FORUM.16

02 Dec 1995 - 22 Nov 1996

Topics

  1. gde.smo (82)
  2. jugoslavija (1753)
  3. ex.yu (2378)
  4. srbija (2345)
  5. svet (537)
  6. ljudska.prava (50)
  7. mediji (227)
  8. trac (32)
  9. devojke (1885)
  10. iseljenje (126)
  11. vesti (7)
  12. razno (562)
  13. unknown (16)

Messages - ljudska.prava

ljudska.prava.1 vica,
Valjda imam pravo da ovde trosim bajtove i da pisem gluposti. Mislim da bi trebao da se ukinu sankcije na kretene i da svi budemo jednaki i isto obojeni (nemislim na crnce, i nemam nista protiv njihove boje koze), Ako imam neka prava neka mi do neko potvrdi ? Da li se citamo ? Imali koga u ovoj konferenciji ? AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa ovo je urilk osujecenog leptira u svom letu ka slobodi i svetlosti koju prati u sred noci i u kojoj ce da nadje spas?!?!? Vica !!!!!!!!!!
ljudska.prava.2 basrak,
> AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa ovo je urilk osujecenog > leptira Gde sam ono ostavio žarac za komarac, samo da mi je znati?
ljudska.prava.3 poki,
Ciao! Interesuje me po kakvom zakonu kontrolor u gradskom saobrachaju ima pravo da: 1. Choveka legitimiushe 2. Choveka privodi u policiju ili ga zadrzava u autobusu. Po meni za ovo prvo on nije ovlashten a za ovo drugo mislim da se zove kidfnapovanje pa makar i od 10 minuta Sta mislite Ljudi Poki
ljudska.prava.4 spantic,
> 1. Choveka legitimiushe > 2. Choveka privodi u policiju ili ga zadrzava u autobusu. Ni po kakvom. Ali ima pravo da zatraži pomoć od policije da te oni legitimišu.
ljudska.prava.5 gerber,
YR>*> Sta mislite Ljudi Pa mislim da ili platiš kartu, ili bolje gledaš kad ulaze Ridžovani ;)
ljudska.prava.6 johnnya,
>> Interesuje me po kakvom zakonu kontrolor u gradskom saobrachaju >> ima pravo da: >> 1. Choveka legitimiushe >> 2. Choveka privodi u policiju ili ga zadrzava u autobusu. Niko mi u familiji nije kontrolor, ali mogu ipak da te pitam : Sa kojim pravom, taj "čovek" koristi besplatan prevoz ? (najblaže rečeno) Da parafraziram, u jednom intervju-u tadašnji direktor GSP-a je izjavio nešto poput sledećeg: Kakva prava ima građanin, koji se zatekne u autobusu bez ispravne karte ? - Nikakva.
ljudska.prava.7 poki,
...Ali ima prava da ga ne maltretiraju vech samo uljudno zamole da napusti njihovo vlasnishtvo, tj. posed! Ono za policiju se slazhem, ali tek ako policija udje u autobus a ne nikakva vodjenja i odvodjenja. A shto se tice karte. Ako ja kupim i imam mesechnu kartu a ona nije kod mene (u drugim pantalonama) po chemu to mogu da me maltretiraju Pki
ljudska.prava.8 ilazarevic,
> Kakva prava ima građanin, koji se zatekne u autobusu bez > ispravne karte ? - Nikakva. Kakva prava ima ridžovan koji zatekne građanina u autobusu bez ispravne karte - takođe nikakva. Može da mi uzme pare ili napiše prijavu, samo pod uslovom da ja dozvolim da budem legitimisan (što naravno neću). Dakle, može samo da me izbaci.
ljudska.prava.9 spantic,
> ...Ali ima prava da ga ne maltretiraju vech samo uljudno zamole da > napusti njihovo vlasnishtvo, tj. posed! Pošto plati kaznu, slažem se. > A shto se tice karte. Ako ja kupim i imam mesechnu kartu a ona nije > kod mene (u drugim pantalonama) po chemu to mogu da me maltretiraju Ta stvar zaista nije u redu. Ne znam kako je sad, ali trebalo bi da u tom slučaju se napiše prijava i da je poništiš davanjem na uvid povlastice u zakonskom roku.
ljudska.prava.10 dizel,
*> A shto se tice karte. Ako ja kupim i imam mesechnu kartu a ona *> nije kod mene (u drugim pantalonama) po chemu to mogu da me * maltretiraju * * Ta stvar zaista nije u redu. Ne znam kako je sad, ali trebalo * bi da u tom slučaju se napiše prijava i da je poništiš davanjem * na uvid povlastice u zakonskom roku. Pa lepo ti piše sa proveriš da li si poneo kartu sa sobom u svakom uglu autobusa... Naravno da se ponekad dogodi da se zaboravi, ali ova ideja sa poništavanjem davanjem povlastice na uvid je ok... Ali, ipak moramo razumeti i te ljude u GSB-u. Niko im ne daje pare, tako da je logično da će maltretirati svakoga ko nema kartu kod sebe! (čak i ako je kupio i ostavio u pantalonama). To bi bilo isto kao kad položiš vozački ispit i ti sad voziš, a ostala ti dozvola kod kuće. A šta radi murija kad te uhvati bez dozvole? Pa sleduje ti odlazak u stanicu (osim u posebnim slučajevima, kada je murkan posebno raspoložen...)
ljudska.prava.11 dizel,
* Kakva prava ima ridžovan koji zatekne građanina u autobusu bez * ispravne karte - takođe nikakva. Može da mi uzme pare ili * napiše prijavu, samo pod uslovom da ja dozvolim da budem * legitimisan (što naravno neću). Dakle, može samo da me izbaci. On ima prava da te legitimiše ukoliko poseduje određenu verifikaciju o svom "zvanju". Ukoliko ti odbiješ da pokažeš ličnu kartu, ili sl. on može da pozove murkana, koji neće biti tako blag prema tebi. Ali, pošto su po autobusima velike gužve oni nemaju vremena da legitimišu sve putnike, pa ih zato samo izbacuju... Inače, ni ja nemam kartu. U stvari ponekad uzmem kevinu markicu, koju ona dobija na poslu, upišem samo svoj broj lične karte, pa se tako vozim... Ona mora da je uzme, a uopšte je ne koristi, pa je eto onda ja preuzmem. Ali me naravno nervira što su ogromne gužve... Nešto bi moralo da se uradi po tom pitanju. Npr. da se osnuje neki fond, gde bi svaki zaposleni davao npr. po dinar mesečno... Tako bi zaradili mnogo više para (a mora se reći da se u većini današnjih porodica bar po jedan član koristi vozilima GSB-a), a niko se ne bi žalio. Ovako su mesečne povlastice, a naročito ostale vrste karata (za jednu vožnju, jednodnevna...) dosta skupe).
ljudska.prava.12 poki,
Opet o kontrolorima Ono sto ja hocu da kazem je da je u pravnoj drzavi potrebno da za nesto, da bi bilo sprovedeno, postoji regulativa, tj. propisi. Ne moze interni propis GSP da bude stariji od zakona i na kraju i ustava makar GSP bio i 1000 puta javno tj. drzavno preduzece. Poredjenje voznje kola bez dozvole i voznje u GSP bez dozvole nije umesno jer prvo je kaznjivo po Zakonu a drugo koliko se zna nije. Zato i dalje tvrdim da se voznja u gradskom saobracajnom (ili u bilo kom drugom saobracajnom srestvu) bez karte moze okarakterisati kao povreda poseda, pri cemo sluzbenik vlasnika ima pravo da trazi od onoga koji je posed povredio da isti napusti. Ono sto je interesantno je da li vlasnik ima pravo da trazi od prekrsioca nadoknadu za koriscenje svoje imovine (tj. za prevoz). Mislim da on to ima, ali u parnici, a ne pod prisilom. Jer, kako za naplatu bilo kog duga treba da postoji sudsko resenje na osnovu koga se eventualno primenjuje prinuda, tako mislim da to mora da vazi i za voznju u gradskom saobracaju. Dakle: -ako putnik pristaje dobrovoljno da plati kartu (redovnu, kaznenu, itd.) onda je OK -ako putnik ne pristaje da plati kartu ali zheli da napusti vozilo, onda vlasnik treba da pokrene parnicu -ako putnik ne pristaje da napusti vozilo, tek onda sluzbenik GSP ima pravo da pozove policiju Ukoliko kontrolor ogranicava slobodu putnika i prisiljava ga na naplatu kazne, mislim da je po sredi cisto iznudjivanje, jer, ne zaboravimo to, svako je nevin sve dok se krivica (povreda poseda, voznja bez karte...) ne dokaze Toliko od mene PS Ja sam samo jurista-amater
ljudska.prava.13 giovanni,
Ę? napusti njihovo vlasnishtvo, tj. posed! Pa vozilo gradskog saobraćajnog nije njihovo vlasništvo.
ljudska.prava.14 nenad,
> Npr. da se osnuje neki fond, gde bi svaki zaposleni davao npr. > po dinar mesečno... Ako se ne varam, ovo je već drugi put da podržavaš namet na vilajet od strane vlasti. Da li ti je poznato da je _za svaki_ dinar koji je tvoja majka donela kući kao platu jedan i po dinar već otišao u državnu kasu? Blago ovoj vlasti sa ovakvim narodom. :(
ljudska.prava.15 ntadic,
> Zato i dalje tvrdim da se voznja u gradskom saobracajnom (ili u > bilo kom drugom saobracajnom srestvu) bez karte moze > okarakterisati kao povreda poseda, Povreda cijeg poseda ? Sve bi to bilo u redu kad bi svojina bila jasno odredjena. Ne moze GSP traziti od putnika da samo oni izvrsavaju svoje obaveze, a GSP nista. Vozimo se kao krompiri, u neisparvnim i preko 20 godina starim vozilima, ljudi ginu u tim vozilima. Na prevoz se ceka i po pola sata... i ko ce onda da plati kartu? Kontrolori su posebna prica. Ko je ikad video da je kontrolor naplatio kartu ozbiljnom, jakom coveku ? Ja bih mozda i platio kaznu kad bi mi prisao normalan, uredan covek u uniformi i zamolio me da platim posto sam napravio prekrsaj. Umesto toga, prilazi ti mastan i rascupan covek kome smrdi iz usta i preteci kaze da si naje#ao ako ne platis kaznu. Od koga najebao - od njega naravno. E onda se normalnom coveku dize pritisak, stvara sa revolt i ti neces da platis iz principa. Pogotovo zato sto on NEMA PRAVA NI OVLASCENJA da legitimise bilo koga. U slucaju da putnik nece da pokaze L.K. on moze samo da zove miliciju, i NISTA VISE. Ne mogu se ocekivati pare a da se nikakva usluga ne poveca. Kod nas prevoz radi samo da bi se ocuvao socijalni mir. I ljudi to znaju, jer onakav kvalitet usluge nebi prosao ni u jednoj zemlji. A ljudi koji su povredjeni i porodice onih koji su poginuli nece dobiti nikakvu satisfakciju. Zato karte placaju uglavnom samo zene koje se plase sikaniranja neobrazovanih kontrolora. I ja te ljude razumem, kao sto razumem i one koji nece da placaju. U te druge spadam i ja iako mogu preko fakulteta da uzmem markicu vrlo jeftino. Nisu problem ni pare, ni bilo sta slicno, problem je u principu.
ljudska.prava.16 ntadic,
> Npr. da se osnuje neki fond, gde bi svaki zaposleni davao npr. > po dinar mesecno... Tako bi zaradili mnogo vise para (a mora se > reci da se u vecini danasnjih porodica bar po jedan clan > koristi vozilima GSB-a), a niko se ne bi zalio. Ovako su > mesecne povlastice, :)))) Sta mislis gde bi otisle pare koje bi se slile u taj fond ? Gde su se slivale i odlivale pare iz SVIH fondova koje je ovaj narod davao. Oni dobijaju vec sada ogromne pare iz budzeta, samo sto one zavrsavaju na nekim drugim mestima =zna se kojim=. Uporedi ono sto se izdvaja iz budzeta za GSP sa troskovima remonta, gorivom itd. Odoka mozes utvrditi da ce ostvariti odredjenu zaradu, makar i da su najnesposobniji na svetu.
ljudska.prava.17 johnnya,
>> sikaniranja neobrazovanih kontrolora. I ja te ljude razumem, kao sto >> razumem i one koji nece da placaju. U te druge spadam i ja iako mogu >> preko fakulteta da uzmem markicu vrlo jeftino. Nisu problem ni pare, ni >> bilo sta slicno, problem je u principu. U principu treba da plaćaš nešto što koristiš, ako nisu u pitanju pare, trebalo bi da platiš, jer ipak koristiš prevoz ceo mesec za samo 23 din (student). Šta će recimo biti ako te izbace iz bus-a, a tebi je važno da stigneš na vreme... A zamisli samo one Engleze, budale, čekaju u redu jedan po jedan na autobus, ulaze samo na prva vrata (ovo se viđa i u Sloveniji) i pokazuju svoju kartu kondukteru koji se nalazi u autobusu... Pa možda, za jedno 400 godina... Mada smo sve bliže onoj afričko-indijskoj varijanti kada autobusi-kamioni polako klizu ulicama "grada", pa kome treba taj se kači, nema stanica, nema milosti za onemoćale, prirodna selekcija... A u ostalom, kakva je cela država, takav je i GSP.
ljudska.prava.18 dizel,
* dinar koji je tvoja majka donela kući kao platu jedan i po * dinar već otišao u državnu kasu? Naravno da znam, ali to bi trebalo da nam obezbedi veliku socijalnu pomoć i mnogobrojne olakšice... To što se to kod nas ne dešava kriva je naša država, ali to nije ono što želim da ti kažem... Ukoliko bi se javno objavila vest da je GSB-u bukvalno potreban sponzor, a taj sponzor bi morao, bar na početku da bude sam narod, dok GSB ne stane na noge. A pošto bi ceo narod davao te pare i ukoliko bi ta akcija bila praćena od strane medija ne bi bilo mnogo finansijskih malverzacija i tako bi se uspelo u ovome ... * Blago ovoj vlasti sa ovakvim narodom. :( Mnogo ti hvala, ali pročitaj prvo ovu poruku, da vidim šta imaš da kažeš...
ljudska.prava.19 madamov,
> A šta radi murija kad te uhvati bez dozvole? Pa sleduje > ti odlazak u stanicu (osim u posebnim slučajevima, kada je murkan > posebno raspoložen...) Nije tačno. Ide provera radio vezom da li imaš dozvolu, pa ako je imaš sledi naplata kazne zato što nemaš dokumenta kod sebe.
ljudska.prava.20 spantic,
> bilo kom drugom saobracajnom srestvu) bez karte moze okarakterisati > kao povreda poseda, pri cemo sluzbenik vlasnika ima pravo da trazi > od onoga koji je posed povredio da isti napusti. Ono sto je > interesantno je da li vlasnik ima pravo da trazi od prekrsioca > nadoknadu za koriscenje svoje imovine (tj. za prevoz). Mislim da on > to ima, ali u parnici, a ne pod prisilom. Jer, kako za naplatu bilo > kog duga treba da postoji sudsko resenje na osnovu koga se Ne vidim u čemu je spor. GSP to upravo i radi. Ali da bi pokrenuo spor potreban im je identitet putnika. Iz tog razloga se traži neki dokument. Koji prekršilac nije dužan da im da, i zato onda oni pozivaju policiju. Pri tome ti jednostavno ne ograničavaju slobodu kretanja pošto je vozilo najčešće u pokretu izaći iz njega ne možeš, već pozovu patrolu i ista te sačeka. > Ukoliko kontrolor ogranicava slobodu putnika i prisiljava ga na > naplatu kazne, mislim da je po sredi cisto iznudjivanje, jer, ne > zaboravimo to, svako je nevin sve dok se krivica (povreda poseda, > voznja bez karte...) ne dokaze Vrlo je plastično dokazana, pošto nemaš kartu. Koju, inače, imaju prava da ti traže. > PS Ja sam samo jurista-amater Xe.
ljudska.prava.21 biber,
>> Ali, ipak moramo razumeti i te ljude u GSB-u. Niko im ne daje pare, Ma jadni oni... Sva drzavna preduzeca im za SVAKOG radnika placaju PUNU cenu karte, pa stanovao on na dve stanice od posla ili na drugom kraju grada, dolazio kolima ili ne. Nego direktori pojedose sve pare, a radnicima q***. Kao i u svakoj firmi uostalom.
ljudska.prava.22 biber,
>> Gde su se slivale i odlivale pare iz SVIH fondova koje je ovaj narod >> davao. I ne samo iz fondova. Evo pre neki dan objavise da je neki organ vlade (zaboravio sam koji to bese u pitanju) potrosio preko milion dinara kako bi stao u korak sa savramenim trendovima administriranja. To mu dodje preko 4000 din dnevno!! (racunam da ima 250 radnih dana u godini). Kupuju svaki dan po jedan kompjuter!
ljudska.prava.23 inferno,
Ů│ ˙ Ali da bi pokrenuo spor potreban im je identitet putnika. Iz Ů│ ˙ tog razloga se traži neki dokument. Koji prekršilac nije dužan Ů│ ˙ da im da, i zato onda oni pozivaju policiju. Pri tome ti jednostavno Ů│ ˙ ne ograničavaju slobodu kretanja pošto je vozilo najčešće u pokretu Ů│ ˙ izaći iz njega ne možeš, već pozovu patrolu i ista te sačeka. Čime da ih pozovu?
ljudska.prava.24 poki,
Citam u "Nasoj Borbi", mislim od utorka ili ts. da je Karl Bilt pozvao Karadzica da pred medjunarodnim sudom u Hagu dokaze da nije kriv! Valjda sudovi postoje da bi dokazali da li je covek kriv ali se on smatra nevinim dok se krivica ne dokaze. Tako je to valjda po pravu. PS Krivo mi je ,ne mogu da nadjem nocine, ali se secam da je to bio naslov vesti sa prve strane.... Poki
ljudska.prava.25 acka,
>> A zamisli samo one Engleze, budale, čekaju u redu jedan po jedan >> na autobus, ulaze samo na prva vrata (ovo se viđa i u Sloveniji) i >> pokazuju svoju kartu kondukteru koji se nalazi u autobusu... >> Pa možda, za jedno 400 godina... Neee, u busu je samo Misko od sluzbenih lica, jos mu das kartu za odredjenu duzinu (grad je podeljen na sekcije), pa onda savesno izadjes dokle si platio/la. ;)) Tj. i ovde je popularno da platis dve sekcije, a vozis se vise, ali povremeno ti Misko ustane, pa te lepo zamoli da izadjes... ;) Ali zato ja placam $14 (nz$=dem) nedeljno samo za odlazak na Univerzitet (jos sam blizu, samo dve sekcije...). Acka
ljudska.prava.26 acka,
>> što želim da ti kažem... Ukoliko bi se javno objavila vest >> da je GSB-u bukvalno potreban sponzor, a taj sponzor bi morao, >> bar na početku da bude sam narod, dok GSB ne stane na noge. Posto pu, pu, daleko bilo da se nadje neki strani kapital... Da prodamo 'nas' gradski prevoz... Primer Zelanda, do pre par godina su im telefonske centrale bile ko nase, cekali su signal po par minuta i sl... A onda su se 'prodali' Telekomu (naravno da veliki deo naroda je idalje zgrozen tim postupkom, i nervira se sto se vlada upravo sprema da proda 'struju'...) ali sada nema sta nema... Acka
ljudska.prava.27 spantic,
> Čime da ih pozovu? Ne otvore ti vrata, a policija je uvek negde usput (više manje). Nekada su imali stanice kod vozača.
ljudska.prava.28 giovanni,
Od 20.07.1996. godine taxa za izlazak iz zemlje je 100,00 dinara a za putovanje automobilom 200,00 dinara.
ljudska.prava.29 baker,
Kradja!
ljudska.prava.30 johnnya,
>> Od 20.07.1996. godine taxa za izlazak iz zemlje je 100,00 dinara a >> za putovanje automobilom 200,00 dinara. Da... mada po prvim reagovanjima izgleda da će turističke agencije da amortizuju razliku u ceni nastalu usled ovog harača. PS Zar nije rečeno da će se ta izlazna taksa ukinuti sa ukidanjem sankcija ? Sankcije doduše nisu ukinute, ali su dobro suspendovane, samo nema nikoga da se to seti ... ili ovaj narod stvarno nigde ne putuje (4-člana porodica autom do Grčke = 1000 din, a nisu ni krenuli na put (uračunate grčke vize)
ljudska.prava.31 meric,
>> Od 20.07.1996. godine taxa za izlazak iz zemlje je 100,00 >> dinara a za putovanje automobilom 200,00 dinara. Ja pre nekoliko dana uplatio one 60/150 a putujem 21.07. :( Mogu li samo da doplatim, ili ce da smisle da mora samo jedna uplatnica, pa sve zajedno da dodje 160/350? :(
ljudska.prava.32 inferno,
Ů│ ˙> Čime da ih pozovu? Ů│ ˙ Ů│ ˙ Ne otvore ti vrata, a policija je uvek negde usput (više manje). Nekada Ů│ ˙ su imali stanice kod vozača. Policije nigde nema po gradu... jako retko.
ljudska.prava.33 giovanni,
Ę? Zar nije rečeno da će se ta izlazna taksa ukinuti sa ukidanjem Ę? sankcija ? Sankcije doduše nisu ukinute, ali su dobro suspendovane, Rečeno, ali se sad ovo pravda sprečavanjem iznošenja deviza iz zemlje. Kao da ONI nisu izneli najveći deo deviza još davno.
ljudska.prava.34 giovanni,
Ę? Ja pre nekoliko dana uplatio one 60/150 a putujem 21.07. :( Ę? Mogu li samo da doplatim, ili ce da smisle da mora samo jedna Ę? uplatnica, pa sve zajedno da dodje 160/350? :( Ne znam, ali ih ti z*jebi pa izađi iz zemlje 19. ;)
ljudska.prava.35 sobrenovic,
Desilo se veceras, u Sremskoj Mitrovici Kod gradske bolnice, u manjoj sporednoj ulici... U pomenutu ulicu iz glavne ulazi tip (oko 40 godina) vidno pijan. Par sekundi posle toga ulaze u istu ulicu kola (zastava 101) sa 3 organa (znate vec koja) i preticu biciklistu u nameri da ga zaustave sto im, sa obzirom na njegovo stanje, i ispeva. Ovaj skoro da padne na asfalt ali mu u tome svesrdno pomazu pomenuta trojica koji su u medjuvremenu prosto izleteli iz kola. Bilo je sutiranja po svim delovima tela a kraj scene iz razloga licne bezbednosti nisam hteo da docekam... NO COMMENT Ah, da. Sva trojica pomenutih su bili 25-6-7 godina otprilike.
ljudska.prava.36 kum.djole,
>> Desilo se veceras, u Sremskoj Mitrovici Desilo se pre nekoliko dana u Beogradu. 17 časova. Moja devojka u službi organizacije BeoGrafiti anketira Beograđane (aktuelna anketa "Oko Beograda"), odgovara jedan dekica. Pojavljuju se dva murkana i počinju svoj šou. - Šta radiš to ?! - Anketiram. - Anketiraš ?! Je l' znaš ti da je to zabranjeno ?! - Ne znam. - 'Oćeš da te vodimo sad u miliciju ? - Ma nosi se. - Šta rade devojke na ulicama u ovo doba ? (17h po podne, prim.kum.) - Šta te briga. - Gospodine, je l' vas ova devojka maltretira ? - Ne maltretira me, baš je fino dete, i šta je vama momci, šta vi hoćete ? Otkud vam prava da vi nas ovako maltretirate ? - Daj ličnu kartu! - (deda prilaže isprave i negoduje) - A ti ? - Nemam, ja sam maloletna. ..itd. Proverili su, uputili par upozoravajućih reči, i zbrisali onako drčno i nadobudno kako su se i pojavili na licu mesta. A glede lične karte, sećam se kako su me dvojica pretprošle godine prepali u holu zgrade, kad sam pošao u pozorište da snimam predstavu. kaže.. - Dobro veče. - Dobro veče. - Ličnu kartu. - Nemam, ja sam maloletan. - Gde stanuješ ? - Ovde u zgradi, broj 154. - Šta ti je to u torbi ? - Foto oprema. Aparat, blic.. (otvaram) Evo pogledajte. - A šta si ti ? - Ja sam fotograf, idem u pozorište da slikam predstavu. - Dobro, nema veze. I _nosi_ ličnu kartu. Kakav som. >> Ah, da. Sva trojica pomenutih su bili 25-6-7 godina otprilike. Ona dvojica od pre neki dan, tek nešto preko dvadeset. Ima li ovo igde na svetu ?
ljudska.prava.37 lexus,
=> Ima li ovo igde na svetu ? Ima svuda... Samo se kod nas u svemu preteruje, pa i u tome... Mada, kad pogledaš kako svaki dizelaš postaje murkan, nije ni čudo što su takvi.
ljudska.prava.38 vlafam,
>VF> Ima li ovo igde na svetu ? Kakva država takva i policija ;)
ljudska.prava.39 kum.djole,
> Mada, kad pogledaš kako svaki dizelaš postaje > murkan, nije ni čudo što su takvi. Vala baš, prošle godine na buvljaku vidim dvojicu, jedan tipični onaj zeldi, razdroljan i upasan, rukavi zavrnuti, otkopčana košulja, cvikeri, nulerica, čačkalica, a na grudima neki lančić od po' kile zlata sa nekom ovećom životinjskom kljovom.
ljudska.prava.40 lexus,
=> cvikeri, nulerica, čačkalica, a na grudima neki lančić od po' => kile zlata sa nekom ovećom životinjskom kljovom. A lančić je zaplenio od budućeg kolege ;)
ljudska.prava.41 guta,
#> Vala baš, prošle godine na buvljaku vidim dvojicu, jedan #> tipični onaj zeldi, razdroljan i upasan, rukavi zavrnuti, #> otkopčana košulja, cvikeri, nulerica, čačkalica, a na grudima #> neki lančić od po' kile zlata sa nekom ovećom životinjskom #> kljovom. Odmah mi pada na pamet 'Paklena pomorandža'. Well, well, well... is that our little Alex?
ljudska.prava.42 ntadic,
> Ah, da. Sva trojica pomenutih su bili 25-6-7 godina otprilike. Nemoj da te to cudi. Toga ima svuda i to je klasican primer sposobnosti nasih cuvara reda i mira. Momci koji nisu smeli da pisnu ceo zivot, svi su ih " ugnjetavali ", i uopste oni koji nisu u zivotu imali neke stvari koje je vecina nas imala (npr. samopostovanje...), sada shvataju da se i oni nesto pitaju, da su vlast i da ljudi moraju da stoje mirno kad sa njima razgovaraju. Naravno, svaka neposlusnost se fizicki kaznjava, odmah i zestoko. I posle se cude sto je narod naoruzan, agresivan itd. Pa kako da budes nenaoruzan kad hoce da te bije i onaj koji bi trebao da te stiti. Nazalost, taj ima 4 razreda osnovne i ne poznaje nista drugo osim zakon Sile. Pre 20-tak dana sam zamalo to i osetio na svojoj kozi od 2 saobracajca kod Prijepolja, posto nisam hteo da potpisem izvestaj u kome stoji da su oni, sa onim pistoljem sto ga koriste kao radar utvrdili da sam vozio 120km/h. Prekoracio brzinu jesam, i treba da platim kaznu zbog toga, ali iz principa necu da potpisem da sam vozio 120 kad sam vozio 90km/h. Raspravljao sam se pola sata tamo sa njima, uz pretnje i uvrede (njihove, naravno), te kako me nije sramota, mlad a ne shvata ko je zakon, te odakle mi auto (sa 25 godina), te gde idem (20 juli !!!), kao da se sve to njih tice. Onda me je onaj mladji gurnuo, kao slucajno, ramenom, valjda ocekujuci da mu vratim, pa da me ugaze. Srecom po mene to se nije desilo i sad cekam prijavu za radar... Tako da ne treba to da nas cudi, valjda ce postovanje prema gradjaninu rasti bar sa njegovim godinama, kad vec ne raste sa obrazovanjem milicionera.
ljudska.prava.43 dragisak,
>> VF> Ima li ovo igde na svetu ? > > Kakva država takva i policija ;) Nedavno sam kupio knjigu "Policija i mi", autora Dragoljuba Tatomirovića. Ima puno praktičnih saveta kako se treba ponašati prilikom kontakta sa 'organima'. Evo nekih naslova: Status gradjana koji poseduje predmete nelegalnog porekla, Izbegavanje policijske represije uz pomoć 'rupa' u zakonu, Nedoslednost saobraćajne milicije u praksi, Radarska kontrola saobraćaja i propusti milicija, Prilozi: Rešenja sudija za prekršaje i prigovori, 'Zapisnik' policije kojim se dokumentuje prekoračenje brzine, Zapisnik o pretresanju stana i drugih prostorija ... Recenzent je Vojislav Šešelj. Čovek valjda ima iskustva.
ljudska.prava.44 vlafam,
>VF> Nedavno sam kupio knjigu "Policija i mi", >VF> autora Dragoljuba Tatomirovića. Čitao sam odlomke u Našoj Borbi, izlazili su svojevremeno u nastavcima. Slabo se murija trca na te konstatacije. Najbolje ih je zaobići, ako je ikako moguće.
ljudska.prava.45 fric,
> Nedavno sam kupio knjigu "Policija i mi", > autora Dragoljuba Tatomirovića. U kojoj knjižari si našao dotičnu knjigu ?
ljudska.prava.46 kum.djole,
Je l' i vojnici mogu da glasaju ?
ljudska.prava.47 mihailod,
Naravno da i vojnici glasaju. Listici im se salju postom a oni ih vracaju zapecacene. (Bar je tako bilo 1991...)
ljudska.prava.48 nenad,
> Je l' i vojnici mogu da glasaju ? Da, ali postoje više nego osnovane sumnje da njihovi glasovi završavaju u najbližem kontejneru, ako uopšte u kasarni i bude organizovano glasanje.
ljudska.prava.49 budim,
(:) Da, ali postoje više nego osnovane sumnje da njihovi glasovi (:) završavaju u najbližem kontejneru, ako uopšte u kasarni i bude (:) organizovano glasanje. Kada sam ja bio u vojsci (1992-1993) glasali su samo članovi SPS-a... Niko nije ni pominjao mogućnost glasanja... poz, budimir
ljudska.prava.50 miobrado,
Pomagajte!!! Pod hitno mi je potreban telefon (i adresa) kancelarije Haškog tribunala! Ukoliko je nekom isto poznato - neka dostavi na mail. Unapred hvala.