iskreni savet : iskljuci i A drajv.
Zasto ?
disk.cache.186dr.grba,
>> > Iskreni savet : iskljuci i A drajv.
>>
>> Zasto ?
Ponekad se doga¬a da teraź neke upise na disketu, pa izvadiź disketu,
a da nisi FLUSHovao sadrČaj keźa. Sledi korupcija podataka na disketi...
I onda provaliź da si u nevolji pedeset kilometara od raŽunara ):
Diskete nisu sprave za ispoljavanje brzine maźine, pa ne treba ni
forsirati ...
disk.cache.187dcolak,
│ Diskete nisu sprave za ispoljavanje brzine maźine, pa ne treba ni
│ forsirati ...
Treba videti kako je to lepo reźeno na Amigi ;)
Sledge DAMMIR!
disk.cache.188niklaus,
> │ Diskete nisu sprave za ispoljavanje brzine maźine, pa ne treba
> ni │ forsirati ...
>
> Treba videti kako je to lepo reźeno na Amigi ;)
E moj Sledge... vidiź, PC ti je prava maźina za manijanje,
probaź ovo, probaź ono, ovo bolje od onog, a moČe i bolje. Neźto i
sam isprogramira... Jednom reŽju zanimljivije ti je, kad uvek imaź
neźto novo da nauŽiź.
(:niklaus:)
P.S. Imam oseęaj da ęe sada Korozija da nagrne... (;