kritika.625mmtosic,
-> #567, mmarkovic> Naravno, pokušali smo prvo da ukažemo na probleme i
> da ostanemo. Nije uspelo.
Izgleda da _ukazivanje na probleme_ i _ostajanje_ nisu kompatibilni.
kritika.626mmtosic,
-> #579, veca> >> A da upišeš jogu? ;)))
>
> Ali onda komunicira samo sa sobom ;) ništa kompjuteri, ništa
> sezamovke ;)
A sezamovci? Zaboravljaš da ima onih koji preferiraju sezamovce? :(
P.S. Ne mislim samo na one iz `suprotnog polnog tabora'. :) Živimo
u vreme dominacije `Slobode' i emancip(ic)ovanih.
kritika.627mmtosic,
-> #580, veca> Od kad su počeli sa pretumbavanjem centrala i uvođenjem
> novih, izgleda da su nešto žešće poremetili (vidiš da promene ili
> barem pokušaji promene na bolje nisu boljka samo NET-a :) ).
Upućeni kažu da `nova tranzitna centrala 011' čije su puštanje u rad
već nekoliko puta proslavili - ne radi. :( Stoga svaki čas privezuju
centrale iz unutrašnjosti na novije (beo)gradske centrale. Ovo što
dobijamo pri povezivanju sa Sezamima je samo vrh ledenog brega
nevolja koje telefonski pretplatnici imaju. Moj telefon se već 4
meseca odazina na pozive upućene u Kelebiju (024)789-***. :) Evo
prekjuče zove čovek iz Novog Sada traži Tranšped u Kelebiji, kad ono
nađe mene. Lepo se ispričasmo, ali nema nikoga u Pošti ko će priznati
da je to moguće da zove čovek iz Novog Sada Kelebiju a dobije
Mirijevo. :(
Kod nas ništa nije nemoguće. Pogotovu u godinama `jubijeja' i izbora.
> Izvinjavam se na dužini, ali čisto da se vidi kako je problem u
> ovom sistemu, (i sistemu uopšte) i parama iliti nedostatku istih,
> a ne u vlasnicima.
Čekaj, ima nešto trulo u ovoj tvojoj rečenici. :) Kako to - problem
je `u sistemu' i `nedostatku' para, a ne u vlasnicima? Pa, valjda,
vlasnik ne ispunjava obaveze prema pretplatnicima. Možda, zato što
nema para, pošto ih je potrošio na nešto drugo. Pošto si i ti
korisnik usluga sistema, zašto ti smeta što neki drugi korisnici
usluga traže od vlasnika da dovede u funkciju one usluge koje im je
prodao.
> Jer, ako je i pod bivšim vlasnicima, koji sada
> vode jedan dobar i stabilan sistem, ovde škripelo, onda nije
> problem u administratorima i upravi, ili barem ne najveći
> problem, ne kažem da su bezgrešni i da ne mogu oni da zabrljaju
> ;) ali generalno nije problem samo u njima.
Trebalo bi da ponudiš svoje mišljenje o tome gde je problem. :) Do
sada samo pričaš drugima gde nije. A većinu interesuje gde jeste.
Neću se vraćati na detalje iz poruke zzivotic-a o tome šta ih je
navelo da raskinu ugovor sa vlasnikom ovog BBS-a, ali jedno se ne
može preskočiti, a to je da su oni tvrdili da vlasnik ne izdvaja
skoro ništa za dovođenje sistema na nivo funkcionalnosti koji je
neophodan da bi korisnicima bilo pružano ono što im je prodato.
Dakle, oni su odavde otišli jer bez para nisu mogli da održavaju
usluge sisteme, a vlasnik im nije davao para. Činjenica da je
SezamPro tokom ove godine postao sistem sa kojim se SezamNet više
nikako ne može uporediti (pripadaju različitim kategorijama) govori
u prilog toga da je njihova dijagnoza bila sasvim ispravna.
Podsećam te da je u poruci jednog od ljudi koji je `član posade'
SezamNet-a bez uvijanja rečeno da je problem u hardveru i da onom ko
je za to kriv ne mogu ništa. (Namerno neću da citiram izvode iz
poruka da ne ispadne da sam se okomio na `izjavioca'; ima on zbog
toga što je rekao dosta problema i bez mene.)
Mislim da treba da razgovaramo prostije (ali ne `prosto' :)). Mi smo
kupci nekih usluga. Imamo problema u korišćenju tih usluga, a i sa
kvalitetom robe koju smo kupili. Žalimo se pre svega `prodavcima' i
`upravnicima' pojedinih službi i sektora. Do upravnika `robne kuće' i
vlasnika `robne kuće' nismo još stigli.
Svi putevi vode do vlasnika i upravnika pošto su kod njih ključevi od
kase u koju se slivaju prihodi od nas korisnika. Navodni `sukob'
između korisnika i moderatora odnosno sysadm-a je samo prvi sukob i
malog je intenziteta i on neće dovesti do bitnih promena na sistemu.
Zato je i sasvim nepotrebna podela na tzv. zaštitnike i razbijače
sistema, pošto se lako vidi da je sistem sa stanjem u kome je, osuđen
na nestajanje. Tako proizilazi da se baš oni koji negoduju bore za
njegovo preživljavanje dok se oni koji status quo brane, ustvaru
zalažu za njegovo nestajanje.
kritika.628mmtosic,
-> #608, corto> Veco, da li to znaci da ti IMAS stare konferencije ?! :)
Izvinjavam se što se mešam, ali mislim da će biti koristi. :)
Svojevremeno sam se nudio da poš'ljem neke od nedostajućih tomova
(neke sam i posl'o) ali mi je sysadm rekao da oni od takvih zbirki
nemaju koristi, jer u njima nedostaju mnoge stvari da bi mogle da
budu `okačene' na sistem. Stoga mi je preporučeno da to više ne
gore-tovarim. :)
Naravno, tačno je to što kaže sysadm. Jedino što za ljude iz sela
nije baš pojmljivo to da je bolje ništa nego išta. :(
P.S. Malo se šalim. Jasno je, naime, da se sysadm nada da će to što
im se zagubilo - naći, te da neće morati da rade posao od početka. :)
kritika.629mmtosic,
-> #581, veca> Ja oba sezama smatram za svoje :)
Oba sistema su ti ravnopravna, samo je SezamNet ravnopravniji. :)
kritika.630mmtosic,
-> #582, veca> Dižem ruke od svega, uživajte u svojim negativnim vibracijama, a
> ja odoh da uživam u nekim drugim stvarima ;)
Nemoj. :) Dok budemo galamili, znači ima nade. Kad zaćutimo biće to
znak da smo digli ruke. Naše primedbe mogu biti iskorišćene da
`onome ko je za sve kriv, a kome ne mogu ništa' pokažu da se narod
buni te da treba da popušta. :)
kritika.632superhik,
-> #613, calex=:> Gde je izvinjenje? ;)
i 20 sklekova ;)
kritika.633djcorto,
-> #627, mmtosic> korisnik usluga sistema, zasto ti smeta sto neki drugi
> korisnici usluga traze od vlasnika da dovede u funkciju one
> usluge koje im je prodao.
Problem je u tome, kao sto si kasnije u poruci lepo primetio,
sto uprava sisema i vlasnici sistema nisu iste osobe.
> Zato je i sasvim nepotrebna podela na tzv. zastitnike i
> razbijace sistema,
Sasvim tacno.
> posto se lako vidi da je sistem sa stanjem u
> kome je, osuden na nestajanje. Tako proizilazi da se bas oni
> koji negoduju bore za njegovo prezivljavanje dok se oni koji
> status quo brane, ustvaru zalazu za njegovo nestajanje.
Donekle tacno :) Naime, NEGODOVANJE ima razne oblike, i smatram
da "napadi" na moderatore i slicne "akcije" isticanja gresaka
nemaju pozitivan rezultat. Ne primecujem da ovde iko brani
status quo - mozda su oni koji su pomirljiviji vise upoznati sa
nekim unutrasnjim detaljima, manje nervozni, i imaju vise vere u
opstanak sistema ? :)
kritika.634ilazarevic,
-> #624, spantic> Ma problem je nastao kada je max.headrum nastupio u jednoj
> fantazi avanturi kao računarski generisan lik. E to je već
> bilo mnogo.
Vidiš, to sam zaboravio :) Dakle, dopuna pravila je da nema računarski
generisanih likova, samohodnih bljuvača eksera koji govore i sličnih
elementarnih nepogoda.
kritika.635vimm,
-> #609, corto=> Da znas :( Ja zanemarih nasu lepu civilizaciju trudeci se da malo
=> odobrovoljim ljude, ali ne vredi.
Civilizacija nije zapostavljena i sasvim lepo funkcioniše :)
=> Vracam se na svoje radne zadatke ;)
Stekao sam utisak da je tvoj (i još nekih) boravak ovde takođe bio
'radni zadatak' ;)
Vladimir
kritika.636mikis,
-> #483, cnenad+> Zaradi ih.
Bojim se da nisam spreman da ih zarađujem na takav način.
kritika.637mikis,
-> #506, inferno+> čita Računare taj će ih čitati, a ja koji nikad nisam kupio
+> ni jedan broj Računara (niti bilo kog drugog časopisa o
+> kompjuterima) ne verujem da ću ih kupiti zbog opisa nekog
+> programa koga mogu da provalim kad ga dobijem?
Vidi, tebi svaka čast ako možeš da provališ za jedno popodne kako se
povezuje na internet (moram priznati da je meni trebalo mnooogo više), ali ima
i onih koji iz raznoraznr razloga to ne mogu. Slažem se da bi neki FAQ na tu
temu dobro došao, ali smatram i da je vrlo pametna investicija uložiti 20-ak
dinara da se dobije kompletno uputstvo, detaljno sažvakano i ilustrovano. Ako
neko smatra da i to previše...
kritika.638mikis,
-> #543, calex+>║ Usvojeno jednoglasno ! A kad se nakupi dosta materijala i obezbedi
+>║ prostor, moze se razmisljati i o direktorijumu. Ima tu i "elektronskih
+> Ë──────────────
+>
+> Prvo morate i mene da ubedite. ;>
Man'te njega, ja sam bliži (i potkupljiviji ;>> )
kritika.639mikis,
-> #617, nmaletic+> Pohvala za sredjene direktorijume. Nadam se da je ovo samo početak
+> nečeg stvarno dobrog i korisnog na Sezamu.
Zahvaljujem(o), i izvinjavamo se što nije bilo izvinjenja zato što su se
radovi obavljali u toku rada sistema, što je moglo prouzrokovati probleme
nekim korisnicima. Takođe, izvinjavam se što svi novi fajlovi nisu pomenuti i
u konferenciji - u pitanju su objektivni problemi subjektivne prirode, što će,
nadam se, u najskorije vreme biti ispravljeno :)
kritika.640river,
-> #620, mdimitrijevic> > Ja oba sezama smatram za svoje :)
>
> Necemo se svadjati, uzimam oba :)
Normalno dok se dvoje svađaju treći to koristi.
Ajde treći javi se.
kritika.641river,
Ovo je već nemoguće izdržati.
Svakim danom veza se sve teže i teže dobija. Red je da već
jednom pokušate da učinite nešto po tom pitanju.
Znam ja da nisam prvi koji ovo piše ali uradite barem nešto
kada se ovoliko trudimo.
MOLIM VAS
kritika.642dbambi,
-> #577, gerber
=> Pa recimo, kada bi stanovitog korisnika postavili za moderatora,
=> zasigurno bi svaki onaj čiju bi poruku obrisao dobio u mail
=> objašnjenje od tri 1/2 čaršava u kojem bi mu bilo objašnjeno
Koji li je to korisnik, da mi je samo znati :?
Bambi
kritika.643lexus,
-> #634, ilazarevic=> Vidiš, to sam zaboravio :) Dakle, dopuna pravila je da nema
=> računarski generisanih likova, samohodnih bljuvača eksera koji
=> govore i sličnih elementarnih nepogoda.
A zašto se to ne organizuje u konf. Chat?
Jes da bi bilo previše ljudi za ozbiljniju igru, ali bi se izdvojili
oni koji to mogu da učine (tj. da ozbiljno pišu svakakve gluposti ;)
i onda bi se grupa izdvojila sama od sebe :)
Mene sigurno računaj za grupu :)
kritika.644spantic,
-> #606, ilazarevic> Problem je nastupao u usklađivanju vremena slanja poruka. Nismo uspeli da
> se dogovorimo da li treba propisati neko vreme za koje svi treba da napišu
Ma problem je nastao kada je max.headrum nastupio u jednoj
fantazi avanturi kao računarski generisan lik. E to je već
bilo mnogo.
kritika.645ilazarevic,
-> #643, lexus> A zašto se to ne organizuje u konf. Chat?
Zato što hoću da filtriram ljude, da pišu oni koji su zaista zainteresovani.
Ako u početku krenemo da se borimo protiv šuma u sopstvenoj avanturi, teško
da ćemo daleko dogurati.
kritika.646madamov,
-> #457, acrnjin> 2.) problem je u tome, kako to da je vreme koje mi je ostalo za danas
> manje od vremena koje mi je ostalo za seansu!?
Lako se može objasniti situacijom da si Sezam dobio u neko doba pred ponoć, pa
ti je vreme za taj poziv "ulazilo" u novi dan.
> tu jedino softver moze biti kriv.
Možda i ljudi koji ne razmisle pre nego što kritikuju.
kritika.647sasab,
-> #392, acrnjin> Da li je Pro imao probleme sa losim vezama ili ne, sve je to
> sad ad acta, jer su obezbedili 15 novih linija na centrali
> 186-xxx sa kojima svi mi imamo sjajne veze...
Veoma diskutabilno tvrđenje. Do uvođenja tih novih linija, imao sam
solidnu vezu: 9600 u svako doba, relativno često i 12000 i 14400.
Sada na stari broj ne mogu ni da se zakačim ako ne stavim ĐN0, kada
veza pukne posle desetak sekundi, a na 186-xxx izdrži čak i po minut
dva. CL modem, zovem iz Niša.
Ono ispred N0 je Chr(92). YUSCII, šta ćete:)
Bogi
kritika.648dselic,
-> #647, sasab> Sada na stari broj ne mogu ni da se zakačim ako ne stavim ĐN0, kada
> veza pukne posle desetak sekundi, a na 186-xxx izdrži čak i po minut
> dva. CL modem, zovem iz Niša.
Ja sam uspeo da se ukonektujem kad sam forsirao 12000 bps. Dakle,
samo otkucaj ats37=10 pre zvanja Pro-a.
kritika.649corto,
-> #635, vimm> Civilizacija nije zapostavljena i sasvim lepo funkcionise :)
Da li ovo da shvatim kao pohvalu civ.savetu ? :)
> Stekao sam utisak da je tvoj (i jos nekih) boravak ovde takode
> bio 'radni zadatak' ;)
Tumaci kako hoces i kako ti odgovara.
kritika.650dzakic,
-> #457, acrnjin> 2.) problem je u tome, kako to da je vreme koje mi je ostalo za
> danas manje od vremena koje mi je ostalo za seansu!?
U trenutku kada si se ulogovao jedan acrnjin je već bio na vezi.
U takvim situacijama se postojećem prekida veza a ti se uspešno
prijavljuješ na sistem. Usled toga je i razlika u vremenu koje
je preostalo za taj dan, jer je tvoj prethodnik na vezi bio 4
minuta. Iz logova se vidi da ste jedan drugom par puta prekidali
vezu što ukazuje da si nekome dao šifru ili da modem u
prethodnoj seansi nije ukapirao da je veza prekinuta.
kritika.652mileusna,
-> #394, dzakic=> Ukupno za danas je ostalo: 14 min 42 sec.
=> prevazisli ste svaku meru, gospodo..
>>
>> Nemoj drugima davati svoju šifru i sve će biti u redu.
Hm, meni se čini da se ovde mislilo na to, kako je do
kraja seanse ostalo 18 minuta, a još 14 ukupno za rad. Zar
ne bi trebalo onda i da do kraja seanse javlja da je ostalo
14 minuta? Sad, nisam ja poslao poruku, al' eto, nagađam šta
je pisac hteo da kaže. ;)
>> <> Na vezi: 11 min 40 sec. Do kraja: 18 min 20 sec.
>> <> Ukupno za danas je ostalo: 14 min 42 sec.
kritika.653vimm,
-> #649, corto=>> Stekao sam utisak da je tvoj (i jos nekih) boravak ovde takode
=>> bio 'radni zadatak' ;)
=> Tumaci kako hoces i kako ti odgovara.
Ne bih da bude baš kako meni odgovara ;). Ja sam za dogovor, jer
dogovor kuću gradi, a to bi odgovaralo i još nekom :)
kritika.654kostja,
-> #434, veca=> uclanila. Uputstvo sam dobila nakon par meseci i nisam ga ni
=> otvorila, sem na onom mestu gde se pominje moje ime ;) jer sam
Srecnice! Ja sam na svoje uputsvo cekao ko na kcerkicu:)
kritika.655nikola.s,
-> #3107, alec> Pa dajte ljudi, 20din mesecno svarno je dzabe.To sto se tice
> manje pretplate misim da ne treba uvoditi jer svako moze da
> priusti sebi 20din mesecno.
Za mene koji na ovaj sistem gledam kao konferencijski,
povecanje cene od 100 % , bez ikakvih poboljsanja je
vise nego neobjasnjivo.
pozdrav,
Nikola R.S.F.C.
kritika.656cnenad,
-> #557, calex=> osnovu čega bar deo tog zarađenog nije pripao i BIGZ-u? Nije imao baš
To pitanje bih postavio onima koji su vodili pregovore kod secesije (kad bih
znao koji su)
kritika.657cnenad,
-> #569, vlad=> mislim da ih ovako neces(mo) resiti cak i ako su stvarno toliko veliki
Kako ćete ih, i što je još bitnije kada rešiti ?
=> komunikacioni program samo zbog telnet-a. Tesko mi je da se odreknem TM-a,
Onda zaboravi na telnet.
kritika.658cnenad,
-> #589, kostja=> "makemail" sam prihvatio i podrzao da se i ovde pojavi, ali poredjenje
=> radi poredjenja su glupa.
Naravno, samo što neki ne mogu nikako da shvate da se više ništa sa PRO-om
ne može porediti a kamoli ga dostići.
kritika.659cnenad,
-> #636, mikis=> Bojim se da nisam spreman da ih zarađujem na takav način.
Ali si naravno spreman da ih primiš na poklon ili kao pomoć ? E vidiš, kad
počneš da radiš na "takav način" koji spominješ i na koji trenutno nisi
spreman postoji velika šansa da i dobiješ koju paricu. ;>
kritika.660cnenad,
-> #583, veca=> Moliću lepo, gde sam ja ovo, pa još zdušno, branila?
U prethodnoj poruci na koju si od mene dobila reply.
kritika.661cnenad,
-> #541, djcorto=> Zato sto su ovde izgubljene, kako i zasto ne znam, koliko se
=> secam bese to u vreme raznih prevrata i pretumbacije i
Prvo odluči jesu li ili nisu izgubljene pošto si u drugoj poruci naveo kako
su ipak sve tu samo, ali avaj nema samo nekih, preciznije SEZAM.
kritika.662cnenad,
-> #580, veca=> novih, izgleda da su nešto žešće poremetili (vidiš da promene ili
=> barem pokušaji promene na bolje nisu boljka samo NET-a :) ).
Problem je što ovde nema čak ni pokušaja promene na bolje.
=> A evo da te malo podsetim i kako je bilo, letimičam pogled po
=> staroj bazi :)
Nema potrebe, poznato je zašto sistem nije održavan i polako ali sigurno
je došlo do rasula.
No kad već kopaš i to veoma uspešno :) evo i za tebe nešto shodno napred
navedenom:
===============================
2.172 SEZAM.9:pitanja
bojt, 07.12.95. 10:17, 689 chr
Odgovor na 2.170, shootman, 07.12.Čet 08:30
---------------------------------------------------------
Ne bih komentarisao ostatak poruke (u kojoj, pored detektivskog
pristupa, ima i elemenata vidovitosti), ali me je posebno
iziritiralo sledeće:
>> Poenta poruke je da ovaj SEZAM stagnira i da se nikakav napredak
>> ne može učiniti jer BIGZ vrši opstrukciju svih pokušaja da se
>> ovaj sistem osavremeni.
>> Da li je baš tako ?
Nesporna je činjenica da još od proleća BIGZ, koji uzima pare od
pretplate, nije uplatio ni _kinte_ ni moderatorima ni, što je
posebno važno , *suvlasnicima* SEZAM-a. I tu je kraj priče.
Možemo mi da budemo prijatelji i sa zz-om, dejanr-om i gremlinom,
ali to ne znači da zbog toga treba da zatvaramo oči pred potpuno
očiglednim stvarima.
----------------------------------------------- 2.172 ---
Nova Uprava i ljudi su tu i vode ovaj sistem. Porediti staru i novu ekipu je
besmisleno. Sadašnja ekipa ima odrešene ruke i pare da vodi sistem dalje,
samo mi nije jasno zašto to ne čini odnosno čini na vidljivo neodgovarajući
i nezadovoljavajući način, uz do sada veoma prevelik broj obećanja koja su
data a nisu ostvarena.
Avaj i nažalost od pre četiri meseca je počeo kružiti trač na osnovu
informacija izvora bliskog upravi (da, ima svugde doušnika)
NAPOMINJEMcrticaKURZIV "TRAČ" da će ovaj sistem raditi još pola godine. Na
osnovu svega što se događa i ostatka od dva meseca imam gadan osećaj da će
tako i biti. A ne bih voleo niti želim.
kritika.663cnenad,
-> #575, dr.grba=> Nažalost, vreme mi ne dozvoljava da surfujem po starim porukama i
=> vadim primere, kao što ima ljudi koji to vole da rade. U slučaju da
Pažljivo pročitaj ceo tvoj citat u odgovoru na moju poruku i dok ne uradiš
ono što treba da uradiš ne šalji više ovakve poruke. Upotrebi prosto:
co re cnenad /a > Pored ovoga ne zaboravi da se ovde radi o razgovoru u
pisanoj formi koji po svojoj definiciji ne trpi podsećanja, prisećanja,
utiske i tome slične `argumente'. Rekla-kazala ne prolazi.
Najveći broj ljudi koji "vade primere" tim činom pokazuju da cene i
sagovornika i širi 'auditorijum' koji 'iz prikrajka' prati razgovor dok ti
ovim pokazuješ da ceniš samo sebe i svoje sećanje. Ne sećam se da si skoro
ugradio FLASH memorije pa da ti se prizna. Bezvredno.
=> U slučaju da poželiš da ovu poruku iskoristiš za dalju konfrontaciju,
=> najavljujem ti da si jači i bolji i svakakav jošte i pride, ali da
=> nažalost ne mogu da se dalje borim.
Zahvaljujem na komplimentima, pre svega, ali moram konstatovati da TI ustvari
priznaješ da nisi koristio argumente već 'nešto što TI smatraš argumentima'
i samim tim moje argumentovane odgovore ovog puta unapred diskvalifikuješ.
Hvala Dragane, puno hvala, samo nemoj više, molim te.
=> Za mnoge druge mi je manje-više svejedno, ali mi je žao što si ti
=> postao toliko drčan i glasan. Spasi bože moju grešnu dušu, na trenutak
=> sam imao napad paranoje i pomislio sam da te neko plaća da tako radiš,
=> kao što sam svojevremeno pomislio da neko potplaćuje diverzije u
Ovo je ništa drugo do 'pismeno' podmetanje. Da ti je stvarno stalo, potrudio
bi se i preneo citate. No pošto si već pokazao da ne ceniš sagovornika
nije ti dosta. Iz samo tebi znanih razloga svoju ružnu sliku koju imaš o
meni smeštaš u 'oblandu duhovitosti' kako bi ostale korisnike zavarao a moj
pravi i odmereni odgovor unapred prikazao kao "vađenje".
> Ali ne, pobogu, ko bi to radio? To bi bilo prosto nemoguće.
Žao mi je što si se vidljivo, drastično promenio i postao tih i poslušan :(,
što ne liči na tebe ali si ostao elegantno napadan :) Siguran sam, bez
napada paranoje, ne sumnjaj u to, da te debelo $ plaćaju da radiš ovo što
radiš, ovde gore, u ovoj šugavoj konf., umesto da lepo caruješ u najboljoj
konf. svih vremena kao što si to do sada radio. Da šalješ i dalje sjajne
priloge u čemu te do sada niko ovde nije prevazišao a nadam se i da neće,
osim ako nastaviš da gubiš vreme, ne smanjiš svoju paranoju i nastaviš
da slušaš šefa.
U pravu si da me neko plaća, svakog 1-og do 3-eg u mesecu u firmi
isplaćujemo zarade, samo što ta plata nema nikakve veze sa onim o čemu
ti pričaš.
kritika.664veca,
-> #654, kostja>> Srecnice! Ja sam na svoje uputsvo cekao ko na kcerkicu:)
I šta je pre stiglo? :)
kritika.665veca,
-> #626, mmtosic>> A sezamovci? Zaboravljaš da ima onih koji preferiraju sezamovce? :(
Ne zaboravljam, tu sam ;) nego reč je bilo o muškoj personi
koliko mi se čini :)
kritika.666veca,
-> #608, corto>> Veco, da li to znaci da ti IMAS stare konferencije ?! :)
Ne sve, naravno. To je ostalo u bazi (i mnogo više od toga, ima
negde između 22 i 25 mega) zbog moje neaktivnosti u čitanju
poruka, a onda promenih disk i sadržaj starog diska upisah pod
DIR-om old, te zaboravih na isti :)
kritika.667veca,
-> #627, mmtosic>> Čekaj, ima nešto trulo u ovoj tvojoj rečenici. :) Kako to - problem
>> je žu sistemu' i žnedostatku' para, a ne u vlasnicima? Pa, valjda,
Mislim da sam lepo objasnila, ako nisi razumeo žao mi je,
trenutno nisam u prilici da ponovo elaboriram situaciju :)
>> korisnik usluga sistema, zašto ti smeta što neki drugi korisnici
>> usluga traže od vlasnika da dovede u funkciju one usluge koje im je
>> prodao.
Smeta? Gde si ti video da mi smeta?! Samo sam navela primer kako
je i ranije bilo istih ili sličnih problema, kako bih malo stala
u odbranu ovih mladih ljudi koji pokušavaju da vode ovaj sistem.
>> Trebalo bi da ponudiš svoje mišljenje o tome gde je problem. :) Do
>> sada samo pričaš drugima gde nije. A većinu interesuje gde jeste.
>> Dakle, oni su odavde otišli jer bez para nisu mogli da održavaju
>> usluge sisteme, a vlasnik im nije davao para. Činjenica da je
Eto, sam si odgovorio, a mene si 'optužio' kako je nešto trulo u
mojoj rečenici. Dakle, i ovi koji su ostali nemaju dovoljno
novaca ... i tako vrtimo se u krug.
>> kupci nekih usluga. Imamo problema u korišćenju tih usluga, a i sa
>> kvalitetom robe koju smo kupili. Žalimo se pre svega žprodavcima' i
Ja imam problema sa pro-om ali se ne žalim. Kad ubodem vezu ok.
kad ne, šta da se radi, čitam knjige :) to mi barem nije
promašena investicija. Ne kažem da je pretplata na oba sezama
promašena investicija, samo stvari tehničke prirode ne uzimam
previše k srcu. Jedino loši međuljudski odnosi mogu da me
rastuže, mašina za sada ne, kažem za sada, a nadam se da neće u
skorije vreme ona biti moj gospodar :)
>> njegovo preživljavanje dok se oni koji status quo brane, ustvaru
>> zalažu za njegovo nestajanje.
Ako misliš da se borim za status quo, grešiš, naprosto sam
toleratnija i ne gubim živce zbog ovakvih stvari, ima i gorih,
veruj mi, a i tada pokušavam da budem smirena.
kritika.668veca,
-> #630, mmtosic>> Nemoj. :) Dok budemo galamili, znači ima nade. Kad zaćutimo biće to
Ok. samo onda da budemo malo tolerantniji, tj. konstruktivniji.
kritika.669veca,
-> #647, sasab>>> Da li je Pro imao probleme sa losim vezama ili ne, sve je to
>>> sad ad acta, jer su obezbedili 15 novih linija na centrali
>> Veoma diskutabilno tvrđenje. Do uvođenja tih novih linija, imao sam
>> solidnu vezu: 9600 u svako doba, relativno često i 12000 i 14400.
Takođe, a zovem iz bgd-a, ustvari, nekoliko puta dobijem vezu i
šumi u beskonačnost, tj. ne mogu modemi da se dogovore, pa tek
onda iz petog, šestog, sedmog... :) pokušaja uspem da se
ulogujem, a tada mi je veza kao da sam se ulogovala na 300,
umesto na 12000 ili 144000.
kritika.670lexus,
-> #658, cnenad=> Naravno, samo što neki ne mogu nikako da shvate da se više ništa sa
=> PRO-om ne može porediti a kamoli ga dostići.
Kakve veze uopšte ima PRO sa NET-om?
Treba gledati da se ovaj sistem stabilizuje, pa onda i poboljša,
a ne gledati šta ima na PRO-u.
Uzgred, na tvoju poruku odgovaram slučajno, budući da su mi više
svi dokurčili sa PRO poredjenjima...
kritika.671lexus,
-> #663, cnenad=> U pravu si da me neko plaća, svakog 1-og do 3-eg u mesecu u firmi
=> isplaćujemo zarade, samo što ta plata nema nikakve veze sa onim o
=> čemu ti pričaš.
E nemoj tako, zar nismo baš nas dvojica juče, od jedne firme dobili
svako po P166 sa 256MB RAM-a, SCSI magistralom i 2 godine pristupa
internetu...
kritika.672calex,
-> #656, cnenad║ To pitanje bih postavio onima koji su vodili pregovore kod secesije (kad
║ bih znao koji su)
Ë──────────────
Na to sam potpuno zaboravio. :( Kako mi samo nije palo na pamet da
su na tim pregovorima Sezam, BIGZ i klub programera bili vrlo važan
detalj.
Ako već nemaš normalan odgovor, ugledaj se na ostale pa ostavi
exec da prenoći.
kritika.673calex,
-> #659, cnenad║ Ali si naravno spreman da ih primiš na poklon ili kao pomoć ? E vidiš,
║ kad počneš da radiš na "takav način" koji spominješ i na koji trenutno
Ë──────────────
Ako neko odluči da meni pokloni novce, pretpostavljam da se slaže
sa onim što radim, da mu dogovara moj način rada pa onda ni ja ne bih
odbio tako nešto. Da li si ti spreman da radiš na neki "takav način"
ako ti isti ne odgovara ali donosi pare?
kritika.674calex,
-> #658, cnenad║ Naravno, samo što neki ne mogu nikako da shvate da se više ništa sa
║ PRO-om ne može porediti a kamoli ga dostići.
Ë──────────────
Naravno, sve se može dokazati, samo ako znaš za koga i protiv koga
dokazuješ. Meni i dalje nije jasan motiv nekih koji to pokušavaju. Da
li su u pitanju neki lični razlozi ili nešto drugo? Ovde se iskopavaju
svi mogući problemi, kopa se po starim porukama da bi se dokazalo da
nema svrhe ukazivati na iste. Da li je rešenje da za svaki prijavljen
problem ovde zak odgovori da je zapisan i da će biti rešen u prvoj
narednoj reviziji softvera? Ili svakom ipak poslati mail zahvalnosti
što je to primetio i napisati mu kog datuma će to biti rešeno?
Ako se radi o profesionalnoj deformaciji primećivanja problema i
propusta, kako to da sličnih poruka nema i na pomenutom PRO-u? Kao što
sam već napisao, neću da nabrajam šta tamo ne radi kako bi trebalo. Ako
nešto primetim, napišem mail onome kome treba pa ako reši, ok, ako ne,
pokušam da sam nađem način. U svakom slučaju, ako neko hoće da zna,
može da nađe i tamo veliki broj primedbi i problema za koje je obećano
da će da budu ispravljeni a nisu ili na koje uopšte nije odgovoreno.
Ipak, ovdašnji kritičari tamo nikad nisu pregledavali baze poruka i
kopali za nerešenim problemima. Čak ni onda kad su oni bili ti koji
su nešto kritikovali a nije im odgovoreno.
kritika.675ljubisha,
-> #674, calex> nema svrhe ukazivati na iste. Da li je rešenje da za svaki prijavljen
> problem ovde zak odgovori da je zapisan i da će biti rešen u prvoj
Da ne preterujemo, dovoljno je da se oglasi povodom padanja sistema
i ukidanja naloga korisnicima. Nisam za pominjanje PROa ali tamo makar
dobijem izvinjenje.
> Ako se radi o profesionalnoj deformaciji primećivanja problema i
> propusta, kako to da sličnih poruka nema i na pomenutom PRO-u? Kao što
> Ipak, ovdašnji kritičari tamo nikad nisu pregledavali baze poruka i
> kopali za nerešenim problemima. Čak ni onda kad su oni bili ti koji
> su nešto kritikovali a nije im odgovoreno.
Kao jedan od prepoznatih mogu da ti kažem da sam se par puta dopisi-
vao sa dejanr-om u vezi određenih problema i uvek sam dobio korektan odgo-
vor. Uvek. Obaška što tamo za svaki problem dobijemo kratko obaveštenje o
čemu se radilo i dali je otklonjeno ili će biti.
Ovde se svašta dešavalo, neke probleme sam rešio sa Zakom preko mail-a
i čak sam se u konfrerenciji javno izvinuo što sam ih proganjao za komandu
koju nisam dobro koristio. Mislim da sam postupio korektno i mislim da bi
i oni mogli ponekad tako da nastupe. Još uvek nemam pojmam zašto sam ono
veče bio na par sati izbačen sa sistema (ustvari, znam, jer sam page-vao
Zaka).
Nemam zamerke na softver, ni na uputstvo (odavno sam ovde pa me to ne
pogađa ali nije u redu što ga nema), pogotovo na uvođenje QWK-a (svaka ča-
st) ali imam na nepouzdanost sistema i nsepremnost uprave da daje obave-
štenja o problemima. Zato opet pitam; da li to možda nešto boli?
kritika.676mdimitrijevic,
-> #669, veca> ulogujem, a tada mi je veza kao da sam se ulogovala na 300,
> umesto na 12000 ili 144000.
144000 ? :) Nego, jesi li pokusala da se raspitas o tvom modemu? Mozda
bi pomogla neka podesavanja, a mozes i da se raspitas da li neko sa tvoje
centrale ima dobru vezu, pad da vidis sta je u pitanju.
kritika.677cnenad,
-> #674, calex=> problem ovde zak odgovori da je zapisan i da će biti rešen u prvoj
=> narednoj reviziji softvera? Ili svakom ipak poslati mail zahvalnosti
Naravno da to nije rešenje.
=> Ako se radi o profesionalnoj deformaciji primećivanja problema i
=> propusta, kako to da sličnih poruka nema i na pomenutom PRO-u? Kao što
=> sam već napisao, neću da nabrajam šta tamo ne radi kako bi trebalo. Ako
I ne trebaš jer ne raspravljamo o PRO-u nego o NET-u. To što neki i dalje
umišljaju da je sve po starom, to je već njihov problem.
=> nešto primetim, napišem mail onome kome treba pa ako reši, ok, ako ne,
Tako se i ovde radi.
=> Ipak, ovdašnji kritičari tamo nikad nisu pregledavali baze poruka i
Ovdašnji kritičari najverovatnije postoje jer dosta toga nije bilo a i dalje
nije kako treba. U protekla dva meseca je napisano previše poruka i nema
potrebe da se ponavljamo.
Najsvežiji primer je da radi samo 10 nodova.
Ostalo nije potrebno navoditi.
Misliš li da sve ovo ne zaslužuje kritiku ?
kritika.678cnenad,
-> #644, spantic=> >> Srecnice! Ja sam na svoje uputsvo cekao ko na kcerkicu:)
=> I šta je pre stiglo? :)
Druga kćerka ;) ?
kritika.679budim,
-> #508, mmisic(:) Čudno da se dešava samo određenim userima ;)
(:) Meni se desilo svega jednom i to pre više meseci.
Zavera snajka...
Ja sam pre neki dan prijavljivao mog ortaka na Sezam... Onako, seli zajedno,
sve podesili kad ono... I kaže ortak: Jel' se ovo često dešava? Ništa mu
nisam rekao... Objasnio sam mu da je to do pošte i tako to... Svaki korisnik
koji se pretplati želi ovde komforan rad, a šta mu ovaj sistem pruža?
Pucanje veze, ansija, zbrljane padove, tuđe poruke u mailu... Dosta više!
Ničije strpljenje nije večno!
Neću sada da napišem onaj evergrin :) "vozdra raja", ali verujte da se dosta
korisnika verovatno lomi oko toga...
poz,
budimir
kritika.680budim,
-> #668, veca(:) Ok. samo onda da budemo malo tolerantniji, tj. konstruktivniji.
Pretpostavljam da je po tebi konstruktivna "kritika" na koju sam danas
replicirao u drugoj temi ove konferencije?... :>
poz,
budimir
p.s. Kako izgleda TO (t.j. tol. i konstr.)?
kritika.681budim,
-> #494, corto(:) cini da su pare dobili "na lepe oci" :)
Niko pare ne dobija na lepe oči! U suprotnom bi ih ja odavno imao... :)
poz,
budimir
kritika.682sale.car,
-> #676, mdimitrijevic Md> 144000 ? :) Nego, jesi li pokusala da se raspitas o tvom
Md> modemu? Mozda bi pomogla neka podesavanja, a mozes i da se raspitas da
Md> li neko sa tvoje centrale ima dobru vezu, pad da vidis sta je u pitanju.
Ovde fali gomila smileova !!!
:)))))))))))))))))))
AAA :)
... Pozdrav, Sale.Car
kritika.683sale.car,
-> #678, cnenad => >> Srecnice! Ja sam na svoje uputsvo cekao ko na kcerkicu:)
=> I sta je pre stiglo? :)
Cn> Druga kcerka ;) ?
I sin ;)
... Pozdrav, Sale.Car
kritika.684lexus,
-> #683, sale.car=> => >> Srecnice! Ja sam na svoje uputsvo cekao ko na kcerkicu:)
=> => I sta je pre stiglo? :)
=> Cn> Druga kcerka ;) ?
=>
=> I sin ;)
A o unučićima da ne govorimo... Samo, uputstva još nema... :)
A bilo bi izuzetno korisno.
Uzgred, kako pretražiti sve poruke jednog korisnika u celoj
konferenciji. Sa npr. find /a lexus se dobija 'ne postoji tema
lexus' i slično...
I još nešto... Treba mi fajl r113w95y.zip. Spantic ga je negde
kačio, ali ne mogu da se setim gde, sve sam pretražio, ali ga ne
mogu naći... I koji je svič za find samo kroz poruke sa fajlovima?
kritika.686inferno,
-> #576, dr.grbaŮ│ ˙ Možda je tako, a možda čovek ponekad dobronamerno skreće pažnju na
Ů│ ˙ detaljniji opis u Računarima od onog za koji bi imao vremena da ga
Ů│ ˙ sam ispiše.
Ali kad se radi o problemima za čuje je rešenje potrebna
neka sitnica od par koraka i podešavanja.. zašto da ne?
kritika.687inferno,
-> #637, mikisŮ│ ˙ Vidi, tebi svaka čast ako možeš da provališ za jedno popodne kako se
Ů│ ˙ povezuje na internet (moram priznati da je meni trebalo mnooogo više),
Ů│ ˙ ali ima i onih koji iz raznoraznr razloga to ne mogu. Slažem se da bi
Ů│ ˙ neki FAQ na tu temu dobro došao, ali smatram i da je vrlo pametna
Ů│ ˙ investicija uložiti 20-ak dinara da se dobije kompletno uputstvo,
Ů│ ˙ detaljno sažvakano i ilustrovano. Ako neko smatra da i to previše...
Hvala na čestitakama. Moram malo da se hvalim ;), ali ceo
problem oko kačenja na Internet rešio sam u 10-ominutnom
razgovoru sa prijateljem koga ovde svi znate kao supers
(pozdrav, dotičnom) koji mi je rekao imena 2 programa koji
su mi potrebni za kačenje i parametre za "trubu" :). Sve
ostalo sam sam provalio. Dakle, kad neko pita da mu se reši
problemčić čije bi objašnjenje trajalo 5-6 redova poruke,
mislim da je to ok.
Naravno druga priča je kad neko traži _uputstvo_, za nešto
objašnjenja, korak po korak koja bi oduzela previše nečijeg
vremena. Tada sam u potpunosti za varijantu "kupi
Računare".
kritika.688basrak,
-> #661, cnenad> Prvo odluči jesu li ili nisu izgubljene pošto si u drugoj
> poruci naveo kako su ipak sve tu samo, ali avaj nema samo
> nekih, preciznije SEZAM.
Po informacijama koje sam dobio pre nekih mesec dana, Sezam konferencije
postoje dok se onih preostalih 10-tak (ima ih nabrojano u nekoj mojoj poruci u
ovoj konf) sumnja da su izgubljene u januarskim događanjima. Postoji šansa da
je nešto od njih sačuvano na starom serverovom disku, ali tada (pre mesec dana)
još nisu stigli da ga pregledaju...
kritika.689basrak,
-> #670, lexus> Uzgred, na tvoju poruku odgovaram slučajno, budući da su mi
> više svi dokurčili sa PRO poredjenjima...
A sa čim ćeš da porediš ako ne sa direktnom konkurencijom?
kritika.690obren,
-> #684, lexus> Uzgred, kako pretražiti sve poruke jednog korisnika u celoj
> konferenciji. Sa npr. find /a lexus se dobija 'ne postoji tema
> lexus' i slično...
conf find * username /a // * znači sve teme, može i konkretno ime teme
> I koji je svič za find samo kroz poruke sa fajlovima?
conf find ime_teme /a /t
Dakle, za FIND važe isti svičevi kao i za READ komandu...
kritika.691lexus,
-> #689, basrak=> A sa čim ćeš da porediš ako ne sa direktnom konkurencijom?
Nećeš ga uopšte porediti, sve dok se ne stabilizuje. Tek kada
sistem postane potpuno stabilan, treba ga nadogradjivati, a
pritom ga porediti sa konkurencijom i poboljšavati delove u
kojima je konkurencija bolja.
Uzgred, već nedelju dana nisam dobio ^C, ali zato pet nodova
ne radi...
kritika.692djcorto,
-> #684, lexus> konferenciji. Sa npr. find /a lexus se dobija 'ne postoji tema
> lexus' i slicno...
find * lexus /a
> mogu naci... I koji je svic za find samo kroz poruke sa
> fajlovima?
/t
Mozda nema uputstva, ali ima help ... gde ovo pise :)
kritika.694kostja,
-> #627, mmtosic=> nevolja koje telefonski pretplatnici imaju. Moj telefon se vec 4
=> meseca odazina na pozive upucene u Kelebiju (024)789-***. :) Evo
Ha, moj telefon (kad ga uhvati kompleks vise vrednosti) glumi
10 brojeva u Vranju! I to ekskluzivno brojeve 017/22- ... da li
da kazem da mi se telefon zove 172-xxx ?
kritika.695dragosh,
Dok ovo editujem, Sezam se ubija od zvonjenja u prazno !!!
Pa dobro ljudi, dokad ?
Dokad će Sezam biti pun bugova ?
kritika.696sale.car,
-> #684, lexus Le> A o unucicima da ne govorimo... Samo, uputstva jos nema... :)
Evo ja uskoro zavrsavam Faq o komandama... Bize za dan-dva
samo treba Zak da pregleda...
... Pozdrav, Sale.Car
kritika.697vlad,
-> #662, cnenad> besmisleno. Sadašnja ekipa ima odrešene ruke i pare da vodi sistem
Na osnovu cega ovo tako samouvereno? Kamo srece...
kritika.698johnnya,
-> #697, vlad >>> besmisleno. Sadašnja ekipa ima odrešene ruke i pare da vodi sistem
>>
>> Na osnovu cega ovo tako samouvereno? Kamo srece...
A Valex nešto reče po početku rada SezamNet-a ili ne ?
"Naša sudbina, je u našim rukama" ili tako nešto...
kritika.699cnenad,
-> #691, lexus=> Uzgred, već nedelju dana nisam dobio ^C, ali zato pet nodova
=> ne radi...
Malopre radilo 14 :)
kritika.700cnenad,
-> #692, djcorto=> Mozda nema uputstva, ali ima help ... gde ovo pise :)
I korisnika spremnih da pomognu ali nema knjige.
kritika.702cnenad,
-> #697, vlad=> Na osnovu cega ovo tako samouvereno? Kamo srece...
Vidi pod: reply na 698
kritika.704cnenad,
-> #698, johnnya=> A Valex nešto reče po početku rada SezamNet-a ili ne ?
=> "Naša sudbina, je u našim rukama" ili tako nešto...
Misliš li na ovo ? (nepotrebno isečeno)
-------------
32.59 SEZAMNET:razno, valex, 20.01.96. 09:43, 1053 chr
Kao što i sam pretpostavljaš, pare se ne nalaze. Tačno je da
je sistem Sezam bio u finansijskim problemima, tj. da je slabo
izdvajano za hardversku podršku, ali govorimo o sistemu čiji su
vlasnici bile dve konkurentske kuće. U situaciji kakva je sada,
pod vlasništvom samo matičnih časopisa, logično je da oba Sezama
(Pro i NET) prosperiraju.
-------------
Trenutni zaključak: SEZAM NET stagnira :(
kritika.705djcorto,
-> #700, cnenad> I korisnika spremnih da pomognu ali nema knjige.
Ti se jos nisi dogovorio da uradis onaj FAQ ? :)
kritika.706mmtosic,
-> #679, budim> Neću sada da napišem onaj evergrin :) "vozdra raja", ali verujte
> da se dosta korisnika verovatno lomi oko toga...
Često se ovde spominje ta poruka "vozdra raja", pa daj brate, okačite
je jednom da i mi drugi saznamo o čemu se tu radi. :)
kritika.707evlad,
-> #671, lexus=- E nemoj tako, zar nismo baš nas dvojica juče, od jedne firme dobili
=- svako po P166 sa 256MB RAM-a, SCSI magistralom i 2 godine pristupa
=- internetu...
ih, a mobtel ;)
i to je parče hardwareTA za upgrade sistema, ili trka, tj laki kas za
konJkurencijom ...
kritika.709lexus,
-> #706, mmtosic=> Često se ovde spominje ta poruka "vozdra raja", pa daj brate,
=> okačite je jednom da i mi drugi saznamo o čemu se tu radi. :)
Verovatno ćeš je pronaći komandom find :)
find * mdave /a
Traži: vozdra raja
Ako nije obrisano...
kritika.710basrak,
-> #691, lexus> Nećeš ga uopšte porediti, sve dok se ne stabilizuje. Tek kada
> sistem postane potpuno stabilan, treba ga nadogradjivati, a
> pritom ga porediti sa konkurencijom i poboljšavati delove u
> kojima je konkurencija bolja.
Čardak ni na nebu ni na zemlji? Ne budimo smešni... Jel' sistem radi? Radi.
Jel' uzima pare za to? Uzima. Pa onda je sasvim normalno postaviti pitanje kako
radi i pri tome ga porediti sa svim živim i neživim koji rade na sličnom
principu i nude slične usluge.
kritika.711kostja,
-> #676, mdimitrijevic=> 144000 ? :) Nego, jesi li pokusala da se raspitas o tvom modemu? Mozda
=> bi pomogla neka podesavanja, a mozes i da se raspitas da li neko sa tvoje
=> centrale ima dobru vezu, pad da vidis sta je u pitanju.
Ako se ne varam ova lanac diskusije pokrenuo sam je kada sam rekao
da nove 186-333 linije ne znace da ce svi imati dobru vezu sa Pro
jel sam u 3 nocu tek iz 7 pokusaja uspeo da ostvarim 14.4 sa V42.
Dakle, sigurno nije u pitanju Vecin modem.
kritika.712dzakic,
-> #657, cnenad> => komunikacioni program samo zbog telnet-a. Tesko mi je da se odreknem TM-a,
>
> Onda zaboravi na telnet.
Može i iz telemejta da se telnetuje.
kritika.713evlad,
-> #706, mmtosic=- Često se ovde spominje ta poruka "vozdra raja", pa daj brate, okačite
=- je jednom da i mi drugi saznamo o čemu se tu radi. :)
okačiJo mdave ;) onomad ...
dakle za one s slabim pamćenjem:
co jo sezamnet
co re 32.202
(ako poruka ne postoji,u mom sor-u je ;), ko želi da je pročita -> mail)
kritika.714jevta,
-> #712, dzakic> Može i iz telemejta da se telnetuje.
Ako ti nije teško pojasni u uputi ;)
kritika.715dr.grba,
-> #663, cnenad>> Pažljivo pročitaj ceo tvoj citat u odgovoru na moju poruku i dok ne uradiš
>> ono što treba da uradiš ne šalji više ovakve poruke. Upotrebi prosto:
>> co re cnenad /a > Pored ovoga ne zaboravi da se ovde radi o razgovoru u
>> pisanoj formi koji po svojoj definiciji ne trpi podsećanja, prisećanja,
>> utiske i tome slične `argumente'. Rekla-kazala ne prolazi.
Evo sveže, u 9.662:
>> besmisleno. Sadašnja ekipa ima odrešene ruke i pare da vodi sistem dalje,
>> samo mi nije jasno zašto to ne čini odnosno čini na vidljivo
>> neodgovarajući i nezadovoljavajući način, uz do sada veoma prevelik broj
>> obećanja koja su data a nisu ostvarena.
Dakle, sadašnja ekipa ima odrešene ruke i pare da vodi sistem
dalje. Da poznaješ prilike, znao bi da nije baš tako kako tvrdiš.
Zato, da se ostavimo prazne priče, a?
Da ne pričamo da su i tračevi dovoljan argument za tvoje tvrdnje.
Ovo govori o ozbiljnosti tvog pristupa kritici koju ulažeš.
Prebacivanjem teme na mene, moju poslušnost i potkupljivost, nećeš
postići pojačanje argumenata kakvo bi želeo. Ako bude potrebno da
pričamo o meni, činićemo to na drugom mestu. Najzad, ja nisam pričao
o tebi, već o tvom postupku. Dozvoli da primetim bitnu razliku između
te dve postavke.
Nema potrebe da raspravljamo dalje. Izvodiš zaključke kakvima si
sklon i argumentuješ ih paušalnim ocenama. Kula od karata, Nenade.
Nemoj više da se blamiraš, ovo je dovoljno.
kritika.716dzakic,
-> #714, jevta> > Može i iz telemejta da se telnetuje.
>
> Ako ti nije teško pojasni u uputi ;)
Postoji drajver za OS/2 koji se umeće između TCP/IP i DOS programa tako
što DOSu i uopšte celom sistemu predstavi jedan virtuelni port kao modem.
Tako komunikacioni program koji radi pod dosom preko fosila (recimo
telemate), podesimo da radi sa virtuelnim modemom (recimo COM4) i izdamo
mu komandu ATD sezam.co.yu, virtuelni modem vraća telemejtu CONNECT.. i
dalje je sve isto kao da se zove pravim modemom. Naravno, da bi sve to
radilo treba prethodno da postoji TCP/IP veza. Program se zove VMODEM i
dolazi u okviru SIO paketa koji stoji u direktorijumu \OS2, od autora
Raymonda Gwina, inače autora poznatog X00 fosila za dos. Čujem da od
skoro postoji nešto slično i za windowse, ali ne znam gde se može naći.
kritika.717lexus,
-> #710, basrak=> Jel' sistem radi? Radi.
Trudi se, jadan ;)
Kako je radio u prethodnih mesec dana, sad radi savršeno
(kuc, kuc) U trenutnoj situaciji odobravam poredjenja
sa PRO-om ;)
I još nešto:
Hoće li neko demantovati ili potvrditi glasine o 60 linija?
kritika.718vimm,
-> #706, mmtosic=> Često se ovde spominje ta poruka "vozdra raja", pa daj brate, okačite
=> je jednom da i mi drugi saznamo o čemu se tu radi. :)
Čekao sam da neko od mlađih okači ovu poruku, ali oni bi samo da dele
savete ;). Dakle, evo za mmtosic-a i ostale zainteresovane, legendarne
wizard-ove oproštajne poruke posle koje je 'napustio' SezamNet i postao
Administrator na tom istom sistemu:
================================
Sezam/obavestenja:24
Date: Tue, 26 Dec 95 03:18:18 MET 58 line(s)
From: wizard
Subject: vozdra raja...
--------------------------------
Nadam se da ću uspeti da pošaljem ovu poruku.
Već nedelju dana ovaj sistem mi prijavljuje da imam nekakvih 5
novih poruka. Na pokušaj da ih pročitam nakon 5 minuta počinje da
mi ispisuje sve moje stare privatne poruke negde od oktobra. Kako
ne postoji mogućnost da se izvrši čitanje ili listanje poruka od
određenog datuma pokušao sam da izlistam poruke sa većim rednim
brojem od 15000 (slobodna procena). Nakon 5 ili 10 minuta
mirovanja sistem bi se blokirao i izbacivao me sa veze. Smatram
da je moje dalje korišćenje mail-a na ovom sitemu onemogućeno i
zaista nemam nameru da se više oko toga trudim. Ako neko ne može
ovakve probleme da reši za jedan dan neće moći ni za 5. A ako ih
ne reši ni nakon 10 dana, ne preostaje ništa drugo nego da se
posumnja u njegovu sposobnost.
Na ovaj način obaveštavam sve moje prijatelje da mi više ne šalju
poštu na ovaj sistem. Poštu mi možete slati na user 'wizard' na
SezamPro-u ili na adresu 'wizard@osmeh.fon.bg.ac.yu'.
Zbog problema sličnih gore navedenim bio sam u nemogućnosti da
učestvujem u radu konferencija i između ostalog da odgovorim na
Stanimirovo pominjanje mog imena u vezi BBS-a koji sam vodio i
Zakovog softera. Želim samo da kažem da dezinformacije koje neko
uporno širi i za koje sam čuo sa više strana nisu tačne i da taj
softver radi u mreži i na više nodova bez problema, na isti način
na koji je radio i stari Sezamov softver. Iskreno rečeno i ja sam
očekivao da će taj softver biti odabran (ili bar razmotren) kao
zamena za prethodni iz više razloga, a pre svega zato što sledi
koncepciju na koju su ljudi ovde navikli (iste ili slične
komande) uz bitna unapređenja (ekranski editor npr.) koja i
dan-danas nema ni jedan od ova dva nova sezama i jer je primeren
hardveru kojim ovaj sistem raspolaže (programu npr. treba 150K
osnovne memorije za rad).
Spantic mi je pre nekih nedelju dana rekao da se Dragišin i Zakov
softver ne mogu porediti. Tada nisam razumeo zašto tako misli,
ali sada mi je već malo jasnije. Odluka o izboru softvera pod
kojim će raditi BBS je svakako stvar vlasnika BBS-a, ali uveren
sam da je "uprava" mogla da nađe zajednički jezik sa Zakom da
njegov program ovde završava posao neko vreme i da mi koji smo
platili pretplatu možemo normalno da radimo dok gospoda iz
"support team-a" ne smognu snage i pameti da osposobe izabrani
softver da radi sa izabranim hardverom. Mogli ste da zamolite i
Vlad-a da svoj mailing sistem razvijen u TM skript jeziku stavi
na raspolaganje neko vreme dok stvari ne profunkcionišu kako
treba.
Na kraju, molim "upravu" i/ili "support team" da me pismeno,
telefonom ili na neku od gore navedenih adresa obaveste kada ovaj
BBS normalno počne da funkcioniše, pod uslovom da se to dogodi
pre prve polovine februara kada mi ističe pretplata, kako bih
mogao da vidim šta će ovaj sistem da nudi. Žao bi mi bilo da
Sezam ovako skonča, žao bi mi bilo da SezamPro ostane bez
kakve-takve konkurencije i zbog toga se nadam da će nešto na
kraju ipak biti urađeno.
Zbog toga ipak doviđenja i puno sreće - trebaće vam. Ja ću biti
zadovoljan ako pošaljem ovu poruku.
--------------------------------
----------------------------------------------- 4.743 ---
kritika.719nenad,
-> #716, dzakic> što DOSu i uopšte celom sistemu predstavi jedan virtuelni port kao modem.
Da budemo precizni: 1-16 portova, doduše za dos to je max. 4
porta. :)
> Tako komunikacioni program koji radi pod dosom preko fosila (recimo
> telemate), podesimo da radi sa virtuelnim modemom (recimo COM4) i izdamo
Nije ograničeno samo na programe koji rade preko fosila već važi
za sve programe, dakle bilo koji DOS, Windows i native OS/2
komunikacini program.
> skoro postoji nešto slično i za windowse, ali ne znam gde se može naći.
Zove se ComT, ali radi samo sa "native" Windows programima, znači
stari dobri Telemate iz out... Ekvivalent ovom Warp drajveru bi
mogao da se napravi samo pod Windows-om NT pošto stari Windowsi,
koliko mi je poznato, ne virtuelizuju portove.
kritika.720nenad,
-> #718, vimm> Dakle, evo za mmtosic-a i ostale zainteresovane, legendarne
> wizard-ove oproštajne poruke posle koje je 'napustio' SezamNet i postao
> Administrator na tom istom sistemu:
Nije mi jasno šta vam je u toj poruci toliko zanimljivo. Jeste da
ona predstavlja jedno svedočanstvo o tome kako je sistem onda
radio, ali ne mnogo više od toga, a vi ovo šaljete već treći ili
četvrti put..?
Pretpostavljam da ćemo za neki mesec opet da gledamo kako cnenad
ili lexus za evlada ili budima ("i ostale zainteresovane" ;)
šalje ponovo tu istu poruku?
Ako vam ponestaje ideja ili su se usta osušila, odmorite malo, ne
moramo bar da gledamo reprize. Bićemo mi tu i za nekoliko meseci, a
znamo vrlo dobro da ćete i vi.
kritika.723mikis,
-> #677, cnenad+> Najsvežiji primer je da radi samo 10 nodova.
Na osnovu čega si to zaključio? Ako misliš na situaciju kada zvoni u
prazno, a samo nekoliko ljudi je na vezi, ne zaboravite da su svi modemi
vezani u seriju. Kad pozovete Sezam, prvo se pokušava konekcija na nod koji je
na broju 648-422, pa ako je on zauzet prebacuje vas na drugi, slobodan nod.
Međutim, ako se taj prvi zbinguje (a dešava se, po Marfiju), on će vam zvoniti
u prazno, i naravno, neće ni pokušavati da vas prebaci na neki drugi, slobodan
nod, pa maar i svih ostalih 14 bili slobodni.
Rešenje je da pozovete ponovo, i nadate se da će nekome drugom u tom
trenutku zvoniti u prazno, pa će vas prebaciti na slobodan nod, ili da nađete
spisak svih tel. brojeva Sezamovih modema pa da pokušavate da dobijete jedan
po jedan (nemojte tražiti od mene, već je bilo u konferenciji - potrudite se
da ga nađete).
kritika.724mikis,
-> #659, cnenad+> Ali si naravno spreman da ih primiš na poklon ili kao pomoć ?
Zavisi od koga. Onaj ko poklanja obično očekuje nešto za uzvrat...
kritika.725calex,
-> #675, ljubisha║ Kao jedan od prepoznatih mogu da ti kažem da sam se par puta
Ë──────────────
║ koju nisam dobro koristio. Mislim da sam postupio korektno i mislim
Ë──────────────
Onda si verovatno pogrešio kad si se prepoznao. :)
║ i oni mogli ponekad tako da nastupe. Još uvek nemam pojmam zašto sam
║ ono veče bio na par sati izbačen sa sistema (ustvari, znam, jer sam
║ page-vao Zaka).
Ë──────────────
Ček, izbačen si jer si page-ovao Zaka ili znaš jer si page-ovao
Zaka? ;))
kritika.726calex,
-> #677, cnenad║ I ne trebaš jer ne raspravljamo o PRO-u nego o NET-u. To što neki i dalje
Ë──────────────
Naravno, ali se često pominje kako nešto tamo radi kako treba.
Kad pomenem mogućnost da napišem šta tamo ne valja, e onda ne može,
sad se raspravlja o NET-u. Ako bilo ko pomene PRO, očekujem da i tamo
šalje gomilu poruka o greškama i problemima.
║ Najsvežiji primer je da radi samo 10 nodova.
Ë──────────────
Odakle ti ova informacija? Nekom zvoni u prazno, onda dobije vezu
pa pošto je samo troje na istoj, onda rade tri noda?
║ Misliš li da sve ovo ne zaslužuje kritiku ?
Ë──────────────
Naravno, samo nam se definicija te reči razlikuje.
kritika.727calex,
-> #679, budim║ Neću sada da napišem onaj evergrin :) "vozdra raja", ali verujte da se
║ dosta korisnika verovatno lomi oko toga...
Ë──────────────
Nadam se da si sam došao na takvu ideju i da te niko odavde ne
sprečava. Što se tih korisnika tiče, možda će posle toga sistem da
proradi kako treba. :)
kritika.728johnnya,
-> #723, mikis >> vezani u seriju. Kad pozovete Sezam, prvo se pokušava konekcija na nod
>> koji je na broju 648-422, pa ako je on zauzet prebacuje vas na drugi,
>> slobodan nod. Međutim, ako se taj prvi zbinguje (a dešava se, po
Hajde neka neko da listu redosleda javljanja nod-ova !
Dakle brojevi su sledeći, traži se redosled...
648-422
648-587
648-899
648-166
648-956
648-755
648-974
648-783
648-065
648-692
648-847
648-638
648-878
648-734
648-029
kritika.729ljubisha,
-> #720, nenad> Nije mi jasno šta vam je u toj poruci toliko zanimljivo. Jeste da
> ona predstavlja jedno svedočanstvo o tome kako je sistem onda
> radio, ali ne mnogo više od toga, a vi ovo šaljete već treći ili
> četvrti put..?
Sedi... Jedan!
kritika.730ljubisha,
-> #725, calex> Ček, izbačen si jer si page-ovao Zaka ili znaš jer si page-ovao
> Zaka? ;))
Izgleda slabo pratiš radnju. :) Zak mi je otkrio tajnu da me je sa
sistema izbacila neoprezna spremačica.
kritika.731lexus,
RE> ===============================
RE> 9.721 SEZAMNET:kritika * Ponistio Sysadm
RE> lexus, 28.10.96. 09:05, 698 chr
RE> Odgovor na 9.720, nenad, 28.10.96. 07:07
RE> ---------------------------------------------------------
RE>
RE> ===============================
RE> 9.722 SEZAMNET:kritika * Ponistio Moderator
RE> lexus, 28.10.96. 09:05, 3705 chr
RE> Odgovor na 9.718, vimm, 27.10.96. 21:54
RE> ---------------------------------------------------------
Poruka 9.722 mi je obrisana ranije, od strane moderatora
konferencije i dobio sam sysmsg. A ova druga poruka mi je
obrisana naknadno, od strane sysadma, ali nisam dobio
sysmsg!
Ako mi vec brisete poruke, a pitanje je i zasto ih brisete,
onda bih molio za sysmsg. BTW: Cini mi se da se ovo sa
nedobijanjem sysmsga kada sysadm brise poruku ne desava svim,
vec samo nekolicini korisnika...
kritika.732calex,
-> #728, johnnya║ Hajde neka neko da listu redosleda javljanja nod-ova !
║ Dakle brojevi su sledeći, traži se redosled...
Ë──────────────
Ipak mislim da nema reda nego uređaj u pošti ide na neki sledeći.
U principu nije baš pametno koristiti posebne brojeve, osim u slučaju
da neki baš neće da se javi jer je nod zbrljan. :)
kritika.733jevta,
-> #716, dzakic> Raymonda Gwina, inače autora poznatog X00 fosila za dos. Čujem da od
> skoro postoji nešto slično i za windowse, ali ne znam gde se može naći.
Blagodarim!