fudbal.207rkovacevic,
Vest sa "TV Politike":
PARTIZAN - SAD(mladi) 2:0 :))))
fudbal.208dizel,
-> #206, rkovacevic** igra u Evropi je golman Kejsi Keler (igra u Engleskoj). Ali
** ovo su sve idimidođimi informacije, pa ako neko zna
** preciznije, neka me ispravi.
Upravo tako, a ja sam ono i napisao jer mi je to rekao Lexus, grobar,
tako da je to verovatno tačno, ali ne znam koliko igrača SAD igra u
Evropi.
fudbal.209mirkomi,
Ljudi, jel' ja to ne pratim neku temu, ili niko ne komentarise
onaj pornic od sinoc
Atletiko (M) - Real (M)
1 : 4
Rasturanje!!!
Atletiko je poveo golom Kika negde u prvom poluvremenu i to na
asistenciju naseg Paunovica. Vec u prvom minutu Raul izjednacuje.
Negde sredinom drugog poluvremena Mijat dobija crveni karton!!!
I dalje mi nije jasno zasto. Sta li je on rekao pomocnom sudiji,
pa je zaradio crveni (nije pre toga imao zuti) ja neznam, al' cuce se.
Ubrzo Kapelo menja Sukera. Sad se ocekuje ofanziva Atletika, medjutim
Raul solo prodorom postize drugi gol. Sok za Atletiko. Posle toga
Seedorf postize treci gol za Real, a u samom finisu Victor postavlja
konacan rezultat 1:4.
P.S. - interesantno kako je Real bez Mijata i Sukera i to sa 10-oricom
uspeo da rasturi Atletiko.
fudbal.210lexus,
-> #208, dizel=> Upravo tako, a ja sam ono i napisao jer mi je to rekao Lexus,
=> grobar,
Rekao sam da sam čuo ;) Ne mora da znači da je istina... No, to
nema ni veze...
fudbal.211lexus,
-> #209, mirkomi=> P.S. - interesantno kako je Real bez Mijata i Sukera i to sa
=> 10-oricom uspeo da rasturi Atletiko.
Teorija:
Španci nemaju veze sa fudbalom, nauče jednu taktiku za utakmicu
i gotovo, posle za drugu utakmicu vežbaju drugu taktiku.
Atletiko je imao taktiku za čuvanje Mijata i Šukera, čim su
njih dvojica izašli, odbrana se izgubila, a Raul ju je dokrajčio.
fudbal.212stukelj,
-> #209, mirkomi> P.S. - interesantno kako je Real bez Mijata i Sukera i to sa
> 10-oricom
Ovo sa 10-oricom je cudo, a bez Sukera, kako je igrao, i nije.
Victor koji je zamenio Davora je dao gol...
fudbal.213junior,
Betis - Barselona 2:4
:((
Jarni je postigao vodeća 2 gola za Betis, koji je uspeo da ispusti
prednost od 2:0 (još uvek mi nije jasno kako?), a Luis Enrike je sa
2 pogotka izjednačio rezultat, da bi Ronaldo u 70 i nekom minutu
doveo Barsu u vođstvo (izgleda da je prekinuo post), te je konačan
rezultat zapečatio, ponovo Luis Enrike, 3. golom u 80 i nekom min.
Šteta, Betisu je prekinuta serija od 7-8 mečeva bez poraza, i propustili
su šansu da se odvoje od Atletika i približe vodećoj trojci.
fudbal.214mango,
-> #211, lexus> Teorija:
> Spanci nemaju veze sa fudbalom, nauce jednu taktiku za utakmicu
Teorija1:
Radomir Antic nije Spanac:)
Teorija2:
Sta tek reci o Santracu?
Teorija3:
Mozda i nemaju pojma o fudbalu, al' oni ce u Francusku,
a ne mi;)
fudbal.215lexus,
-> #214, mango=> Radomir Antic nije Spanac:)
Ali igrači jesu.
=> Mozda i nemaju pojma o fudbalu, al' oni ce u Francusku,
=> a ne mi;)
To ćemo tek videti... Ako pobedimo sve do kraja, osim nerešenog
sa njima u Beogradu, postoje šanse da idemo i jedni i drugi :)
fudbal.216mango,
-> #215, lexus>=> Radomir Antic nije Spanac:)
>
> Ali igraci jesu.
Da, ali R.A. ih uci taktikama.
>=> Mozda i nemaju pojma o fudbalu, al' oni ce u Francusku,
>=> a ne mi;)
>
> To cemo tek videti... Ako pobedimo sve do kraja, osim neresenog
> sa njima u Beogradu, postoje sanse da idemo i jedni i drugi :)
Eto sta je veciti optimista:) I ja mislim (bar se nadam) da cemo
ici u Francusku, ali da cemo pobediti Slovake i Cehe u gostima,
u to vec sumnjam. Prihvatljivije mi je da dobijemo Spance u
Beogradu (bar 3:0:)
fudbal.217schef,
U engleskom nacionalnom FA kupu Liverpul ispao od Čelzija! ;)
Čelzi - Liverpul 4:2
Liverpul vodio sa 0:2, ali Čelzi preokreće i izbacuje favorita.
P.S. Ko voli Partizan, ko voli Čelzi, nek j... ;>
fudbal.218stefan,
Ko kaže da kompjuteri i fudbal nemaju veze? :) Evo jedne zanimljivosti
iz Naše Borbe:
Bolonja. - Najbolji igrač sveta u anketi FIFA, Brazilac Ronaldo, bio je
"član" Bolonje nešto više od jednog sata, koliko je šefovima teleteksta na
jednoj lokalnoj televiziji, "Beta 7" trebalo da otkriju šalu koju im je
priredio nepoznati "kopmjuterski pirat". Naime, neko je nesmetano "ušao" u
sistem i ubacio "vest" da je Ronaldo potpisao ugovor za VBolonju na tri
godine za sumu od 26 miliona dolara. "Senzacija" se na ekranima korisnika
pojavila u 11 sati i 14 minuta i ostala ceo sat. Tek je telefonska uzbuna
zapanjenih ljubitelja fudbala alarmirala šefove, koji su odmah povukli
"neslanu" šalu.
fudbal.219nikola.s,
-> #112, morkin> Ozbiljno, dokle bese dogurao Nacional?
Prosao je valjda jos jedno kolo...
pozdrav,
Nikola R.S.F.C.
fudbal.220nikola.s,
-> #117, mango> Ja se ozbiljno zanosim mislju:) da bi na mestu centarfora
> trebao da igra Jovicic (koji je tako veran Zvezdi:)
Dakle tipicno grobarski reagujes, bez argumenata.
Prvo o savi. U to vreme nije davao golove za Aston Vilu,
nije ni za reprezentaciju. O tome koliko je sansi promasivao,
ne vredi trositi reci. Sa druge strane tu su bili Drobnjak,
Kovacevic, pa i Jovicic zasto ne ? U YU prvenstvu daje
golove u kontinuitetu, dao je gol Barsi, dobar je centarfor.
A bas nam je centarfor trebao u Valensiji, jer bez njega niko
ne igra.
Mada kada bolje razmislim, mogao bi santrac da isproba i
varijantu 6-3-2, bez golmana, zatim da Piksija oproba na liberu,
a Saveljica u napadu (dobar je skakac). ;>>>>
pozdrav,
Nikola R.S.F.C.
fudbal.221mango,
-> #220, nikola.s> Dakle tipicno grobarski reagujes, bez argumenata.
> Prvo o savi. U to vreme nije davao golove za Aston Vilu,
> nije ni za reprezentaciju. O tome koliko je sansi promasivao,
Pa, mozda si ti moju poruku shvatio pogresno zbog
smajlija, ali sam ozbiljno mislio da bi Jovicic
trebao da igra u prvih 11.
fudbal.222lexus,
-> #220, nikola.s=> Dakle tipicno grobarski reagujes, bez argumenata.
U pravu si, ne postoji nijedan argument po kom bi Jovičić
ušao u reprezantaciju ;)
fudbal.223goxi,
Au.Kako izgubismo ruzno i tuzno od onih ruznih Rusa!Onaj Dmitrij Popov kako
nam ga zavuce sa vise od 20m.Neznam ni sam sta je bilo Kocicu kad je povukao
onog Rusa.Nebi bio gol!Garantujem.Nekoliko Jugoslovenskih fudbalera je
pristizalo tako da bi sigurno sprecili onog ruznog Rusa,u pohodu na gol!A onog
Govedaricu ne bih nikada u zivotu pustio vise da sutira penal!Kakva vezara
!!!!Po meni najbolje je igrao Dejan Savicevic i kada je usao nekoliko puta je
lepo presao neke igrace Sasa Curcic.
Prema tome Sasa treba da igra otpocetka celu utakmicu!
Zakljucak:Santrac je glup!!! :)
fudbal.224junior,
Ma, nema nama završnice prvenstva dok se ne napravi reprezentacija oblika:
Kocić
(Milojević)
Đorović
Mirković Živković
(Bolić) (Stefanović)
Vujačić
(Đukić)
Jugović
(Ćurčić)
Stojković Savičević Mihajlović
(Ž.Petrović) (Drulović) (Pantić)
Mijatović
(Milošević)
Drobnjak
(Jovičić)
U zagradama su prve zamene za neke od pozicija, jedino za Đorovića nisam mogao
da smislim zamenu ;), dakle, on je nezamenjiv. ;)
Šalim se, ako je on povređen, ili nije u formi, trebalo bi Vujačića vratiti na
njegovo mesto, a na libera staviti Đukića.
E sad, to je ako želimo da uhvatimo priključak na svetsko prvenstvo '98. u
Francuskoj, što po meni i nije mnogo važno. Bolje bi bilo da počne da se
formira nova reprezentacija, koja bi pucala na sledeće Evropsko prvenstvo.
Tu reprezentaciju, sastavio bih od:
1. Kocić (Milojević)
2. Mirković
3. Živković
4. Bolić
5. Đorović
6. Ž.Petrović
7. Nađ
8. Ćurčić
9. Mijatović
10. Ćirić (Anić)
11. Jovičić
Na moju veliku žalost, dominiraju igrači iz Partizana, ali činjenica je da
ova generacija pripada njima. Zvezda je u tom periodu proizvela samo velike
luzere u vidu Krupnikovića, Petkovića, Kovačevića, uz već zaboravljenog
Stojkovskog (da li on igra za Makedoniju?).
Eh, ova reprezentacija, uz dobrog trenera (što bi možda bio i najteži izbor)
uz 2-3 godine uigravanja popela bi se u sam vrh. Istina, još uvek bi tu
nedostajale zvezde (osim Mijata), ali ako pogledamo kakav rez je napravio
francuski selektor (izbacivši Kantonu, Žinolu), a svejedno je napravio odličan
uspeh na Ev. prvenstvu, mislim da bi i im trebali da uradimo sličnu stvar.
Zvezde bi se već formirale i uključile u reprezentaciju .. ;)
fudbal.225mango,
-> #223, goxi> Au.Kako izgubismo ruzno i tuzno od onih ruznih Rusa!Onaj Dmitrij Popov kako
> nam ga zavuce sa vise od 20m.Neznam ni sam sta je bilo Kocicu kad je
> povukao onog Rusa.Nebi bio gol!Garantujem.Nekoliko Jugoslovenskih fudbalera
Kad je nenad mogao da prevali preko srca da Zvezda treba da
ispadne u drugu ligu da bi se neki iz uprave opametili mogu
i ja da kazem da se nadam da ce nasa reprezentacija gubiti
sve naredne tekme kako bi se FSJ opametio i oterao idiJota.
Kocic je ocajno branio tokom cele utakmice, mnogo gresio,
ali to je i normalno. Ocekivao sam da na golu pocne Miloje,
ali ne lezi vraze- tu je Sanyboy:(((
> Govedaricu ne bih nikada u zivotu pustio vise da sutira penal!Kakva vezara
>!!!! Po meni najbolje je igrao Dejan Savicevic i kada je usao nekoliko puta
> je lepo presao neke igrace Sasa Curcic.
> Prema tome Sasa treba da igra otpocetka celu utakmicu!
Ja Govedaricu (cije deskriptivno prezime objasnjava njegovu
igru tokom cele utakmice) ne bih pustio ni da priviri u
reprezentaciju, a kamoli da sutira penal:>> Po meni je
najbolji bio Mihajlovic, a bogami i najprijatnije
iznenadjenje- Savo Milosevic! Znam da se cigani nece sloziti
sa mnom, ali ako su i malo objektivni... Od kad je on izasao
sve je krenulo na gore:<<< Umesto njega trebalo je da izadje
Govedo:> Najgori na terenu (poduzi spisak): Kocic, Petrovic,
Stefanovic (kakva faca:>, Govedarica i Savicevic. Pri tom je
ovaj poslednji bio ubedljiv(o)- najgori! Nema te lopte koju
on nije izgubio:<<<<< Mislim da je krajnje vreme da nabedjeni
"genije" koji je svojim igrama ispevao Gorski vijenac
fudbalske umetnosti;>>> (copyright Zvonko Mihajlovski;> Inace
zalim sto sam poslusao vpoznanovic i umesto Rage-a pustio
"atmosferu sa tribina" i onog kretena- pulena JUL-a!!!
> Zakljucak:Santrac je glup!!! :)
Konacno i ti nesto pametno da kazes;)
fudbal.226mango,
-> #224, junior> Dorovic
E, pa gde njega nadje:(((
> (Bolic) (Stefanovic)
Ajde Bolic, ali Stefanovic?!!
> Stojkovic Savicevic Mihajlovic
> (Z.Petrovic) (Drulovic) (Pantic)
Savicevica treba izbaciti iz tima. Zasto? Pa sto je mnogo
mnogo je! Umesto njega Pantic, a Mihajlovic na libera
umesto Djorovica. A i Z. Petrovic nista nije pokazao- umesto
njega Savo.
> Drobnjak
> (Jovicic)
Bolje bi bilo obrnut redosled- tj. Drobnjak u zagrade:)
> 6. Z.Petrovic
On igra u PSV i odjednom ga svi hvale- a niko ga u stvari
nije video na delu (verujem, cak ni Santrac;>>>
> luzere u vidu Krupnikovica, Petkovica, Kovacevica, uz vec zaboravljenog
> Stojkovskog (da li on igra za Makedoniju?).
Igra za neke Spance- ne znam koje, a i za Makedoniju. Sto je
on luzer? On je bio najbolji u CZ-u.
fudbal.227junior,
-> #226, mango>> Đorovic
> E, pa gde njega nadje:(((
Đorović je najbolji odbrambeni igrač, trenutno u Jugoslaviji.
Kao i svaki drugi igrač, ima svoje kikseve, ali svoje kvalitete
je pokazao nebrojeno puta. Zaslužio je mesto vođe odbrane.
>> (Bolic) (Stefanovic)
> Ajde Bolic, ali Stefanovic?!!
Nađi drugog levog beka, koji bi mogao da se ubacuje u napad i radi
sve što Živković radi. Uz to, Stefanovića si mogao da gledaš na BK,
dečko igra sasvim pristojno. A vidi se i da je nabacio kondiciju,
otkako igra na ostrvu.
> Bolje bi bilo obrnut redosled- tj. Drobnjak u zagrade:)
Drobnjak je ipak najbolji (tj. drugi najbolji) strelac francuskog
šampionata, koji priznaćeš ipak ima veću težinu nego naš. Što se
Jovičića tiče, pred njim je velika budućnost, ali ne treba ga forsirati.
> On igra u PSV i odjednom ga svi hvale- a niko ga u stvari
> nije video na delu (verujem, cak ni Santrac;>>>
Ja sam ga video na delu (na 3K daju redovno preglede iz hol. lige),
i igra dovoljno dobro za reprezentaciju. Pogotovo što smo u sredini
prilično slabi sa brzim igračima, a to je on. Tj, imamo mi Đanija i
Jugovića, ali Piksi i Dejo definitivno kvare prosek. Uz to, dečko
igra, tačno ono što je Piksi igrao dok je bio u Zvezdi - desni vezni.
> Igra za neke Spance- ne znam koje, a i za Makedoniju. Sto je
> on luzer? On je bio najbolji u CZ-u.
Upravo tako. I da je ostao u Zvezdi, pred njim bi bila više nego
svetla budućnost. Ovako prodao se za sitne pare nekom jadnom klubu, niko
više i ne čuje za njega ... šta je on postigao? Jednostavno, pre rano je
otišao, i tako se pridružio ostalim luzerima.
fudbal.228dizel,
-> #226, mango**> Dorovic
**
** E, pa gde njega nadje:(((
Pa čovek nije glup kao Sani!
Najbolji libero i treba da igra libera.
** Ajde Bolic, ali Stefanovic?!!
Stefanović ok, ali Bolić? :)))
** Savicevica treba izbaciti iz tima. Zasto? Pa sto je mnogo
** mnogo je! Umesto njega Pantic, a Mihajlovic na libera
** umesto Djorovica. A i Z. Petrovic nista nije pokazao- umesto
** njega Savo.
Ipak mnogo navijaštva u tvom "objektivnom" sastavljanju reprezentacije...
:)
** Bolje bi bilo obrnut redosled- tj. Drobnjak u zagrade:)
Moguće, ali sve je jedno, samo da nije Savo. :)
fudbal.229mango,
-> #227, junior> Dorovic je najbolji odbrambeni igrac, trenutno u Jugoslaviji.
> Kao i svaki drugi igrac, ima svoje kikseve, ali svoje kvalitete
> je pokazao nebrojeno puta. Zasluzio je mesto vode odbrane.
Dobro si rekao- trenutno u Jugoslaviji. Od njega ima boljih
u inostranstvu. Ako je tako logicno je da ne bude u prvom timu.
Koliko sam ga ja pratio (prilicno dugo) mnogo cesce su mu se
desavali kiksevi nego neke kvalitetne utakmice.
> Nadi drugog levog beka, koji bi mogao da se ubacuje u napad i radi
> sve sto Zivkovic radi. Uz to, Stefanovica si mogao da gledas na BK,
> decko igra sasvim pristojno. A vidi se i da je nabacio kondiciju,
> otkako igra na ostrvu.
Tako kao ti razmisljao je trener Midlsbroa kad je angazovao Branka-
Brazilca koji je ofanzivni bek. Epilog: Branko je dobio otkaz. Zasto?
Zato sto je Midlsbro primio najvise golova u ligi i trener je zakljucio
(pravilno) da mu trebaju pravi odbrambeni igraci da bi zastitio gol na
pravi nacin. Nasa reprezentacija takodje ima ocajnu odbranu. Zakljucak?
Izvedi ga sam. Toliko o ser Ziletu:) A sada malo o Stefanovicu. Gledao
sam i ja malo utakmice sa ostrva i sve sto sam video (od njega) bio je
jedan autogol (doduse atraktivan;> i prilicno golova koji su postigli
njegovi direktni rivali. SAMO kondinicija nije dovoljan uslov da bi se
igrac nasao u reprezentaciji (ili mozda jeste?).
> Drobnjak je ipak najbolji (tj. drugi najbolji) strelac francuskog
> sampionata, koji priznaces ipak ima vecu tezinu nego nas. Sto se
> Jovicica tice, pred njim je velika buducnost, ali ne treba ga forsirati.
Da, ali dosta njegovih golova je postignuto sa penala (slicno kao
nekada Kovacevic), a i na utakmici sa Rusima si ga video (ili mozda nisi;
ja sam ga video samo prilikom postizanja gola; umesto njega u sansama
je bio Savo) na delu, pa ti proceni. A gledao sam i to francusko prvenstvo
i uopste nisam odusevljen.
> Ja sam ga video na delu (na 3K daju redovno preglede iz hol. lige),
> i igra dovoljno dobro za reprezentaciju. Pogotovo sto smo u sredini
> prilicno slabi sa brzim igracima, a to je on. Tj, imamo mi Danija i
Video sam ga i ja u pregledima, ali dok ne vidim celu utakmicu ne mogu da
pravilno ocenim igraca.
> Jugovica, ali Piksi i Dejo definitivno kvare prosek. Uz to, decko
Eh, kad bi Dejo kvario samo prosek:(((
> vise i ne cuje za njega ... sta je on postigao? Jednostavno, pre rano je
> otisao, i tako se pridruzio ostalim luzerima.
A, to si mislio. Nisam te odmah shvatio sta si hteo
da kazes. BTW on igra za neki prvoligaski tim.
fudbal.230dizel,
-> #229, mango** timu. Koliko sam ga ja pratio (prilicno dugo) mnogo cesce su
** mu se desavali kiksevi nego neke kvalitetne utakmice.
Izgleda da si ga veoma dugo pratio. :))))))
Jedini kiks Đori se dogodio na derbiju. Pre toga za njega nije
važilo što i za ostatak igrača, npr. izjava u stilu: "nije u formi".
Jednostavno, Đora je uvek u formi.
** reprezentacija takodje ima ocajnu odbranu. Zakljucak? Izvedi
** ga sam. Toliko o ser Ziletu:)
Ovde si donekle u pravu, ali ne do kraja. Naime, trebalo bi da
odbrambeni igrači igraju odbranu (veoma tačno i jasno), međutim,
Žile više nije napadač. On u Zvezdi najčešće i igra beka, ali
dosta ofanzivnog. Svoju nešto lošiju tehniku nadoknađuje velikom
brzinom i kondicijom. Ipak, mislim da još uvek nije zreo za sam
prvi tim, ali pošteno je pustiti ga da se bori za plavi dres.
** A sada malo o Stefanovicu.
** Gledao sam i ja malo utakmice sa ostrva i sve sto sam video
** (od njega) bio je jedan autogol (doduse atraktivan;> i
** prilicno golova koji su postigli njegovi direktni rivali. SAMO
** kondinicija nije dovoljan uslov da bi se igrac nasao u
** reprezentaciji (ili mozda jeste?).
Mislim da dosta grešiš. Tačno je da je imao jednu kraću krizu, ali
mislim da u poslednje vreme igra sve bolje. Verovatno nisi video
njegov gol iz poluvoleja sa preko 25m... :)
Navijači Šefilda ga obožavaju (lično se uverio preko IRC-a). :)
Dakle, nije baš samo kondicija...
** gola; umesto njega u sansama je bio Savo) na delu, pa ti
** proceni. A gledao sam i to francusko prvenstvo i uopste nisam
** odusevljen.
Pa evo video si juče. :)
Promovisan je čovek sa najvećim brojem za*ebanih šansi - Savo Milošević. :))
Drobnjak postigao 2 gola, Savo jedan. Jedan Drobnjakov gol je pao posle
šuta Mihajlovića iz faula, a ovo vam govorim samo da bi se setili onih
izjava posle utakmice sa Faranima, kada je Sava dao isti takav gol. :)
** Eh, kad bi Dejo kvario samo prosek:(((
Nikad se neću složiti sa tobom po pitanju Deje. Deja će biti u potpunoj
formi do utakmice sa Češkom, a onda ćemo videti šta će uraditi...
fudbal.231mango,
-> #228, dizel> Pa covek nije glup kao Sani!
> Najbolji libero i treba da igra libera.
:)))))
> Stefanovic ok, ali Bolic? :)))
Da li ti pratis utakmice ili pises ko treba da
igra u reprezentaciji samo na osnovu toga da li
je igrao u Zvezdi? Stefanovic igra ocajno u engleskoj
i ne bi trebao da bude u reprezentaciji. Mislim da
sve dok budemo imali igrace koji igraju na staru slavu
crno nam se pise (ko je rekao Dejo?;)
> Moguce, ali sve je jedno, samo da nije Savo. :)
Savo u poluspicu;)
fudbal.232mango,
-> #230, dizel> Jedini kiks Dori se dogodio na derbiju. Pre toga za njega nije
> vazilo sto i za ostatak igraca, npr. izjava u stilu: "nije u formi".
> Jednostavno, Dora je uvek u formi.
Evo ti jos jedan kiks: isto na derbiju, ali sa Vojvodinom
(izem ti derbi;) Dora glavom prosledjuje loptu do Pantelica koji
daje gol. Gde je tu kiks? E, Pantelic je tad igrao za Vojvodinu;>>>
> Zile vise nije napadac. On u Zvezdi najcesce i igra beka, ali
> dosta ofanzivnog. Svoju nesto losiju tehniku nadoknaduje velikom
> brzinom i kondicijom. Ipak, mislim da jos uvek nije zreo za sam
> prvi tim, ali posteno je pustiti ga da se bori za plavi dres.
Pa o tome ti i pricam. Ne kazem ja da je Zivkovic los igrac (naprotiv),
ali jednostavno nije za reprezentaciju (trenutno). U reprezentaciji
imamo dosta ofanzivnih igraca, treba nam odbrana. Jedino ako bi ga
presaltovali na drugo mesto, jer bi nam njegova brzina koristila u
timu u kom igraju trutovi Piksi, Savo i Dejo:) Ali, sta onda uraditi
sa Djanijem?
> Mislim da dosta gresis. Tacno je da je imao jednu kracu krizu, ali
> mislim da u poslednje vreme igra sve bolje. Verovatno nisi video
> njegov gol iz poluvoleja sa preko 25m... :)
Video sam, ali takvi golovi su uvek polu-bugarke:) Sto rece Igou
Mikua:) (valjda) u skrivenoj kameri Icorava koka...;>>
> Promovisan je covek sa najvecim brojem za*ebanih sansi - Savo Milosevic.
> :)) Drobnjak postigao 2 gola, Savo jedan. Jedan Drobnjakov gol je pao posle
> suta Mihajlovica iz faula, a ovo vam govorim samo da bi se setili onih
> izjava posle utakmice sa Faranima, kada je Sava dao isti takav gol. :)
Nazalost nisam gledao tekmu, a nisam ni snimio:( samo sam video da je Savo
dao jedan gol, jedan namestio Drobnjaku, koji je dao jos jedan posle suta
Mihajlovica (koji igra, rekao bih, u velikoj formi), ali odmah tu je bio i
Savo, tako da je i on mogao dati gol. Ne treba zaboraviti da je Savo bio u
sredini dok je Drobnjak igrao centarfora.
> Nikad se necu sloziti sa tobom po pitanju Deje. Deja ce biti u potpunoj
> formi do utakmice sa Ceskom, a onda cemo videti sta ce uraditi...
Ako je sad u delimicnoj formi jadni mi kad dodje u potpunu;>>>>
Kad ga vec ne ide sto ga forsirati, treba dato sansu Milinku.
Isto vazi i za Savu. BTW da li se slazes sa mnom da je Savo bio
medju najboljima (uz Mihajlovica) do izlaska sa terena u mecu sa
Rujama?
fudbal.233vitez.koja,
-> #228, dizel#=> Pa čovek nije glup kao Sani!
#=> Najbolji libero i treba da igra libera.
Ma Mihajlović se izgleda naučio :) - stvarno je sve bolji (jedino
kad ne bi bio napaljen da daje golove sa 40m). Ako izdrži još koji meč
da ne dobije karton - biće od njega kapiten :)
sk
fudbal.234lexus,
Ovaj samo da amandmanišem ;)
Tolike bre bekove spominjete, a Batu Mirkovića ništa...
Sramota!
fudbal.235dizel,
-> #231, mango** sve dok budemo imali igrace koji igraju na staru slavu
** crno nam se pise (ko je rekao Dejo?;)
Možemo da sačekamo Češku, pa da vidimo ko je bio u pravu...
** Savo u poluspicu;)
Savo na klupi. :)
fudbal.236dizel,
-> #232, mango** (izem ti derbi;) Dora glavom prosledjuje loptu do Pantelica
** koji daje gol. Gde je tu kiks? E, Pantelic je tad igrao za
** Vojvodinu;>>>
Ovoga se ne sećam, ali i dva kiksa za nekoliko godina igranja nisu
puno, zar ne? :)
** Pa o tome ti i pricam. Ne kazem ja da je Zivkovic los igrac
** (naprotiv), ali jednostavno nije za reprezentaciju (trenutno).
Ok. Ovde se (za divno čudo) slažemo. :)
** U reprezentaciji imamo dosta ofanzivnih igraca, treba nam
** odbrana. Jedino ako bi ga presaltovali na drugo mesto, jer bi
** nam njegova brzina koristila u timu u kom igraju trutovi
** Piksi, Savo i Dejo:) Ali, sta onda uraditi sa Djanijem?
Slažem se da bi Sani mogao da ga prebaci na neko drugo mesto, ali
se takođe ne slažem da je, recimo, Piksi trut. Kao kapiten, najviše
se zalaže i daje sve od sebe. A kad smo opet kod Deje, molim Boga da
se ne povredi do utakmice sa Češkom, jer će sigurno tada biti u top
formi, a onda Česima neće biti spasa. :)
Ostade onaj treći - bez komentara. ;)
** Video sam, ali takvi golovi su uvek polu-bugarke:) Sto rece
** Igou Mikua:) (valjda) u skrivenoj kameri Icorava koka...;>>
Prvo, šut je bio fenomenalan, a drugo - to je rekao Pešikan. :)
** mnom da je Savo bio medju najboljima (uz Mihajlovica) do
** izlaska sa terena u mecu sa Rujama?
:)))
Kad sam čitao poruku u prvi mah mi se učinilo da si napisao
"...da je Savo bio najbolji (uz Mihajlovića) do izlaska NA teren..."
:)))))), pa sam hteo da se složim sa tobom. A ovako, malo teže...
fudbal.237dizel,
-> #233, vitez.koja** (jedino kad ne bi bio napaljen da daje golove sa 40m). Ako
** izdrži još koji meč da ne dobije karton - biće od njega
Ja se Boga mi sećam da njegovi šutevi sa 40m uvek mogu da budu opasni
(utakmica C.Zvezda - Bajern, drugo poluvreme, Bajern napada, vodi sa
2:1. Zvezda pada sve niže i niže... Zatim, faul na 40 i kusur metara.
Jedan čovek u živom zidu (a lopta skoro na polovini terena). Zaleće se
Siniša i lopta proleće na par santimetara od stative gola Aumana. Od
tog trenutka huk na severu postaje sve jači, i svi se sećamo kako se Zvezda
vratila u igru i na kraju prošla dalje...).
fudbal.238dizel,
-> #234, lexus** Tolike bre bekove spominjete, a Batu Mirkovića ništa...
Pa sad kad se oporavio, nećemo imati problema sa desnim bekom.
Bar ja tako mislim. :)
fudbal.239mango,
-> #236, dizel> Ovoga se ne secam, ali i dva kiksa za nekoliko godina igranja nisu
> puno, zar ne? :)
Zlobnici sve pamte;) Dobro, priznajem da preterujem, Djora je stvarno
prilicno dobar igrac (nemoj da mislis da mu ne pamtim jos poodosta kikseva),
i da ga ne volim prvenstveno zbog face (a i zbog tima u kojem igra) i da kad
pricam o njemu nisam potpuno objektivan, ali ipak mislim da on nije za prvi
tim (mislim na mesto u "startnoj jedanaestorci";)
> se takode ne slazem da je, recimo, Piksi trut. Kao kapiten, najvise
> se zalaze i daje sve od sebe. A kad smo opet kod Deje, molim Boga da
> se ne povredi do utakmice sa Ceskom, jer ce sigurno tada biti u top
> formi, a onda Cesima nece biti spasa. :)
Pazi rekao sam da je Pikseto trut zato sto je spor, a ne zato sto je (toliko;)
los igrac. Njegov ucinak je veci na psiholoskom planu nego na igrackom. A Dejo
je trut kakvog nema;) Vec sam ti rekao- ako je sad u delimicnoj formi najeb*li
smo kad udje u top formu;>>>
> Prvo, sut je bio fenomenalan, a drugo - to je rekao Pesikan. :)
Svaki takav sut izgleda lepo, al' da ga vidim da ga ponovi;)
> Kad sam citao poruku u prvi mah mi se ucinilo da si napisao
> "...da je Savo bio najbolji (uz Mihajlovica) do izlaska NA teren..."
> :)))))), pa sam hteo da se slozim sa tobom. A ovako, malo teze...
Eto vidis koliko si nerealan:( Ako ukljucis objektivnost razmisli malo
o Yu-Rusija i onda reci da li je Savo bio odlican.
Nisam gledao tekmu protiv Hong-Konga, pa ako bi mogao neko
da prokomentarise kako samu tekmu tako i ucinak pojedinaca.
fudbal.240mango,
-> #233, vitez.koja> Ma Mihajlovic se izgleda naucio :) - stvarno je sve bolji (jedino
> kad ne bi bio napaljen da daje golove sa 40m). Ako izdrzi jos koji mec
> da ne dobije karton - bice od njega kapiten :)
Vec je bio- protiv Kineza;) Jos samo da se dogodi i ono drugo cudo;)
fudbal.241mango,
-> #234, lexus> Ovaj samo da amandmanisem ;)
>
> Tolike bre bekove spominjete, a Batu Mirkovica nista...
Sto da ga spominjemo kad pricamo o tome ko bi trebao da ispadne
iz tima:) Bata je nas ubedljivo najbolji bek i kao takav nece
biti spominjan:)
fudbal.242dizel,
-> #239, mango** potpuno objektivan, ali ipak mislim da on nije za prvi tim
** (mislim na mesto u "startnoj jedanaestorci";)
Mislim da samo on i Siniša mogu kvalitetno da odigraju libera, a
pošto Siniša još bolje igra napred, onda je Đora savršeni libero za
našu reprezentaciju.
** Pazi rekao sam da je Pikseto trut zato sto je spor, a ne zato
** sto je (toliko;) los igrac. Njegov ucinak je veci na
** psiholoskom planu nego na igrackom. A Dejo je trut kakvog
Ne znam baš. Seti se onog prodora u Valensiji (mislim opa,
pa kroz noge...) :), kad je Mijatov udarac odbranio onaj majmun
na gol liniji. To ne može svako da uradi.
** Svaki takav sut izgleda lepo, al' da ga vidim da ga ponovi;)
Pa, ne znam koliko si ga ranije pratio, ali Stefanović je u Zvezdi
često bio i strelac, tako da mislim da može da ga ponovi. :)
** Eto vidis koliko si nerealan:( Ako ukljucis objektivnost
** razmisli malo o Yu-Rusija i onda reci da li je Savo bio
** odlican. Nisam gledao tekmu protiv Hong-Konga, pa ako bi mogao
** neko da prokomentarise kako samu tekmu tako i ucinak
** pojedinaca.
Pa ovako.
Stvarno nisam mogao da procenim učinak Save u prvom poluvremenu, jer sam
taj deo prespavao. :))) Ali, zato u drugom nije uradio ništa pametno.
A što se tiče Hong-Konga, tu je bilo smenjanja. Nisam gledao celu
utakmicu, ali sam u novinama video da su najbolje ocene dobili Siniša
Mihajllović (najbolji igrač utakmice), zatim Drobnjak (obojica su
dobili 7), a Savo 6.5. Ostali su podobijali 6-ice i 5.5. :)
Ma bolje mi da čekamo nekog jačeg protivnika, ovo nije meč za kometar. :)
fudbal.244schef,
U kvalifikacijama za SP u Francuskoj, sinoć:
Engleska - Italija 0:1 (0:1)
Jedini gol postigao je Zola u prvom poluvremenu, iskoristivši nepažnju
engleske odbrane.
fudbal.245mango,
-> #242, dizel> Ne znam bas. Seti se onog prodora u Valensiji (mislim opa,
> pa kroz noge...) :), kad je Mijatov udarac odbranio onaj majmun
> na gol liniji. To ne moze svako da uradi.
I Savo je Ruji proturio loptu kroz noge:)
> ** Svaki takav sut izgleda lepo, al' da ga vidim da ga ponovi;)
>
> Pa, ne znam koliko si ga ranije pratio, ali Stefanovic je u Zvezdi
> cesto bio i strelac, tako da mislim da moze da ga ponovi. :)
Ma verujem ja da on moze ponovo da sutne loptu (mada...:>
ali nek' da ponovo takav gol:)
> A sto se tice Hong-Konga, tu je bilo smenjanja. Nisam gledao celu
> utakmicu, ali sam u novinama video da su najbolje ocene dobili Sinisa
> Mihajllovic (najbolji igrac utakmice), zatim Drobnjak (obojica su
> dobili 7), a Savo 6.5. Ostali su podobijali 6-ice i 5.5. :)
Eto vidis:) Inace sto se tice prvog poluvremena protiv Ruja Savo
je stvarno igrao dobro.
fudbal.246mango,
-> #244, schef> U kvalifikacijama za SP u Francuskoj, sinoc:
>
> Engleska - Italija 0:1 (0:1)
I jos Spanija - Malta 4:0
> Jedini gol postigao je Zola u prvom poluvremenu, iskoristivsi nepaznju
> engleske odbrane.
Al' da je bio lep, bio je.
fudbal.247nikola.s,
-> #232, mango> Evo ti jos jedan kiks: isto na derbiju, ali sa Vojvodinom
> (izem ti derbi;) Dora glavom prosledjuje loptu do Pantelica
> koji daje gol. Gde je tu kiks? E, Pantelic je tad igrao za
> Vojvodinu;>>>
To je bila prva sezona njegovog igranja za Zvezdu, a mi
govorimo o njegovoj sadasnjoj formi. BTW seti se Berica
iz onog 3:2 plej-ofa.
pozdrav,
Nikola R.S.F.C.
fudbal.248mango,
-> #247, nikola.s> To je bila prva sezona njegovog igranja za Zvezdu, a mi
> govorimo o njegovoj sadasnjoj formi. BTW seti se Berica
> iz onog 3:2 plej-ofa.
Sadasnja forma? Nema problema, samo reci;>> Npr. ono
izbacivanje lopte u aut sa jedne strane terena na drugi
(pri cemu je lopta isla paralelno sa gol-aut linijom)?
fudbal.249dizel,
-> #248, mango** Sadasnja forma? Nema problema, samo reci;>> Npr. ono
** izbacivanje lopte u aut sa jedne strane terena na drugi
** (pri cemu je lopta isla paralelno sa gol-aut linijom)?
Čekaj, ti si sklon zaključivanju da je on loš igrač zbog
ovoga!
"Obrati pažnju" (c) - Radovan III :
Mnogo puta se i najboljim svetskim igračima dešava da im lopta
pobegne kad npr. hoće da centrairaju, pređe im preko noge i sl.
A Đori to ne sme da se dogodi?
Ukupno si mu za nekoliko godina našao 3 kiksa, od kojih je ovaj
treći toliko banalan, da je to smešno. Kada bi brojali, npr.
greške Save Miloševića na samo jednoj utakmici, ovaj broj bi
uveliko premašen (naravno, jedno je igra u odbrani a drugo u napadu,
ali ipak, ne sme ni njemu da se desi da izgubi loptu tek tako...).
Ne znam zašto, ali sa mnogo zlobe pričate o Đori, koji će, ma šta vi
pričali, ostati naš najbolji libero.
fudbal.250todor,
Jeste da se neki put desi i najvecim igracima da promase loptu,ali
Savo (popularno nazvan m....n od strane kako protivnickih tako i
svojih navijaca) ne da ne zna da primi loptu nego je prima ko
sifonjer. Ja da se nesto pitam, on ne bi igrao ne samo u
reprezentaciji nego mu ne bih dao da igra fudbal ni na poljancetu.
(Toliko o tom svetski poznatom asu Aston Vile,kad ste ga vec pomenuli).
Marko i Sima direktno sa SEVERA.
fudbal.251nenad,
-> #248, mango> Sadasnja forma? Nema problema, samo reci;>> Npr. ono
> izbacivanje lopte u aut sa jedne strane terena na drugi
> (pri cemu je lopta isla paralelno sa gol-aut linijom)?
Ako misliš na utakmicu protiv Španije, ja sam stekao utisak da je
on to namerno uradio. Dolazio je sa desne strane lopti i mislim
da je namerno izbacio odmah na suprotnu stranu, umesto da se
okreće i izbacuje je u aut na mestu gde je bilo nekoliko Španaca
koji bi aut odmah izveli. Ovako je do izvođenja prošlo punih
15 sekundi kasnije.
fudbal.252nenad,
-> #249, dizel> Ne znam zašto, ali sa mnogo zlobe pričate o Đori, koji će, ma šta vi
> pričali, ostati naš najbolji libero.
Btw, ja sam tek pre neki mesec saznao da se u Zvezdnih 22 nalazi
i njegov brat, Zoran Đorović.
fudbal.253dizel,
-> #252, nenad** Btw, ja sam tek pre neki mesec saznao da se u Zvezdnih 22
** nalazi i njegov brat, Zoran Đorović.
Obavešteni navijač. ;))
fudbal.254mango,
-> #249, dizel> Mnogo puta se i najboljim svetskim igracima desava da im lopta
> pobegne kad npr. hoce da centrairaju, prede im preko noge i sl.
>
> A Dori to ne sme da se dogodi?
Ne sme kad je na 15-ak metara od naseg gola.
> Ukupno si mu za nekoliko godina nasao 3 kiksa, od kojih je ovaj
> treci toliko banalan, da je to smesno. Kada bi brojali, npr.
> greske Save Milosevica na samo jednoj utakmici, ovaj broj bi
> uveliko premasen (naravno, jedno je igra u odbrani a drugo u napadu,
> ali ipak, ne sme ni njemu da se desi da izgubi loptu tek tako...).
Za Djoru smo pricali koliko je kikseva napravio, a ne koliko je lopti
izgubio. Ako cemo tako (kvarno:) uporedi broj golova za koje je Savo
odgovoran sa onim za koje je Djora;>>> Ajde ti meni nadji vise od 3
kiksa Djukica (samo nemoj Spance, tu je i Djora igrao) i Vujacica.
fudbal.255mango,
-> #251, nenad> Ako mislis na utakmicu protiv Spanije, ja sam stekao utisak da je
> on to namerno uradio. Dolazio je sa desne strane lopti i mislim
> da je namerno izbacio odmah na suprotnu stranu, umesto da se
> okrece i izbacuje je u aut na mestu gde je bilo nekoliko Spanaca
> koji bi aut odmah izveli. Ovako je do izvodenja proslo punih
> 15 sekundi kasnije.
A da je neki brzi Spanac naleteo od nazad i pukao loptu?
fudbal.256mango,
-> #250, todor> sifonjer. Ja da se nesto pitam, on ne bi igrao ne samo u
> reprezentaciji nego mu ne bih dao da igra fudbal ni na poljancetu.
> (Toliko o tom svetski poznatom asu Aston Vile,kad ste ga vec pomenuli).
> Marko i Sima direktno sa SEVERA.
Sva sreca da se ne pitate:>>>>
fudbal.257dizel,
-> #254, mango** za koje je Savo odgovoran sa onim za koje je Djora;>>> Ajde ti
** meni nadji vise od 3 kiksa Djukica (samo nemoj Spance, tu je i
** Djora igrao) i Vujacica.
Pa vidi, nije ok da tražimo kikseve Đukića i Vujačića, jer njih
viđamo samo u reprezentaciji, a mnogo ređe u njihovim klubovima.
Inače, seti se Đukićevog promešenog penala za šampionsku titulu,
a i zašto ne bih pomenuo Špance (onakav penal samo idiot pravi). :)
Što se tiče Vujačića, slabo ga pratim...
fudbal.258nenad,
-> #255, mango> A da je neki brzi Spanac naleteo od nazad i pukao loptu?
Pa jedino da je taj neki brzi Španac stvarno i leteo pošto lopta
nije išla po zemlji.
fudbal.259nenad,
Dobra vest: Miljanić nije jedini kandidat za predsednika FSJ.
Zvezda i Partizan ga neće (imaju svog kandidata, tj. Zvezda je
uvalila kosku Partizanu predlažuči podpredsednika njihove
skupštine, ovi su hteli da guraju onog Marjanovićevog pajtosa
"sponzora šampiona", Konstantinovića), a neki Vojvođanski klub
je predložio i Velibora Vasovića.
Lično bih na čelu FSJ-a, u ovom izboru, najviše voleo da vidim
Vasovića, samo sumnjam da bi se njemu obradovale i vrhuške naših
"večitih rivala". ;)
fudbal.261rades,
Evo jednog rezultata:
Crvena Zvezda - Malta 1:1
Alal vera cigani.
fudbal.262dizel,
-> #261, rades** Crvena Zvezda - Malta 1:1
**
** Alal vera cigani.
Ipak je to reprezentacija...
Ali, evo vam još jednog rezultata:
Crvena Zvezda - Ajaks 8:1 !!!
(Ovako to piše u Blicu, kao veliki naslov od pre neki dan...)
Naravno, u pitanju je Rabat Ajakx, klub sa Malte. :)))))
Inače Zvezda je na ovim priprema na Malti postigla preko 20
golova na 4 utakmice, tako da sve u svemu, nije loše... :)
fudbal.263lexus,
-> #262, dizel=> Ipak je to reprezentacija...
Samo da te podsetim, Partizan je pobedio reprezentaciju Amerike.
Inače, nema nikakve veze da li je reprezentacija ili nije, pošto
je i ona samo tim. Par najboljih evropskih timova je, po mom
mišljenju, jače od većine svetskih reprezentacija.
fudbal.264schef,
-> #263, lexus][ Inače, nema nikakve veze da li je reprezentacija ili nije,
][ pošto je i ona samo tim. Par najboljih evropskih timova je, po
][ mom mišljenju, jače od većine svetskih reprezentacija.
Vojvodina je pobedila tu istu reprezentaciju Malte sa 1:0. :)))
fudbal.265schef,
Danas je odigrano prvo kolo prolećnog dela fudbalskog šampionata SRJ. Evo
rezultata iz prve A lige, a za tabelu će se, kao i obično, postarati naš dobar
drugar lexus. ;)
Rad - Partizan 0:5 (0:1)
C. zvezda - Borac 5:0 (2:0)
Budućnost - Hajduk 1:0 (0:0)
Proleter - Zemun 2:1 (1:0)
Mladost - Čukarički 2:1 (2:1)
Bečej - Vojvodina 0:0
Sledeće subote, 8. marta, derbi Partizan - zvezda. Zna li iko koliko su
karte? :)
fudbal.266schef,
Prvotimac Crvene zvezde i reprezentativac, Bratislav Živković, suspendovan
je od strane našeg FS zato što je prilikom boravka na Malti, u utakmici protiv
Hamruna, pljunuo prema sudiji kada mu je ovaj pokazao crveni karton.
Dotični sudija je celu stvar predao FIFI, pa se očekuje da Živković
'popije' i veću kaznu. Baš kao što je svojevremeno Baždarević zbog pljuvanja
bio suspendovan godinu dana (nije igrao na SP u Italiji zbog toga). Ovo će
biti veliki hendikep za Crvenu zvezdu (za reprezentaciju baš i neće ;).
Živković priznaje da je pljunuo, ali kako kaže ne na sudiju, nego čisto 'za
samog sebe' jer je bio besan što je dobio crveni karton u 27. minutu utakmice
zbog, kako kaže, 'blažeg starta'. :)
Rasplet se tek očekuje. ;) Popiće sigurno neku gadnu kaznu.
fudbal.267dizel,
-> #265, schef** Sledeće subote, 8. marta, derbi Partizan - zvezda. Zna li iko
** koliko su karte? :)
Mislio si na partizan - Zvezda? :)
Ah da, pa ne bi me začudilo da sever bude 200 din. sa obzirom
na "realnost" cena vaših karata (hint: Olimpijakos). :)))
fudbal.268lexus,
Rezultati i tabela posle 17. kola I-a lige u fudbalu
-----------------------------------------------------------
Rad - Partizan 0:5 (0:1)
C. zvezda - Borac 5:0 (2:0)
Budućnost - Hajduk 1:0 (0:0)
Proleter - Zemun 2:1 (1:0)
Mladost - Čukarički 2:1 (2:1)
Bečej - Vojvodina 0:0 (0:0)
1. Partizan 17 14 3 0 51:11 (+40) 45
2. C. zvezda 17 14 2 1 39:12 (+27) 44
3. Vojvodina 17 8 6 3 24:13 (+11) 30
4. Proleter 17 7 3 7 29:23 (+6) 24
5. Mladost 17 7 3 7 24:28 (-4) 24
6. Zemun 17 5 6 6 19:18 (+1) 21
7. Rad 17 5 5 7 17:22 (-5) 20
8. Budućnost 17 5 4 8 15:23 (-8) 19
9. Bečej 17 4 5 8 18:26 (-8) 17
10. Čukarički 17 4 4 9 12:23 (-11) 16
11. Hajduk 17 3 6 8 13:21 (-8) 15
12. Borac 17 2 1 14 10:51 (-41) 7
fudbal.269mango,
-> #267, dizel> ** Sledece subote, 8. marta, derbi Partizan - zvezda. Zna li iko
> ** koliko su karte? :)
>
> Mislio si na partizan - Zvezda? :)
> Ah da, pa ne bi me zacudilo da sever bude 200 din. sa obzirom
> na "realnost" cena vasih karata (hint: Olimpijakos). :)))
Koliko para- toliko muzike. Za nase utakmice su karte skupe
zato sto pobedjujemo. Sto bi neko dao pare da gleda luzere?
Bolje da ih popije:) U Skadarliji, zasto da ne;))
fudbal.270dizel,
-> #269, mango** Koliko para- toliko muzike. Za nase utakmice su karte skupe
** zato sto pobedjujemo. Sto bi neko dao pare da gleda luzere?
Ajde da čujemo i ostale grobare sa Sezama... Da li su cene karata
realne? Lex je pre neki dan režao u slušalicu u našem razgovoru
pri pomenu karata za Olimpijakos, jedan moj ortak (grobar) prvo nije
verovao, a potom je rekao: "kakvi seljaci!". :( Slažem se sa njim... :)
fudbal.271lexus,
-> #270, dizel=> realne? Lex je pre neki dan režao u slušalicu u našem
=> razgovoru pri pomenu karata za Olimpijakos, jedan moj ortak
=> (grobar) prvo nije verovao, a potom je rekao: "kakvi
=> seljaci!". :( Slažem se sa njim... :)
Režim i dalje ;)
Odlučio sam da, iz revolta ;), ne idem na utakmicu...
(osim ako ne nadjem način da udjem džabe O;)
Sa 30 na 50... Stvarno je sramota... ;(
Bilo bi lepo kad niko ne bi došao, da lopove nauči pameti.
BTW: Da igraju Partizan - Utah Jazz, dao bih i 100... ;)
fudbal.272nikola.s,
-> #269, mango> Koliko para- toliko muzike. Za nase utakmice su karte skupe
> zato sto pobedjujemo. Sto bi neko dao pare da gleda luzere?
Jes' vala. Verovatno ce za mec Partizan-Vosa karta biti
50 dinara, jer sigurno pobedjujete...
pozdrav,
Nikola R.S.F.C.
fudbal.273giovanni,
-> #270, dizelĘ? Ajde da čujemo i ostale grobare sa Sezama... Da li su cene karata
Ę? realne? Lex je pre neki dan režao u slušalicu u našem razgovoru
Ę? pri pomenu karata za Olimpijakos, jedan moj ortak (grobar) prvo nije
Ę? verovao, a potom je rekao: "kakvi seljaci!". :( Slažem se sa njim... :)
Pošto se ova tema zove fubal, komentarisaću cene karata za basket. ;>
LM, za obične navijače cene su ogromne i biće tu dosta frke da bi se
dobila neka karta za DŽ. Ko ima 50 dinara za tu tekmu (u kojoj može vrlo
lako da se desi da puknemo) će da ide ali takvi navijači (čast izuzecima)
nisu oni koji idu na svaku tekmu i bodre svoj klub. Ostali, tj, oni koji
bi da idu i da navijaju moraće da se dovijaju na razne načine. Mogu da
zamislim pritisak na neke ljude iz kopa. E, sad, postoji jedna neproverena
priča da će da puste skoro 800 ljudi za DŽ (tj podele karte vođama pa oni
raspoređuju). Ovo sam čuo od nekog tipa koji kao zna nekoga iz uprave ali
se ne bih kladio da će biti tako jer nisam još nikoga kontaktirao od
grobara koji bi mogli doći do karte preko uprave. Ono što je sigurno je da
će bar dvesta ulaznica biti predato navijačima ali to je i inače tako.
Što se derbija u fudbalu tiče, u današnjim novinama piše da su cene 20 i
40 dinara. Znači, imali su mere, na sreću, i ako bude lepo vreme mogao bi
stadion da bude ispunjen do poslednjeg mesta. Nadajmo se tome.
fudbal.274dizel,
Upravo sam se uverio koliko kup takmičenje iznenađenja može da donese. :)
Naime, u osmini finala kupa Francuske jedan trećeligaš je savladao
prvoligaša Strasbur sa 1:0 i prošao dalje, a najveća senzacija se dogodila
u neverovatnom meču između jedne ekipa iz četvrte Francuske lige i P.S.Ž.
P.S.Ž. je poveo sa 2:0 u prvom poluvremenu, nižerazredni klub je smanjio
na 2:1 iz penala u 53. minutu. Zatim je P.S.Ž. poveo sa čak 4:1 i činilo
se da je na pomolu rutinska pobeda šampiona Francuske. A usledilo je ono
što se retko događa, ali se događa - čudo. :)
U poslednjih 20 minuta protivnici P.S.Ž. su se razigrali i postigli 3
gola i tako izborili produžestke. Pošto nije bilo golova u produžecima,
izvođeni su i penali. U petoj seriji domaći golman je zaustavio šut
prvotimca P.S.Ž. i četvrtvoligaš se našao u četvrtfinalu francuskog kupa!
fudbal.275mango,
> Ajde da cujemo i ostale grobare sa Sezama... Da li su cene karata
> realne? Lex je pre neki dan rezao u slusalicu u nasem razgovoru
> pri pomenu karata za Olimpijakos, jedan moj ortak (grobar) prvo nije
> verovao, a potom je rekao: "kakvi seljaci!". :( Slazem se sa njim... :)
Ma gde su realne:((( Bezobrazne su:( Stvarno su seljaci.
Bar da su ostavili onih 30 dinara (i to je mnogo za Bajer, npr.)
ali 50!!! Ja ne verujem da cu ici na prvu tekmu, vec eventualno
na majstoricu. Toliko love nemam:( Bas su ga preterali.
fudbal.276dizel,
-> #273, giovanni** jedna neproverena priča da će da puste skoro 800 ljudi za DŽ
** (tj podele karte vođama pa oni raspoređuju).
Pa biće to sigurno (to je uvek tako, ali me to još više nervira-
uprava im da džabe, a ovi zarađuju lovu na tome).
** cene 20 i 40 dinara. Znači, imali su mere, na sreću, i ako
** bude lepo vreme mogao bi stadion da bude ispunjen do
** poslednjeg mesta. Nadajmo se tome.
Mislim da će biti puno, jer je stadion suviše mali, da primi sve cigane,
pa ćemo morati da vam zauzmemo i zapad i istok. ;)
fudbal.277junior,
Tenerife - Barselona 4:0
Tenerife je poveo sa 1:0 u prvom poluvremenu, i nakon toga, jedan
igrač Barselone dobija crveni karton. Tada na scenu stupa 'Krvnik'
(S.Jokanović) i postiže het-trik (tri gola zaredom) za konačan
rezultat i katastrofu Barselone na Tenerifama ...
fudbal.278stefan,
Imate vremena tačno do sledećeg execa da o cenama ulaznica za košarkaške
utakmicama počnete da pričate u odgovarajućoj temi. Posle toga dešavaće vam
se posledice ;)
fudbal.279mango,
-> #277, junior> igrac Barselone dobija crveni karton. Tada na scenu stupa 'Krvnik'
> (S.Jokanovic) i postize het-trik (tri gola zaredom) za konacan
> rezultat i katastrofu Barselone na Tenerifama ...
Doduse dva gola je dao iz penala, tek da se zna.
fudbal.282giovanni,
-> #276, dizelĘ? Mislim da će biti puno, jer je stadion suviše mali, da primi sve cigane,
Ę? pa ćemo morati da vam zauzmemo i zapad i istok. ;)
Ma možete da zauzmete i teren pa će da se igra na pomoćnom a on se vidi
samo sa juga. ;)
fudbal.283schef,
-> #433, mango][> Nezvanicno 5. na Svetskom prvenstvu.
][ Na deobi 5-8 mesta.
Ne, nego smo 5. jer smo imali bolji skor od ostale 3 ekipe.
fudbal.284dekik.,
zvezda izgubila od partizana 3:0
fudbal.285rades,
P A R T I Z A N S A M P I O N.
Partizan smlavio zvezdu sa 3:0. Najgori na terenu Sisoje.
Nikola, koreografija bila do jaja :))))))))
a i navijanje i to narocito posle 2:0
E cigani, cigani
fudbal.286ancha,
AIIIIIIIIIIIIQQLELE
S*EBASMO VAS ;>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>
PARTIZANE EEEEEEEEAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEE
NAPRED NAPRED PARTIZAN
3:0
JAO SRAMOTA....BRUKA........;>>>>>>>>>>>>>>>.
NIJE VAM POMOGAO NI BRZONOGI seljak koji pljuje sudije u lice......
sramota..........
;>>>>>>
fudbal.287lexus,
-> #268, lexusRezultati i tabela posle 17. kola I-a lige u fudbalu
-----------------------------------------------------------
Partizan - C. zvezda 3:0 (1:0)
Vojvodina - Mladost 2:1 (1:1)
Čukarički - Rad 2:2 (1:0)
Hajduk - Bečej 2:0 (0:0)
Borac - Proleter 3:2 (2:0)
Zemun - Budućnost 2:0 (1:0)
1. Partizan 18 15 3 0 54:11 (+43) 48
2. C. zvezda 18 14 2 2 39:15 (+24) 44
3. Vojvodina 18 9 6 3 26:14 (+12) 33
4. Proleter 18 7 3 8 31:26 (+5) 24
5. Zemun 18 6 6 6 21:18 (+3) 24
6. Mladost 18 7 3 8 25:30 (-5) 24
7. Rad 18 5 6 7 19:24 (-5) 21
8. Budućnost 18 5 4 9 15:25 (-10) 19
9. Hajduk 18 4 6 8 15:21 (-6) 18
9. Bečej 18 4 5 9 18:28 (-10) 17
10. Čukarički 18 4 5 9 14:25 (-11) 17
12. Borac 18 3 1 14 13:53 (-40) 10
fudbal.288nikola.s,
Partizan - C.Zvezda 3:0 (1:0)
Kratka ocena derbija: Zvezda nije imala srece u prvom
poluvremenu, kada je imala inicijativu i sanse (mozda
o tome najbolje govori odnos kornera 8:1), nesrecno
je primila gol, i to u najnezgodnije vreme (minut pred
kraj poluvremena). U drugom je Zvezda krenula u napad,
ali su oni bili mahom bezidejni, jer su igraci Zvezde
odmah poceli da srljaju, i da krecu neorganizovano u
napade. Mozda je problem bio u tome sto je glavni kreator
igre, Darko Anic, bio na klupi. Partizan je manje napadao
ali je iz kontri postizao golove.
Moram primetiti da je sudija dozvoljavao dosta ostru igru,
sto mu dosta zameram. Ipak on mora da stiti igrace. Perica
je kad god dobije loptu, morao da izbegava startove vasih
odbrambenih igraca. Penal u trecem minutu sudija nije dosudio,
a takodje nije iskljucio Tasevskog zbog onog gnusnog faula nad
Jovicicem. Tasevski je imao zuti, ali se sudija valjda uplasio
da iskljuci igraca Partizana u tom trenutku (trideset peti minut).
Inace to je onaj faul, koji je izveo Marinovic.
pozdrav,
Nikola R.S.F.C.
fudbal.289schef,
-> #288, nikola.s][ Kratka ocena derbija: Zvezda nije imala srece u prvom
][ poluvremenu, kada je imala inicijativu i sanse (mozda
Opet sreća, ha? :) Pa zar nismo rekli da tu sreća ne igra nikakvu ulogu. ;)
Za naš prvi gol jeste kriv vaš golman, ali to ne znači da niste imali sreće
jer pobogu, vi ste ga postavili, a ne mi. Uostalom, sa takvim golmanom nikada
i ne možete da bude bolji od nas. ;) Imate lošeg golmana, mi imamo dobrog, tu
je kvalitet na našoj strani, to je između ostalog i odlučilo pobednika. Sreća
tu ne igra nikakvu ulogu.
A za sledeći put i ne moramo nešto mnogo da se spremamo, dovoljno je da vi
odradite svoj deo posla, t.j. samo da stavite Miloja na gol i pobeda nam je
zagarantovana. ;)
To što vi niste dali gol iz onih šansi ne znači da niste imali sreće.
Jednostavno imali smo fenomenalnog golmana, a vi ste imali šugave igrače. Kad
god ste uputili loptu ka golu, Ivica je to odbranio ili odbio u korner, a kada
ste (jednom!) pogodili prečku, Bože moj, dešava se. I mi smo imali prečku
posle, u drugom poluvremenu, pa se niko od nas ne buni. Dakle, nema tu nikakve
sreće. Kralj je fenomenalan golman i odbranio je nekoliko nezgodnih šuteva.
Miloje je očajan golman, sam je sebi dao gol. Gde ti tu vidiš sreću?
][ o tome najbolje govori odnos kornera 8:1), nesrecno
][ je primila gol, i to u najnezgodnije vreme (minut pred
A govori li ti osnos golova 1:0 u prvom poluvremenu nešto? :>
Uostalom, naš golman loptu izbaci u korner, a vaš u mrežu. ;> Pa ti sada
gledaj šta je bolje.
I da. Niste bili toliko bolji u prvom poluvremenu koliko si to ti
utripovao.
][ napade. Mozda je problem bio u tome sto je glavni kreator
][ igre, Darko Anic, bio na klupi. Partizan je manje napadao
][ ali je iz kontri postizao golove.
Ma da. :) Po tebi je znači zvezda tokom cele utakmice napadala, vršila
pritisak, stalno bila pred golom Kralja, ali j*bi ga, Partizan napravi samo
tri kontre i iz sve tri postiže pogodak. :) Stvarno lepa priča sa tužnim
krajem po vas. ;) Šteta samo što bajke ne prolaze u fudbalu. :))) Možeš ti
samog sebe da zavaravaš koliko hoćeš da ste bili bolji, ali fakat je da sa 3:0
ne može da pobedi lošiji tim. A što se tiče razloga vaših poraza, to me ne
zanima, da li je kriv Vanić, Anić, Pižon, Džajić ili neko drugi, to je vaša
stvar. ŠBBKBB ostavi za Acu poštara. :)))))
K'o što reče Lexus, prvo je bilo 3:2 pa 3:1 pa sada 3:0. Šta možemo da
očekujemo sledeći put? ;>
][ Moram primetiti da je sudija dozvoljavao dosta ostru igru,
][ sto mu dosta zameram. Ipak on mora da stiti igrace. Perica
][ je kad god dobije loptu, morao da izbegava startove vasih
To što Perica zna samo da trči (ne poričem da ima brzinu) i da dribla, a ne
zna ništa konstruktivno da napravi nije naš problem. Ako predribla jednog,
normalno je da će drugi da mu ukliza. A inače, svaki prekršaj je suđen,
stvarno ne znam kako je to sudija tolerisao grubu igru? Podatak da je
dodeljeno 9 žutih kartona dovoljno govori.
Da, jel' se Perica još uvek vodi pod kategoriju 'talenat'? :>
][ odbrambenih igraca. Penal u trecem minutu sudija nije dosudio,
Pa naravno da nije sudio penal jer ga nije ni bilo. :) Perica je na molbu
novinara da prokomentariše tu situaciju, t.j. da li je bio penal ili nije,
odgovorio sa 'Ne želim ništa još da komentarišem, sačekaću da pogledam na
snimku.' :)))))))) Šta će ti bolji dokaz da penala uopšte nije bilo kada ni
Perica sam nije ubeđen u to da li je penal postojao ili nije.
Na stranu to što je Perica sam poleteo kao avion iako ga Saveljić nije
sapleo. Taj penal je očigledno postojao samo u Pižonovim i tvojim očima. :)))
][ a takodje nije iskljucio Tasevskog zbog onog gnusnog faula nad
Ma ja mislim da ga je tako faulirao... :))) Ajde nemoj da se provaljuješ
tako, kada onaj zvezdin igrač (ne sećam se koji beše) nije dobio crveni za
onaj rvački zahvat od pozadi sa obe ruke i prikucavanje partizanovog igrača na
zemlju u grčko-rimskom stilu onda taj start koji pominješ nije bio ni za žuti.
Još će da ispadne da je sudija trebalo da dodeli crveni karton ciradi u
koju se Živković onako herojski zakucao. :)))))
Gnusni? :)))
Čitajući tvoju poruku kao da sam ponovo čitao Pižonovu izjavu koju je dao
posle utakmice. :))) Mogao si bar nešto da promeniš. ;>
fudbal.290nikola.s,
-> #289, schef> Opet sreca, ha? :) Pa zar nismo rekli da tu sreca ne igra
Naravno da je sreca u pitanju. Pre svega tu mislim, na onu
precku, i na cinjenicu da su vasi igraci dva puta vadili
loptu sa same gol linije. E to je samo stvar srece. Ili
mozda hoces da kazes kako ste narocito na treninzima vezbali
ponasnje odbrane u situaciji kada je lopta upucena ka golu,
a kada se igrac nalazi na gol liniji ??
> To sto vi niste dali gol iz onih sansi ne znaci da niste imali
> srece. Jednostavno imali smo fenomenalnog golmana, a vi ste
Kralj je verovatno procenio da ce lopta Marinovica zavrsiti
na prechci, i da ce se Svetlicic (?) naci bas na gol liniji.
> pogodili precku, Boze moj, desava se. I mi smo imali precku
> posle, u drugom poluvremenu, pa se niko od nas ne buni. Dakle,
Iz te akcije ste dali gol, posle faula Hristova nad Marinovicem.
Da li da napomenem, da ste ti i Lex uporno izbegavali to da vidite,
kada smo zajedno gledali snimak ? ;>
> ][ o tome najbolje govori odnos kornera 8:1), nesrecno
> A govori li ti osnos golova 1:0 u prvom poluvremenu nesto? :>
Naravno da je broj kornera jedan od pokazatelja koja je ekipa
imala inicijativu. Mozda ce ti to bolje prikazati odnos suteva
u okvir gola u prvom poluvremenu, 6:3 za Zvezdu, van okvira gola,
5:3 za Zvezdu. Svaka tebi cast ako kazes da Zvezda nije bila bolja
i da nije imala inicijativu u prvom poluvremenu.
> I da. Niste bili toliko bolji u prvom poluvremenu koliko si to
> ti utripovao.
Vec sam ti napisao.
> Partizan napravi samo tri kontre i iz sve tri postize pogodak.
Nisam to rekao, a da ste golove dali iz kontri, jeste.
> problem. Ako predribla jednog, normalno je da ce drugi da mu
> ukliza. A inace, svaki prekrsaj je suden, stvarno ne znam kako
Normalno je i da taj igrac dobije zuti karton ako umesto lopte
pogodi noge protivnika. Seti se derbija 3:1 i ona tri starta za
deset sekundi. Sta mislis zasto sudija nije imao herca da pokaze
crveni karton Ziletu ?
> Ma ja mislim da ga je tako faulirao... :))) Ajde nemoj da se
Jovicic je primio loptu, gurnuo je sa strane. U tom trenutku
sledi uklizavanje sa obe noge koje pogadja samo Joviciceve
noge. Napominjem da je lopta vec sklonjena sa strane. Ako ti
smatras da to nije za zuti karton, onda sa tobom ne vredi uopste
raspravljati o fudbalu.
pozdrav,
Nikola R.S.F.C.
fudbal.291dizel,
-> #289, schef** Opet sreća, ha? :) Pa zar nismo rekli da tu sreća ne igra
** nikakvu ulogu. ;)
To si ti rekao, ne i mi. A videćemo šta ćeš reći kada vi izgubite...
** Imate lošeg golmana, mi imamo
** dobrog, tu je kvalitet na našoj strani, to je između ostalog i
** odlučilo pobednika. Sreća tu ne igra nikakvu ulogu.
Miloje je odličan golman, ali jednostavno na derbiju mu se odseku
ruke (mislim da bi neki psiholog mogao da objasni činjenicu da on
greši SAMO na "večitom derbiju"). Miloje me sve više tera da
poverujem u postojanje crne magije, jer zaista nije normalno to što
mu se na derbiju dešava. Ali, isto tako, ne sećam se neke njegove veće
greške na nekom drugom meču.
Dakle, spas za Zvezdu je da na derbiju skloni Miloja i ubaci nekog
rezervnog (Jevrića?), a da na ostalim mečevima Miloje brani i ono
"nemoguće", o čemu smo ranije već pričali. :)
** Kralj je fenomenalan golman i odbranio
** je nekoliko nezgodnih šuteva. Miloje je očajan golman, sam je
** sebi dao gol. Gde ti tu vidiš sreću?
U tome što Zvezdini igrači nisu tako šugavi kako ti misliš, i da
oni u takvim situacijama postižu golove u velikoj većini slučajeva.
Nesreća za nas je bila u tome, što se taj mali procenat neuspešnosti
ispoljio upravo na derbiju.
** Uostalom, naš golman loptu izbaci u korner, a vaš u mrežu. ;>
** Pa ti sada gledaj šta je bolje.
Onaj šut Saveljića bi uhvatio svaki golman, tako da ti ovo "ne drži vodu"...
** I da. Niste bili toliko bolji u prvom poluvremenu koliko si to
** ti utripovao.
Ma jok... ;)
** sebe da zavaravaš koliko hoćeš da ste bili bolji, ali fakat je
** da sa 3:0 ne može da pobedi lošiji tim.
Ma sve može u fudbalu, kao i u svakom sportu, ali u ovom meču su po
meni timovi bili podjednaki. Ne bih opet o onom ŠBBKBB, ali ipak...
Naime, mnogo je teže stvarati šanse pri nerešenom rezultatu, kada
obe ekipa čuvaju bod, nego što jure 3. E sad, Zvezda je u tom delu
igre bila mnogo bolja. A posle tragičnog gola, desilo se ono što
se često dešava u modernom fudbalu... Kontra ruleZ.
** ukliza. A inače, svaki prekršaj je suđen, stvarno ne znam kako
** je to sudija tolerisao grubu igru? Podatak da je dodeljeno 9
** žutih kartona dovoljno govori.
Pa trebalo je da bude dodeljeno duplo više kartona, i to naravno,
pogađaš, vašim igračima. Od samog početka ste počeli da tom grubom
igrom, koja vas "krasi" od samog početka prvenstva, a o tome
dovoljno govori broj žutih i crvenih kartona koje ste do sada
zaradili (mislim da ste drugi na listi najgrubljih timova A lige).
Sećam se kad se "Tumba" žalio što sudije dele "žutaće" grobarima
bez prestanka... Ali, svaki put kad gledam Partizan, vidim da su
sudije, i te kako, imale pravo... A to što se sudija na derbiju
plaši da pokaže drugi žuti na derbiju je veliki problem našeg
fudbala... :(
** Da, jel' se Perica još uvek vodi pod kategoriju 'talenat'? :>
Ne, on je sada već odličan igrač. Video si da je najbolje ocenjeni
Zvezdin igrač, a po meni, posle Kralja i Ćirića, najbolji igrač na
terenu.
fudbal.292giovanni,
-> #290, nikola.sĘ? Kralj je verovatno procenio da ce lopta Marinovica zavrsiti
Ę? na prechci, i da ce se Svetlicic (?) naci bas na gol liniji.
Stvarno ste vi cigani smešni. Sad vam je krivo što ste pukli pa
pokušavate da omalovažite Ivicu Kralja i dokažete da nije bolji
golman od reprezentativne jedinice (jedva čekam sredu i nove majstorije
Milojevića ;)). Koji ste vi paćenici. :)))
Ę? Iz te akcije ste dali gol, posle faula Hristova nad Marinovicem.
Ę? Da li da napomenem, da ste ti i Lex uporno izbegavali to da vidite,
Ę? kada smo zajedno gledali snimak ? ;>
Šta? ONO faul? Marinović nije znao ni gde je lopta.
Ę? Naravno da je broj kornera jedan od pokazatelja koja je ekipa
Ę? imala inicijativu. Mozda ce ti to bolje prikazati odnos suteva
Jeste, imali ste poslednjih 10-15 minuta prvog poluvremena. A koji je
ukupan odnos poseda lopte bio na kraju? 55% : 45% za Partizan (podatak sa
snimka koji pominjao).
Ę? Nisam to rekao, a da ste golove dali iz kontri, jeste.
Samo treći. Klasična kontra i to majstorski izvedena. Niste mogli ništa.
Ę? Normalno je i da taj igrac dobije zuti karton ako umesto lopte
Ę? pogodi noge protivnika. Seti se derbija 3:1 i ona tri starta za
Ę? deset sekundi. Sta mislis zasto sudija nije imao herca da pokaze
Ę? crveni karton Ziletu ?
Ne sećam se šta je se to desilo na prošlom derbiju (rezultat se pamti :))
ali ako ćeš da se prisećaš svega, seti se prvog minuta i faula Živkovića.
Dobio samo opomenu. Sećam se ja i vremena kad je za vas igrao i onaj
seljak Vasilijević pa je na utakmici tv turnira (skoro revijalna, znači)
onesposobio Nađa na 6 meseci a nije isključen.
fudbal.293lexus,
-> #290, nikola.s=> Naravno da je sreca u pitanju. Pre svega tu mislim, na onu
=> precku, i na cinjenicu da su vasi igraci dva puta vadili
Ako tako gledamo, sreća je i što su vaši igrači uopšte došli
u situaciju neometano da šutiraju...
Dakle, bili ste bolji samo u kornerima, imate šupka na golu,
glavni igrač vam je Perica koji ume samo da dribla, a pritom
ne vidi gde mu se nalaze suigrači i potpuno je normalno što
ste izgubili od Partizana. (koji, takodje, ima šupalj tim)
Sudija vas nije oštetio ništa više nego nas...
Navijanje je bilo šugavo sa obe strane, vaša koreografija je
bila smešna, naše rolne su bile smešne, čitav derbi je bio
smešan i vreme je da se zaboravi sve osim rezultata ;>
fudbal.294schef,
-> #291, dizel][ To si ti rekao, ne i mi. A videćemo šta ćeš reći kada vi
][ izgubite...
Kada ste bolji, uvek priznam poraz. Čestitao sam vam pobedu u kupu jer je
bila zaslužena i tu nikakvih pitanja nije bilo. Ono što meni smeta je to da
vas dvojica sada hoćete da me ubedite da ste i pored poraza od 3:0 bili bolji
od nas, i da nismo zasluženo pobedili.
][ Nesreća za nas je bila u tome, što se taj mali procenat
][ neuspešnosti ispoljio upravo na derbiju.
Čudo jedno kako im se to dešava SAMO na debijima. :)))))
Znam, znam, crna magija. :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
][ Onaj šut Saveljića bi uhvatio svaki golman, tako da ti ovo "ne
][ drži vodu"...
...ali eto, desilo se reprezentativnom golmanu naše reprezentacije da ju je
izboksovao u mrežu. :))) Pa ja bih Miloja u odbojku, odličan je primač. :)))))
Ne znam kako posle tvoje tvrdnje da bi taj šut uhvatio SVAKI golman (pazi -
SVAKI je ključna reč) imaš smelosti da pričaš da je Miloje odličan golman i da
treba da ostane na golu reprezentacije? Neka on ostane u zvezdi ako vam je
dobar, samo neka ne brani za reprezentaciju. Ako treba, i pare ćemo da
skupimo. ;)))
][ Ma sve može u fudbalu, kao i u svakom sportu, ali u ovom meču
][ su po meni timovi bili podjednaki. Ne bih opet o onom ŠBBKBB,
][ ali ipak...
Pa da. :) Podjednaki u svemu - imali su po 11 igrača, po jednog šefa
stručnog štaba, imali su pravo na po tri izmene, približan broj navijača na
tribinama, širina gola im je bila ista, teren i lopta takođe... I ja mislim da
su bili podjednaki. :)))
Čoveče - ugazili smo vas u zemlju! :))) Posadili smo vas ko zumbul u beton.
;> (c) by Radovan III, i ti posle svega toga SMEŠ DA KAŽEŠ DA SU TIMOVI BILI
PODJENAKI?!?!?
A najkomičnije je kada se pravdate 'ma pali smo posle prvog gola, inače da
nije bilo prvog gola, sigurno bismo pobedili'. :))))) I to je vama
opravdanje? Pa čoveče to što ste pali posle prvog gola (kakav je, takav je)
samo pokazuje da ste NIKAKVA ekipa i da nemate veze sa fudbalom!!! :)))
Znaš kako se kaže: Ko zna - zna, a ko ne zna - moraće da nauči ako misli
nešto da uradi. ;)))
][ Naime, mnogo je teže stvarati šanse pri nerešenom rezultatu,
][ kada obe ekipa čuvaju bod, nego što jure 3. E sad, Zvezda je u
][ tom delu igre bila mnogo bolja. A posle tragičnog gola, desilo
][ se ono što se često dešava u modernom fudbalu... Kontra ruleZ.
Mnogo bolja? :))) Tragičan gol? :))))) Shvati bre već jednom da se to i
moglo očekivati od Miloja tako da gol uopšte nije tragičan. Jesmo li mi krivi
što ste ga vi postavili da brani? Nismo. Prema tome, vi ste ga postavili, vi i
snosite krivicu za gol. Nema tu sreća-nesreća-tragika-komedija. :))) Pa
pobogu, mogli smo i mi da postavimo golmana iz petlića pa posle utakmice da
krivimo nesreću što smo primili 10 golova. :)))))
][ Pa trebalo je da bude dodeljeno duplo više kartona, i to
][ naravno, pogađaš, vašim igračima. Od samog početka ste počeli
][ da tom grubom igrom, koja vas "krasi" od samog početka
][ prvenstva, a o tome dovoljno govori broj žutih i crvenih
][ kartona koje ste do sada
Ma jde bre, sa tobom se ne može ni pričati normalno. :))) Dodeljeno je 9
žutih kartona i on još kaže da je trebalo da bude dodeljeno još? :))) Pa da je
igra stvarno bila tako gruba, garant bi došlo do nekakvog većeg incidenta, jer
znaš kako je kada gubiš utakmicu a ovi drugi te još i 'mlate'. :)))
No, kako rekoh, uvek neko drugi vam je kriv, i dokle god budete tako
umišljeni i ne nađete prave razloge poraza gubićete od nas i sa više od 3
razlike. ;) Dokle god budete pričali da niste imali sreće i da vas je sudija
oštetio (iako to kao sada nije slučaj! - pa znaš kakva bi se halabuka stvorila
u štampi koja je redom zvezdaški orijentisana) vi ćete gubiti utakmice sa
ovako velikom razlikom. :) Kada se malo konsolidujete i pronađete uzroke
poraza, biće opet po jedan, najviše dva za nas. :)))
I prošli put niste imali sreće. ;) Meni odgovara da tako nastavite. ;)))
][ Ne, on je sada već odličan igrač. Video si da je najbolje
][ ocenjeni Zvezdin igrač, a po meni, posle Kralja i Ćirića,
][ najbolji igrač na terenu.
E kada sam ovo pročitao... :))))))) Ovo odmah u viceve!!! :)))))))))))))))
fudbal.295schef,
-> #290, nikola.s][ Naravno da je sreca u pitanju. Pre svega tu mislim, na onu
][ precku, i na cinjenicu da su vasi igraci dva puta vadili
][ loptu sa same gol linije. E to je samo stvar srece. Ili
Ne to nije stvar sreće, već je znanje i umeće (vidi - u stihu ;)
To što smo izvadili sa gol linije bilo je rezultat odlične postavke igrača
prilikom izvođenja kornera, a ta prečka uopšte nije sreća jer vaš igrač nije
bio precizan. To je bar jasno (sem tebi i dizelu naravno, ali vas dvojica ste
ionako izgubljeni slučajevi).
][ mozda hoces da kazes kako ste narocito na treninzima vezbali
][ ponasnje odbrane u situaciji kada je lopta upucena ka golu,
][ a kada se igrac nalazi na gol liniji ??
Šta ja hoću da kažem? Hoću da kažem da igrač koji je bio na liniji ima
odlične reflekse, te je reagovao kako treba, a to sve ide u znanje & umeće.
Toga vi nemate (slabi vam refleksi ;) i zbog toga niste bolji od nas. Jasno?
Ili treba opet da crtam?
Kako to da samo protiv Partizana i Barselone (timova koji su pokazali da su
bolji od vas ne samo jednom, već više puta) 'nikada nemate sreće', a protiv
Borca iz Čačka npr. imate je i na pretek? Kako? Crna magija beše? ;>>> Pa
dobro, nabavite i vi nekog crnog maga ako je tako. ;>>>>>>>
To što ti podvodiš pod sreću je u stvari kvalitet i znanje i to je ono što
nas izdiže iznad vas i što pokazuje da smo mnogo bolji tim trenutno.
][ Kralj je verovatno procenio da ce lopta Marinovica zavrsiti
][ na prechci, i da ce se Svetlicic (?) naci bas na gol liniji.
Igrač se prilikom izvođenja kornera uvek postavi na gol liniju. Proveri...
][ Iz te akcije ste dali gol, posle faula Hristova nad
][ Marinovicem. Da li da napomenem, da ste ti i Lex uporno
][ izbegavali to da vidite, kada smo zajedno gledali snimak ? ;>
Faul? Koliko se sećam, Marinović je bio Hristovu na leđima, a ne Hristov
Marinoviću.
][ imala inicijativu. Mozda ce ti to bolje prikazati odnos suteva
][ u okvir gola u prvom poluvremenu, 6:3 za Zvezdu, van okvira
][ gola, 5:3 za Zvezdu. Svaka tebi cast ako kazes da Zvezda nije
][ bila bolja i da nije imala inicijativu u prvom poluvremenu.
Ja sam i rekao da ste bili malo bolji, ali to sigurno nije toliko koliko si
ti umislio i želeo da prikažeš tim odnosom u kornerima, a sada i šutevima.
][ Nisam to rekao, a da ste golove dali iz kontri, jeste.
Isto kao što ste i vi dali golove u finalu kupa prošle godine, samo što je
sa vaše strane to bila druga priča tada...
][ deset sekundi. Sta mislis zasto sudija nije imao herca da
][ pokaze crveni karton Ziletu ?
Ma i ja mislim da nije imao herca. ;>>>
fudbal.296dizel,
-> #294, schef** ubedite da ste i pored poraza od 3:0 bili bolji od nas, i da
** nismo zasluženo pobedili.
Ne, ne. Rekao sam da su timovi po kvalitetu podjednaki (mada ipak
mislim da je Zvezdin ukupni sastav bolji - mnogo nam je nedostajao
Njeguš, a i velika mana je kompleks Miloja od večitog derbija).
U ovom meču je u prvom poluvremenu Zvezda bila bolja, dok se igralo
sa obe strane obazrivo, a kad je pao gol, igrao je samo Partizan, ali,
iako čestitam Partizanu na pobedi, mnogo je lakše igrati "lepršavo i
napadati", kada ekipa primi kiks-gol.
** Znam, znam, crna magija.
Pa magija nije, ali psihologija jeste... :(
** da je Miloje odličan golman i da treba da ostane na golu
** reprezentacije?
Odgovor ti je nekoliko redova iznad. :)
** Čoveče - ugazili smo vas u zemlju! :)))
To je viđenje sa kojim se ja ne slažem, a ti se i dalje naslađuj time,
ako misliš da ćeš imati neke koristi od toga.
** NIKAKVA ekipa i da nemate veze sa fudbalom!!! :)))
Pa ta NIKAKVA ekipa je vama zadavala grdne probleme u prvom poluvremenu.
Zašto, ako nema pojma? ;)
** gruba, garant bi došlo do nekakvog većeg incidenta, jer znaš
** kako je kada gubiš utakmicu a ovi drugi te još i 'mlate'. :)))
Pa zamalo i da dođe! Samo, ovi naši idioti pokušavaju da budu fer,
čak i u tom slučaju - tj. gube i "mlate ih", i pored saveta sa
Severa: "Ubij ga, ma*ku mu grobarsku", i sl. ;)
** ćete gubiti utakmice sa ovako velikom razlikom. :) Kada se
** malo konsolidujete i pronađete uzroke poraza, biće opet po
** jedan, najviše dva za nas. :)))
Da, da - nastavićete tradiciju. :) Bolje da ne počinjemo sa onim...
Ko ima više pobeda? :)
Inače, Srle, izgleda da si ti ubedljivo najneobjektivniji od svih
u konf. SPORT, pa s tobom ne vredi ni raspravljati.
fudbal.297dizel,
-> #292, giovanni** Šta? ONO faul? Marinović nije znao ni gde je lopta.
Krenuo je ka lopti, ali je moguće da posle "lakta u glavu" od strane
ćelavog makedonca nije znao gde se nalazi, zbog potresa mozga.
fudbal.298dizel,
-> #295, schef** Kako to da samo protiv Partizana i Barselone (timova koji su
** pokazali da su bolji od vas ne samo jednom, već više puta)
** 'nikada nemate sreće'
:))))))))))
Zabole me stomak od smejanja...
Poređenje Partizana i Barselone nije za konf. SPORT, tako da te molim
da više slična mišljenja ne iznosiš.
** to je ono što nas izdiže iznad vas i što pokazuje da smo mnogo
** bolji tim trenutno.
Jel su i Nacional i BSK bolji od nas? ;) Ili možda tada vi niste imali
sreće?
Ili, evo ti još jedno pitanje... Da li je Zvezda mnooogo bolji tim od
Kajzerslauterna? Da te podsetim, rekao si da je nemoguće da razlika bude
3 gola, ako su dve ekipe podjednakih kvaliteta.
** Faul? Koliko se sećam, Marinović je bio Hristovu na leđima, a
** ne Hristov Marinoviću.
Čekaj bre! Zajedno smo gledali, Hristov se "popeo" na leđa Marinoviću
i sad ovako pričaš! Ne mogu da verujem... :(
fudbal.299rkovacevic,
Saniboj objavio sastav za meč sa Rujkama:
1. Kralj ( YES! primedba R.K.)
2. Mirković
3. Đorović
4. Jokanović
5. Govedarica
6. Mihajlović
7. Jugović
8. Mijatović
9. Drobnjak
10. Savićević
11. Nađ
Lično moje mišljenje, ako izvede ovaj sastav, sa Slavišom i Sinišom na
halfovima, lele nama :(( Vezni red prolazi, jer ima ko da pokriva crnogorsko
kretanje u oba pravca Savićevića, a setio se ubaci i centarfora :)), ali nam je
jedina šansa da će Ivica braniti kao u derbiju, jer će Bata poginuti da
zakrpi svu promaju u odbrani ...
fudbal.300morkin,
-> #294, schef> Kada ste bolji, uvek priznam poraz. Čestitao sam vam pobedu u kupu jer
> je bila zaslužena i tu nikakvih pitanja nije bilo. Ono što meni smeta
> je to da vas dvojica sada hoćete da me ubedite da ste i pored poraza
> od 3:0 bili bolji od nas, i da nismo zasluženo pobedili.
Partizan je bio bolji. Ja priznajem.
fudbal.301mango,
-> #288, nikola.s> Kratka ocena derbija: Zvezda nije imala srece u prvom
> poluvremenu, kada je imala inicijativu i sanse (mozda
> o tome najbolje govori odnos kornera 8:1), nesrecno
CZ nije imala inicijativu tokom celog prvog poluvremena.
Partizan je bio bolji u prvom, a CZ u drugom delu, kada je
imala par dobrih sansi (ali Kralj je branio carski;) Odnos
kornera nikad nije merodavan kada se ocenjuje igra. Npr.
Partizan je imao vise loptu u nogama, a CZ je imala vise
kornera.
> je primila gol, i to u najnezgodnije vreme (minut pred
Miloje strikes again;)
> kraj poluvremena). U drugom je Zvezda krenula u napad,
> ali su oni bili mahom bezidejni, jer su igraci Zvezde
> odmah poceli da srljaju, i da krecu neorganizovano u
> napade. Mozda je problem bio u tome sto je glavni kreator
> igre, Darko Anic, bio na klupi. Partizan je manje napadao
> ali je iz kontri postizao golove.
CZ krenula u napade u drugom? Partizan manje napadao? Partizan
je imao loptu mnooogo duze u svom posedu (cini mi se 55:45) Ne
znma u cemu je bio problem, ali derbi je bio ocajan.
> Moram primetiti da je sudija dozvoljavao dosta ostru igru,
Tu se slazemo.
> sto mu dosta zameram. Ipak on mora da stiti igrace. Perica
> je kad god dobije loptu, morao da izbegava startove vasih
Sakica naravno necemo da pomenemo, a ni Zileta;)
> odbrambenih igraca. Penal u trecem minutu sudija nije dosudio,
> a takodje nije iskljucio Tasevskog zbog onog gnusnog faula nad
> Jovicicem. Tasevski je imao zuti, ali se sudija valjda uplasio
Penal? Nemoj da si smesan- prvo je Perici izbijena lopta, znao je to
dobro nosonja, zato se i nije bunio. Prvi zuti Tasevskog (ili Saveljica)
uopste nije bio faul! Ako je neko od Partizanovih igraca i trebao
da dobije crveni, to je onda Saveljic, ali sta reci za Zileta i Sinana?
;))
fudbal.302nenad,
-> #288, nikola.s> Moram primetiti da je sudija dozvoljavao dosta ostru igru,
To je izgleda postala praksa na poslednjim derbijima, a takva
igra izgleda više odgovara Partizanu. U poslednjih nekoliko
derbija koje sam gledao, bar po 3-4 igrača su morala da lete
napolje, što sa jedne što sa druge strane.
Biju se ko nezdravi, a izgleda da je posebna meta Perica
Ognjenović, za šta nikako ne mogu da shvatim razloge... ;)
fudbal.304mango,
-> #299, rkovacevic> 5. Govedarica
> 6. Mihajlovic
> 7. Jugovic
> 8. Mijatovic
> 9. Drobnjak
> 10. Savicevic
> 11. Nad
Hocu Ciruuuu! Zasto saniboy tolko mrzi Cirica?
P.S. Da li Albert;) igra u prvom timu Betisa?
fudbal.305junior,
-> #291, dizel> Miloje je odličan golman, ali jednostavno na derbiju mu se
> odseku ruke (mislim da bi neki psiholog mogao da objasni
> činjenicu da on greši SAMO na "večitom derbiju").
Ne lupetaj.
Miloje jeste odličan golman, a i on ima pravo na kikseve.
A što se tiče derbija, seti se prošlogodišnjeg kupa. Jednostavno,
nije od natčovek - kako igra cela ekipa, tako igra i on. Zvezda je
igrala tužno, Miloje je branio tužno. Ništa iznad proseka, jednostavno
slabo, kao i svi ostali.
Zašto ne analiziraš slab učinak Sakića, recimo, na derbiju? :)
fudbal.306junior,
-> #299, rkovacevic> Lično moje mišljenje, ako izvede ovaj sastav, sa Slavišom i
> Sinišom na halfovima, lele nama :(( Vezni red prolazi, jer ima
Sastav je sasvim ok. S tim, da izbaci Govedo i uvede Vujačića u
kvalifikacionim utakmicama. Jedino mi nije jasna uloga Nađa, u
svemu ovome (levo smetalo?).
fudbal.307junior,
-> #304, mango> P.S. Da li Albert;) igra u prvom timu Betisa?
:)
Bodri ih sa klupe.
fudbal.310dizel,
-> #299, rkovacevic** ko da pokriva crnogorsko kretanje u oba pravca Savicevica, a
Ne znam da li ste provalili, ali izgleda da je Dejo povratio
kondiciju. :) U poslednjem meču Milana u Italiji igrao je sa
defanzivnim zadacima !!!, tj. čuvao je jednog igrača Napolija,
a potom se pridodavao napadu. Bilo je zaista čudno gledati
Deju kako trči, ali ne mogu reći da je bio loš. :)
** Ivica braniti kao u derbiju, jer ce Bata poginuti da zakrpi
** svu promaju u odbrani ...
Nema potrebe, igra Đora. :)
fudbal.311dizel,
-> #301, mango** Odnos kornera nikad nije merodavan kada se ocenjuje igra. Npr.
** Partizan je imao vise loptu u nogama, a CZ je imala vise
Pa dobro, ne mora baš da bude merodavan, ali ipak to pokazuje ko
je opasnije napadao, koliko šuteva je imao i sl...
** Sakica naravno necemo da pomenemo, a ni Zileta;)
Mislim da je Sakić odigrao maksimalno fer, a što se tiče Žileta,
moram priznati da ima svoje trenutke... :) Bije skoro kao vaši. ;)
** Penal? Nemoj da si smesan- prvo je Perici izbijena lopta, znao
** je to dobro nosonja, zato se i nije bunio.
Moguće je da penala nije bilo, ali smeta mi što svaki put kada se radi
o Perici, imate neku primedbu. Ukoliko se žali kažete - "taj mali, nadmeni
nosonja - treba da ćuti i sluša sudiju!", a kada oćuti, onda ovako
reagujete. Pokušajte da budete malo realniji.
** Partizanovih igraca i trebao da dobije crveni, to je onda
** Saveljic, ali sta reci za Zileta i Sinana? ;))
Ja sam već rekao za vaše igrače, da su strašno grubi, a od naših,
u ovom meču - samo Žile.
fudbal.312dizel,
-> #305, junior** Ne lupetaj.
Uopšte ne lupetam. Pogledaj derbije u poslednjih 5 godina, pa mi
reci ko je najčepći tragičar derbija.
** Miloje jeste odličan golman, a i on ima pravo na kikseve.
Naravno, ali on SKORO nikad ne greši na drugim utakmicama. Jednostavno,
ima nešto što ga sputava u derbiju... Moguće je da ima istine u njegovoj
izjavi: "Osetio sam da nešto loše može da se desi, jer do gola skoro
da nisam imao kontakta sa loptom". ;>
** Jednostavno, nije od natčovek - kako igra cela ekipa, tako
** igra i on. Zvezda je igrala tužno, Miloje je branio tužno.
Nije tačno, Zvezda je igrala odlično, do tog gola.
fudbal.313schef,
-> #296, dizel][** da je Miloje odličan golman i da treba da ostane na golu
][** reprezentacije?
][ Odgovor ti je nekoliko redova iznad. :)
Samo da se zna :) Ivica Kralj će večeras braniti protiv Rusa od početka. :)
IVICEEEE IVICEEEE, MOGU DA TI P* IVICE!!! ;)
][ Inače, Srle, izgleda da si ti ubedljivo najneobjektivniji od
][ svih u konf. SPORT, pa s tobom ne vredi ni raspravljati.
Ti mi ovako nešto kažeš?!?!? :))))))))))))))))))
'Moguće je da ova informacija nije tačna...' :)))))))))))